Eterniti Motors a deschis primul showroom şi a lansat primul său model de serie

Publicat luni, 19.11.2012 15:55 de Sebastian Toma

Englezii de la Eterniti Motors şi-au lansat primul lor model, SUV-ul Artemis, în noul lor showroom din Londra. Artemis reprezintă o versiune modificată a lui Porsche Cayenne şi costă 261.000 de euro fără taxe.

Eterniti Motors, britanicii care au dezvoltat un SUV bazat pe Porsche Cayenne, şi-au deschis primul lor showroom în capitala Regatului Unit şi au lansat primul lor model de serie. Versiunea de serie a lui Artemis a fost prezentată în showroomul Eterniti Motors din Londra, unde a fost dezvăluit şi preţul său. Acesta este de 210.000 de lire sterline fără taxe, ceea ce reprezintă echivalentul a peste 261.000 de euro fără taxe, pe toate pieţele de pe glob, cu excepţia Chinei.

SUV-ul Artemis este echipat cu un motor V8 twin-turbo de 4.8 litri, care dezvoltă 600 CP şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde. Eterniti Artemis poate să atingă o viteză maximă de 290 km/h. Conceptul care prefigura acest model de serie a fost expus în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011. Ulterior, la Salonul Auto de la Beijing din 2012, Eterniti a adus un prototip apropiat de serie, odată cu anunţul vânzării primelor cinci exemplare unor clienţi din China. Cei de la Eterniti spun că au primit comenzi şi din Spania, Austria şi Italia.

Reprezentanţii Eterniti spun că SUV-ul lor ar putea să fie atragător şi pentru publicul ţintă al lui Bentley EXP 9F, respectiv pentru publicul ţintă al lui Lamborghini Urus. Constructorul britanic ar avea un avantaj în acest sens, prin faptul că oferă deja modelul de serie pe piaţă, iar acesta este construit pe o platformă deja existentă. Performanţele lui Eterniti Artemis sunt asigurate şi de experienţa lui Alastair Macqueen, un inginer care a lucrat în trecut la Jaguar, responsabil pentru manevrabilitatea SUV-ului bazat pe Porsche Cayenne. Înainte să lucreze la Eterniti Motors, Alastair a fost responsabil pentru proiecte de top ale celor de la Jaguar, printre care se numără şi modelul XJ220, care era cea mai rapidă maşină de producţie din lume la momentul debutului pe piaţă.

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • mntsn, luni, 19.11.2012 17:00

    Totul denota o tiganie autentica pentru rusi si chinezi cu bani: forma, gabarit, motor si bineinteles numele marcii. Tind sa cred ca cererile care vin din Spania, Austria si Italia sunt de-ale capsunarilor nostri.

  • Giga-Motors, marţi, 20.11.2012 01:15

    Wow, apreciez uneori glumele insipide, care, cu cat sunt mai "reusite", cu atat te fac sa razi de ele si de autorii lor, dar asta......m-a lesinat de uluire :D Acum orice snoava de gradinita se trezeste sa poarte "Motors" la coada, pentru a parea mai convingatoare (si cine ia prima plasa de la EM? galbejitii ! hm, de ce nu ma mira?). Pana acum, am crezut ca englezii sunt niste tipi plictisitori de seriosi, dar vad ca unii dintre ei aleg sa fie doar plictisitori. Cica cutia asta cu scule din talcioc "rupe asfaltul" cu 600 de armasari si trece vijelios pe langa tine cu aproape 300 de chiftelute la ora (261 000 de diri-dari?! de, prostu' nu-i prost destul daca nu-i si......) Daca tu, cititorule platitor constiincios de biruri la stat, te caznesti intr-un Logan pe sosea si simti ca te-a depasit supersonic ceva "hot" de nici n-ai apucat sa conturezi cu ochii mintii silueta acelei bestii nemaipomenite, apoi nu te gandi la vreun Bugatti al vreunui evazionist, monser, fiindca te asigur eu ca tocmai ai fost facut praf de un Eterniti......Nu, nu este numele unei tonete de kebab de la coltul blocului tau si, in plus, stai linistit, se scrie cum se aude. PS: Lumea tinde sa se tampeasca de tot......Mare minune sa ramana doar o tendinta.

  • zarnesteanu, marţi, 20.11.2012 18:51

    Giga-Motors, ai de la mine titlul de "comentariul saptamanii". Despre masina chiar nu simt nevoia sa zic nimic-nimc.

  • ADRIAN FLORARU, miercuri, 21.11.2012 11:21

    DA CE SA ZIC E CU TOTUL ASTRONOMIC,SA SUPARAT REPREZENTANTA dacia PE EI (wow).... GATA CU GLUMELE CEVA mini NU FAC........ HO HO HO