Fabrica Audi din Belgia ar putea fi prima fabrică a grupului Volkswagen care se închide
După ce Audi nu a reușit să se înțeleagă cu potențialii investitori, este foarte probabil ca fabrica sa din Belgia să se închidă.
Grupul Volkswagen are din ce în ce mai multe probleme. Recent, Audi nu a reușit să găsească un investitor potrivit pentru fabrica sa de vehicule electrice din Bruxelles, ceea ce crește riscul ca fabrica să se închidă.
Audi nu a reușit să ajungă la un acord cu niciunul dintre cei 26 potențiali investitori. Prin urmare, este foarte probabil ca cei aproximativ 3.000 de lucrători ai fabricii să își piardă locurile de muncă.
Fabrica Audi din Bruxelles ar putea deveni prima fabrică a grupului Volkswagen care se închide în Europa. Aceasta s-a confruntat cu dificultăți din cauza cererii scăzute pentru Q8 E-Tron, singurul său model. În același timp, costurile de funcționare ale acestei fabricii erau foarte ridicate.
Audi nu este singura marcă a grupului Volkswagen sub presiune. Cererea slabă de vehicule electrice, lipsa unor modele accesibile și concurența din partea rivalilor, au împins cel mai mare producător auto din Europa într-unul dintre cele mai intense programe de reducere a costurilor din ultimii ani.
Suprasolicitarea masivă a capacității de producție la fabricile Volkswagen din Germania a forțat marca să ia în considerare închiderea unor fabrici din Germania pentru prima dată în cei 87 de ani de istorie și să renunțe la trei decenii de acorduri de securitate a locurilor de muncă pentru angajați.
via Bloomberg
Absolut întâmplător era o fabrică unde se fabrica un model electric, celelalte fabrici cu probleme unde se fabrică și termice vor fi afectate, dar nu închise complet, cum sa dedici o întreagă fabrică, sa bagi atâta bănet, pentru un singur model și ăla electric ? Este foarte bine ce se întâmplă, șefii industriei auto europene sa meargă în continuare pe mâna politicienilor și a falsilor ecologiști.