Ferrari sufera de pe urma crizei, dar iese pe profit
Ferrari a publicat rezultatele sale comerciale dupa primele noua luni ale anului. Vanzarile au scazut cu 6.9%, insa profitul a ajuns la 176 de milioane de dolari.
Desi se parea ca actuala criza economica nu isi face simtita prezenta pe segmentul modelelor de lux, Ferrari recunoaste ca vanzarile sale au scazut in primele noua luni ale acestui an.
Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2008, profitul net inregistrat a scazut de la 243 de milioane de euro la doar 176 de milioane de euro. Chiar si asa, vanzarile au totalizat 1287 de milioane de euro din ianuarie pana in prezent, in scadere de la 1419 milioane de euro in 2008.
In total, pe parcursul celor noua luni scurse, Calutul Cabrat a reusit sa vanda 4680 de masini, in scadere cu 6.9% fata de aceeasi perioada a lui 2008. Cel de-al treilea trimestru al anului a totalizat 1454 de unitati vandute, in scadere cu 4.3%, ceea ce se traduce intr-o cifra de incasari de 396 de milioane de euro, in scadere de la 450 de milioane de euro.
Cu toate acestea, Ferrari a anuntat ca si-a marit cota de piata in fiecare zona in care activeaza, in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40 de procente in aceasta perioada.
via | Ferrari
1. Vanzarile au scazut cu 6.9%...pentru un recul al economiei globale de 20% cei 7% ai lui ferrari demonstreaza ca o criza afecteaza tot opinca si pu...imea indiferent daca e americana, englezeasca, nemteasca sau romaneasca si ca cei cu "caramida" verde in buzunar au suferit de o usoara viroza comparativ cu cei multi care s-au inbolnavit de plamani. 2. cresterea cotei de piata a macaronarilor in conditiile in care segmentul supercarurilor a scazut cu aproximativ 40% demonstreaza (a cata oara) valoarea calutului si ca saracii bogati se vor indrepta intotdeauna catre valorile reale din domeniu auto.