Ediție specială de adio pentru o legendă a off-road-ului: Jeep Wrangler Rubicon Recon
Jeep caută să se despartă de actualul Wrangler într-un mod onorabil și propune o ediție specială, dedicată pasionaților de off-road și botezată Rubicon Recon.
În așteptarea noii generații Wrangler, așteptată să își facă apariția în decursul anului viitor, Jeep caută să se despartă cum se cuvine de modelul actual. Motiv pentru care a dezvăluit o ediție specială de adio, adresată doar celor care vor să folosească Wrangler în cele mai dificile secțiuni de off-road. Ea se numește Jeep Wrangler Rubicon Recon.
Puntea față a primit ranforsări suplimentare, protecție pentru cutiile diferențialelor și posibilitatea instalării unor anvelope de până la 35 de inch în diametru.
La nivel estetic, Wrangler Rubicon Recon a primit o grilă de culoare neagră mată, o bară frontală de asemenea neagră, în contrast cu două cârlige de remorcare de culoare roșie, pasaje ale roților vopsite în culoarea caroseriei, o capotă cu fante de aerisire și inscripția Rubicon în lateral. Suspensia a fost înălțată, iar jantele de 17 inch au anvelope de 32 de inch BF Goodrich.
Interiorul păstrează motivul estetic de la exterior. Asta înseamnă o tapițerie din piele neagră, condimentată cu accesorii de culoare roșie, cum ar fi centurile de siguranță și iluminarea ambientală, de asemenea roșie. Nu lipsesc scaunele încălzite, covorașele personalizate, elementele de ancorare și o serie de indicatoare noi pentru lichidul de răcire, presiunea uleiului și a fiecărei anvelope în parte.
Pentru a asigura suficientă putere în off-road, Jeep a păstrat motorul V6 de 3.6 litri, conectat la o transmisie manuală cu șase rapoarte, la diferențiale blocabile electronic, față și spate, la o cutie de transfer care facilitează traversarea zonelor pietroase. Există, opțional, și o cutie automată cu cinci rapoarte.
Jeep a anunțat că Wrangler Rubicon Recon va fi disponibil în ambele variante de caroserie, cu două și cu patru uși.