F700, noua limuzina Mercedes, vine la Frankfurt
Mercedes-Benz va prezenta la Frankfurt limuzina F700, un concept care va redefini notiunea de sedan de lux.
Toti constructorii auto se pregatesc cu mare atentie pentru Salonul Auto de la Frankfurt, prezentand teaser-uri sau poze oficiale ale modelelor pe care le vor dezvalui in premiera in septembrie.
Este si cazul celor de la Mercedes-Benz care au anuntat ca vor aduce la Frankfurt cel mai mare numar de modele si concepte, 18 creatii germane fiind asteptate sa isi faca debutul la salonul german. La aceasta editie, Mercedes va incerca sa puna in lumina trasaturile ecologice ale creatiilor sale.
Printre viitorii "actori" pe care Mercedes i-a anuntat pe scena de la Frankfurt se numara varianta break a sedan-ului C-Klasse, mai multe modele echipate cu motoare Bluetec si o noua gama de vehicule hibride.
Constructrul german va aduce la Frankfurt si un concept total nou botezat F700 care va redefini notiunea de sedan de lux de clasa mare. F700 ar urma sa fie echipat cu propulsorul supraalimentat DiesOtto, cel mai nou motor Mercedes, de 1.8 litri si 238 de cai putere.
Potrivit declaratiilor oferite de oficialii Mercedes, noul concept va avea dimensiuni apropiate de cele ale actualei limuzine S-Klasse. Asadar nu putem exclude posibilitatea ca, prin acest concept, Mercedes sa se gandeasca la un inlocuitor pentru actualul model de lux.
-
Marean Vanghelie, sâmbătă, 11.08.2007 09:21Subect...
Deci, care este, care cum am invatat io pentru BAC care l-am dat anu' asta a 15 oara si tot nu l-am luat, care am invatat in manualu' da limba romana ca sa spune corect "sa copieze" si nu "sa copie"!Da', care este, zic si io parerea ca am auzit ca e bine! In alta dezordine mare de idei, Lexus o fi el mare scula pe bascula cu marile lui tehnologii hibride si cu inutila cutie de viteze cu 8 rapoarte, insa tot germanii, si in principal Mercedes-Benz, raman lideri pe segmentul de lux. Dupa cum se vede si la capitolul vanzari. Personal, nu as cumpara niciodata un model japonez, chiar si daca mi-ar da-o pe mama fiabilitatii la cumparare. Nu au, si niciodata nu vor avea imaginea si prestanta pe care ti le ofera un Mercedes-Benz sau un BMW. La categoria lux, nu trebuie sa faci niciodata compromisuri. Parerea mea, de Marean Vanghelie, primarele de la sectoru' 5, care este!
-
Marean Vanghelie, sâmbătă, 11.08.2007 09:28Subect...
D-le Bogdan Mirica, de ce credeti ca prin acest concept, F700, Mercedes-Benz se gandeste la inlocuirea actualei generatii S-Klasse?Atata timp cat spuneti ca dimensiunile sunt apropiate de cele ale clasei S(din care rezulta logic faptul ca F700 este oricum mai mica in lungime, avand in vedere si pozitionarea in clasa mare), personal vad in F700 un studiu de design care prefigureaza intr-o oarecare masura viitoarea generatie E-Klasse, ce urmeaza a fi dezvaluita publicului in 2009, si deci astfel mult mai plauzibila decat S-Klasse!
-
bradshow, sâmbătă, 11.08.2007 09:46in lume e o vorba
Mercedes si celelalte....
-
2-10, sâmbătă, 11.08.2007 10:12completez
there is always a first the rest.... follow behind
-
GNO, sâmbătă, 11.08.2007 11:06right
F is after E
-
Oggy, sâmbătă, 11.08.2007 14:54nope....
No one is the first !!! Asta e o preconceptie a romanului cu Mercedes..si restul. Da, S-Klasse a fost mereu varful in clasa sa. Dar, aici e un mare dar, nu S-Klasse sustine vanzarile producatorului, nu numai S-Klasse ci si restul. Si daca coboram sub clasa sedan de mare lux vedem ca Mercedes e in urma altor producatori la unele modele. Personal, repet, opinie personala am vazut cu ochii mei "calitate" mercedes la penultimul model de C-Klasse (model 2005) si am ramas dezamagit. Nu ajunge nici macar la Audi A4 ca fiabilitate si clasa....nu mai zic de BMW Seria 3.Bine, e un exemplu, oricum brandul Mercedes are atuul sau, se bazeaza pe renume, traditie s.a.m.d care recunosc ca le are si stie sa le pastreze..dar calitatea nu mai e cea care a fost odata. Sunt multi fani ca ma vor ataca, dar repet, NU e Mercedes ...si restul ! Stima.
-
Marean Vanghelie, sâmbătă, 11.08.2007 15:11Subect...
Catre Oggy:sa fim un pic seriosi, Audi ramane o masina cuminte, niciodata nu s-a putut remarca prin altceva decat cumintenie. Pe cand Mercedes-Benz si BMW se intrec in a pune la punct si a oferi tot soiul de sisteme de siguranta, infotainment, adevarate inovatii pe diverse ramuri ale industriei auto, Audi se complace in platitudine. Imi pare foarte rau sa o spun!In ceea ce priveste Mercedes-Benz, intr-adevar calitatea a scazut un pic, dar nu dramatic, asta pentru ca pentru moment marca trece printr-o perioada de tranzitie, de refacere dupa dezastrul numit DaimlerChrysler. Sunt intemeiate reducerile de costuri, care afecteaza, insa nu ingroapa renumele marcii. A veni si a spune ca Mercedes-Benz este in urma fata de BMW sau Audi este o pura ineptie. Nu exista nici un argument stabil in favoarea acestei afirmatii, pentru ca prima greseala ce se face este comparatia de genul "BMW e mai cool ca Mercedes-Benz pentru ac e mai sportiv" sau, dupa cum am auzit un insignifiant pe strada, holbandu-se la noul C-Klasse, scuza-ti expresia "Bate la cur BMWu p-astia!". Haideti sa nu mai haidem, vorba lui Exarhu, si sa gandim atunci cand scoatem ceva pe gura. Comparatii de genul nu stau in picioare. Se stie, BMW are valente sportive mult mai bine fixate, insa asta nu il face nici pe departe pe Mercedes-Benz mai prejos, asa cum nici vestitul quattro® de la Audi nu o reuseste. Adevaratele comparatii se fac la capitole echivalente, si nu la capitolul "Ce e al meu e pus deoparte!". Zi buna! P.S.:Si da, sunt fan Mercedes-Benz!
-
Marean Vanghelie, sâmbătă, 11.08.2007 15:14Rectificatiune
Si din graba am scris "scuza-ti" in loc de "scuzati"!Scuzati!
-
fl, sâmbătă, 11.08.2007 17:21sunteti tari
daca iesiti din tara, mai cunoscatorilor, veti vedea ca masina asta care va da "prestanta" este folosita numai ca taxi. Cu banii pe care-i dai pe o asemenea masina iti poti lua o alta masina de lux si cu banii ramasi o intretii toata viata. Numai machedonii si tiganii o cumpara la noi in tara, iar in alte tari daca aveti curiozitatea sa va interesati, prefera toyota, lexus, etc.
-
Oggy, sâmbătă, 11.08.2007 17:57catre Vanghelie
Apropos, de acord cu predecesorul comment. Pe langa asta, cred ca o cam iei inainte cu declaratii de genul: "Mercedes-Benz este in urma fata de BMW sau Audi este o pura ineptie.". Ti-as recomanda sa te mai gandesti. Si de ce? Nu numai ca brandul este supraapreciat, dar pe langa asta, pe langa ce spui tu de tranzitie de la vechiul concern DaimlerChrysler la actualul Daimler AG, sunt multe minusuri care ii pot fi imputate "marelui" Mercedes-Benz. Nu exagerez, sau poate unii vor crede ca da, dar momentan nu vreau sa revin la comparatii. Ce am spus mai sus e o opinie proprie si personala, ABSOLUT, DECI rugu-te citeste din nou comment-ul inainte sa imi arati ca esti fan MBZ si te simti jignit. Sincer, nu sunt adeptul masinilor germane de cand am descoperit Mazda sau Honda ca masina de muritor de rand si care iti poate aduce acelasi feeling de customer-satisfaction ca si cele germane, care recunosc sunt mult mai bine sustinute de brand, filozofia marcilor, promovare, traditie s.a.m.d. Am observat sa sunt altii care fac progrese semnificative fara atata valva cat face MBZ, BMW si compania. Dar in fine, poate sunt off-topic, my fault, sorry. Revenind le ce declara ilustrul de mai sus, Marean, pentru mine nu exista "ce e al meu e pus deoparte" tocmai din motivele prezentate mai sus. Intamplator cunosc posesori de MBZ ML, BMW Seria 5 si BMZ E-Klasse. Ce am observat, si ce mi-a declarat un posesor de MBZ ML model 2004. Este foarte dezamagit de masina. Materialele sunt inferioare si unui BMW X5 care nu excelseaza cum excela odinioara MBZ la acest capitol. Cum spuneam, masina este undeva sub raportul bine, cam spre satifacator. Si doar brandul mai sustine acel ML. Motorul nu pare a fi prea reusit, la fiecare revizie apar probleme. Mai erau niste aspecte dar nu mi le mai amintesc. MBW E-Klasse e o masina foarte reusita, chiar apreciez acel model, insa din punct de vedere al tehnicii e inferior modelului Audi A6 chiar si Seriei 5 de la BMW (lasand acum la o parte look-ul hidos al BMW Seria 5). Dar, ca si mai sus sunt relatari personale, opinii personale, si nu accept sa mi se spuna ca nu stiu ce vorbesc, atat timp cat vorbesc in cunostinta de cauza fata de acest subiect si am vazut cu ochii mei ce poate unul si ce poate altul...sunt de acord ca pot di mici discrepante..poate exagerez fata de ce am observat eu, dar imi amintesc un top al J.D.Power, Customer Satisfaction si la fel imi amitesc de MBZ undeva cam jos sub multe alte brand-uri mai de nisa. Dar, in fine, cine e fan tine cu dintii..eu nu tin cu nici o marca de aici, dar ce observ sa ca incet incet lucrurile se schimba...si poporul nostru inca priveste unul cu MBZ ca pe o persoana de rang inalt in societate. Tocmai asta aduce MBZ, imagine si un loc mai inalt pe scara sociala, dar nu si customer satisfaction, iar eu consider ca nu 100% din clientii MBZ vor o pozitie pe scara sociala datorita unei masini. Stima!
-
Bbogdan Mirica, sâmbătă, 11.08.2007 19:10pentru marean vanghelie
"Atata timp cat spuneti ca dimensiunile sunt apropiate de cele ale clasei S(din care rezulta logic faptul ca F700 este oricum mai mica in lungime, avand in vedere si pozitionarea in clasa mare)" Draga cititorule daca ai fi lasat putin la o parte ideile partinitoare si ai fi analizat cu atentie textul, ai fi vazut ca nicaieri nu scrie ca F700 va avea dimensiuni mai MICI decat S+Klasse. Scrie doar ca va avea dimensiuni apropiate...deci..probabil in conceptia dumneavoastra, ironica si pusa pe glume care nu isi au rostul, cuvantul apropiat este sinonim cu mai mic. Nu pot decat sa va rog sa nu mai faceti observatii eronate si mai ales off+topic...Va salut cu respect si mai mult atentie Nea Mareane...ca deja incepeti sa semanati.
-
Schubler, duminică, 12.08.2007 11:41...
Liniste ca vreau sa citesc... ce-s cu atatea comentarii!! Prea multa galagie
-
asdsad, duminică, 12.08.2007 12:43mbz
in imagine e ocean drive nu f 700 :D
-
prudentul, luni, 13.08.2007 00:49ocean drive sau F700
Conceptul Ocean Drive (aparut in decembrie anul trecut) a fost aprobat sa intre in productie, presupun, sub denumirea F700 (probabil ca astfel va apare si F-Klasse). Ocean Drive, decapotabila, trebuia sa fie echipat cu un motor in 12 cilindri, 5,5 litri, de peste 500 CP. Viitorul F700 va fi sedan, cu mai economicul DiesOtto de 1,8 litri si 238 CP. Singura nelamurire: de ce este un concept "cu totul nou". Doar ca din cabrio l-au facut sedan si au schimbat motorizarea ? Vom trai si vom vedea. Doritorii au timp de strans bani, ca mai devreme de 2010 nu cred ca va apare pe piata, in productie de serie.
-
gogu infologu, luni, 13.08.2007 12:22fara numar !!!
De puta madre, sa mor io!!!
-
M, luni, 13.08.2007 13:03In occident vedem MERCEDES pe taxi deoarece...
...sunt fiabile (calitate esentiala pentru "ROI"-ul mare al unei companii de taxi), sunt luxoase si ergonomice (adica valorizeaza atat clientul cat si soferul), sunt extrem de sigure si nu in ultimul rand au un pret de revanzare mai bun decat celelalte doua competioare teutone (a se urmari "mobile.de" sau altele de gen. Parerea mea... In rest conflictele de genul "care-i mai tare" dintre BMW Audi si Mercedes sunt la fel de penibile ca si polimicile copilariei mele daca Van Damme e mai tare sau nu ca Bruce Lee. Iarasi, parerea mea.
-
lito, marţi, 14.08.2007 05:09masini
cred ca multi romani ar trebui sa se mai plimbe putin pri lume sa vada sa conduca si alte masini . multi dintre ei au crescut cu "obloace" la ochi.toti cred ca mb bmw sint cele mai bune . pt.ca na u condus alte masini. toate masinile germane au probleme cu electronica .la capitolul acesta japonezii sint peste ei......
-
Dani, miercuri, 15.08.2007 16:49
Baieti...urcati-va intr-un S Klasse nou si pe urma comentati.Numai gura de voi...daca nu aveti bani de Mercedes nu atacati firma ca sa va simtiti voi bine ca v-ati luat Toyota.Lasati ce vedeti cu Google... Eu le-am testat inainte sa imi cumpar si nu exista grad de comparatie...lasati-o balta... O fi pretzul mai mare...dar face toti banii:)...si mai uitati-va si la Maybach daca vorbiti de limuzine;)
-
F-class, marţi, 21.08.2007 08:24
clasa F este o clasa a conceptelor pentru mercedes. sub denumirea asta au aparut ultimile concepte incpand cu F100 asa ca aceasta nu se va materializa sub aceasta denumire. este doar un concept.
-
Zeno, sâmbătă, 08.09.2007 20:28Catre Vanghelie
Succes la bac ba :)))))))
-
Kriss, luni, 06.04.2009 23:28Ctre Dani
Draga Dani, daca tu le-ai testat, eu le-am cumparat, si mi-a iesit pe nas S Klasse 6.0 Lang, dupa 5000 de km statea o luna la mine si doua in service, pentru ca nu reuseau sa-i dea de cap la o defectiune de motor, care se repeta intruna, asociata cu o problema electronica. Am ramas pe langa masina, pentru ca la n moment dat s-a busit computerul de keiless-go, daca nu o porneam o saptamana halea bateria si nu mai aveam curent nici sa o descui cu telecomanda. Am vandut-o, s-a dus. Am jurat ca nu mai iau MBZ. Dar mi-am calcat pe suflet si am luat la firma un Vito 120 cu motor de 3000 diesel pentru a face transport VIP la aeroport. Ce crezi ca s-a intamplat? La 3000 km a bubuit turbina, am schimbat-o pe garantie. La 30000 km a bubuit MOTORUL!!!! Acum e in service de o luna, mai dureaza cam tot atat pana mi-o livreaza reparata, si in timpul asta nu pup masina la schimb. Stii ce masini am acum? Toyota Land Cruiser 120 si inca una model nou, cea mai mare scoasa in 2008. tin sa iti spun ca nu mi-au facut nicio problema. Asa ca judeca singur marea fiabilitate. Iti spun cu mana pe inima, de MBZ a ramas doar stema. Cu respect, va salut pe toti.
-
Belphegor, marţi, 14.04.2009 11:10
La banii astia, oricare producator auto poate scoate ceva asemanator! Arta consta in a produce o masina adevarata cu mai putini bani, altfel, maine vine unul cu o racheta si zice ca e cel mai tare! Nu vedeti care este trendul pietei auto: ieftine, fiabile, prietenoase cu mediul, consum redus etc.
-
Dante, duminică, 26.07.2009 13:03Pt. Vanghelie
Cum le mai stii tu pe toate dom' Vanghelie. Da' ia-ti numai "mertzane" si cateva cd-uri cu manele, ca fac casa buna impreuna. ..., si mai asculta si parerile altora , oameni patiti care au avut si s-au lasat lasat la mana lor. Toate bune.
-
gimy, marţi, 20.07.2010 23:30fffffff tare cred k o sal cumpar cand o sa castig la loto
ffffffff tare cred k o sal cumpar cand o as castig la loto
Citeste si
-
IAA FRANKFURT 2007 | marţi, 18 septembrieFRANKFURT: Drumul spre casaEchipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieUPDATE: Mercedes F700, galerie foto si noi detaliiMercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | luni, 17 septembrieFetele de la Frankfurt (3)Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieF430 TuNero, supercar de piratiNovitec Rosso au prezentat la Frankfurt una dintre cele mai nervoase versiuni ale modelului Ferrari F430. Citeste tot
-
IAA FRANKFURT 2007 | vineri, 14 septembrieMercedes anunta design si sigla noi din 2009Germanii au folosit salonul de la Frankfurt pentru a prevesti viitorul companiei. Citeste tot
Au voie sa copie aceasta denumire? Ford o foloseste de zeci de ani pt camioanele de 5 - 10 tone. Oricum daca Lexus a scos LS600 Hibrid trebuie si MBZ sa riposteze cu ceva. Doar ca este technologie veche.