Ferrari 458 primeşte în primăvară un facelift echipat cu un motor V8 twin-turbo
Ferrari va lansa în primăvară un facelift în gama 458. Varianta actualizată va beneficia de un motor V8 twin-turbo şi de alte modificări, lansarea sa fiid programată pentru Salonul Auto de la Geneva.
Ferrari 458 Italia este programat să primească un facelift în primăvara lui 2015, care va include şi o motorizare V8 twin-turbo, titrează englezii de la Autocar. Noul model va fi primul Ferrari lansat cu Sergio Marchionne la cârma companiei, cu toate că întreaga dezvoltare a acestuia a fost realizată când frăiele Scuderiei erau controlate de Luca di Montezemolo . Numele proiectului care se ascunde în spatele lui 458 facelift este 142M, ceea ce semnifică o versiune modificată a proiectului 142, acesta din urmă fiind denumirea internă desemnată lui Ferrari 458 Italia. Actualizarea din gama Ferrari 458 va aduce sfârşitul versiunii aspirate de 4.5 litri a motorului V8, propulsorul fiind înlocuit cu o unitate V8 twin-turbo de aproximativ 4.0 litri, derivată din cea a lui Ferrari California facelift.
Prima diferenţă dintre viitoarea motorizare V8 twin-turbo din gama 458 şi cea a lui California-T, este la nivelul băii de ulei, propulsorul lui 458 urmând să aibă carter uscat. În plus, italienii ar putea să-i crească nivelul de putere la aproximativ 650 CP. Acest nivel l-ar echivala pe cel al lui McLaren 650S şi ar putea fi obţinut chiar dintr-o unitate de 3.5 litri, sugerează englezii de la Autocar. Pentru moment, aceste speculaţii nu au fost confirmate, fiind posibilă echiparea unei motorizări care să aibă o cilindree de 4.0 litri sau apropiat de această valoare. Motivul alegerii unui motor mai mic de patru litri este legat de piaţa din China, unde Ferrari 458 Italia este dorit de clienţi, dar taxele specifice pieţei respective sunt prohibitive achiziţiei.
Ferrari abordează trendul eco: emisiile vor fi reduse cu 20% până în 2021
Ferrari California-T, facelift-ul surpriză din Maranello
Englezii de la Autocar sugerează şi soluţii diferite de supraalimentare, fiind discutată şi posibilitatea unei turbine electrice alimentate de un sistem electric separat, care funcţionează la 42 de volţi. Cu toate acestea, se vorbeşte şi despre o configuraţie twin-turbo convenţională, adevărul urmând să fie dezvelit la Salonul Auto de la Geneva din primăvara anului 2015. În ceea ce priveşte aspectele estice ale modelului, viitorul facelift din gama 458 Italia este lucrat de Centro Stile Ferrari, sub conducerea directorului Flavio Manzoni, aşteptat să aleagă o direcţie evoluţionară pentru design şi să opereze actualizări aerodinamice.
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Ferrari
Via Autocar
Imi explica cineva care-i treaba cu ,,carter uscat" ? Multumiri !