După hatchback și sedan, Renault Megane break ajunge și el în România: prețurile încep de la 15.500 de euro
Renault a lansat oficial în România noul Megane Estate, varianta break a celebrului model compact. Prețurile pornesc de la 15.500 de euro.
După ce am făcut cunoștință cu varianta hatchback și, din această toamnă cu sedanul, Renault Megane vrea să convingă publicul din România că și derivatul său break poate fi o alegere potrivită.
Sosit ceva mai târziu la noi în țară pentru că publicul autohton nu este mare iubitor de break-uri, noul Renault Megane Estate preia cam toate caracteristicile modelului hatchback, inclusiv sistemul 4Control care virează roțile spate și care este o premieră în segment.
Spre deosebire de varianta cu cinci uși, break-ul nu vine în România și cu nivelul de echipare GT, care oferea un look ceva mai sportiv și o mulțime de accesorii din aceeași sferă.
Noul Megane Estate are o lungime totală de 4626 mm, o lățime de 2058 mm și poate garanta un volum total de 521 de litri la nivelul portbagajului. De asemenea, Renault susține că mașina oferă cel mai lung spațiu de încărcare din segment.
Noul Renault Megane Estate va fi disponibil în România cu trei niveluri de echipare, Life, Zen și Intense. Versiunea standard este destul de bine echipată și le garantează clienților prezența unor funcții precum aer condiționat manual, pilot automat, lumini de zi cu LED, semnalizatoare cu LED în oglinzile laterale, ABS și AFU, jante de 16 inch din oțel, ESP lunetă încălzită, șase airbaguri, Bluetooth, USB, patru difuzoare, sistem multimedia cu ecran de 4.2 inch și geamuri electrice pentru pasagerii față.
MOTORIZĂRI | NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Life | Zen | Intens |
1.6 SCe | 115 CP | Man5 | 15.500 | 16.500 | - |
1.2 TCe | 130 CP | Man6 | - | 17.650 | 19.540 |
1.5 dCi | 90 CP | Man6 | 16.850 | 17.850 | - |
110 CP | Man6 | - | 18.400 | 20.200 | |
110 CP | Aut7 (EDC) | - | 19.600 | 21.400 | |
1.6 dCi | 130 CP | Man6 | - | 19.300 | 21.100 |
Lista de motorizări va include aceleași propulsoare ca și hatchback-ul, fără unitatea de 200 de cai putere a versiunii GT. Asta înseamnă un benzinar aspirat de 115 cai putere și unul de 1.2 litri și 130 de cai putere. Cei care preferă dieselul vor primi două versiuni de 90 și 110 cai ale dieselului 1.5 dCi, în vreme ce vârful de gamă va fi asigurat de 1.6 dCi de 130 de cai putere.
Prețurile încep de la 15.500 de euro cu tot cu TVA, pentru versiunea pe benzină de 115 cai putere. Cel mai ieftin diesel, adică motorul de 90 de cai putere, va scoate din buzunarul românilor 16.850 de euro.
NOUL RENAULT MEGANE ESTATE vs. concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
RENAULT Megane Estate 1.5 dCi Life |
90 | 3.7 | 14.1 | 16.850 |
FORD Focus Wagon 1.5 TDCi Trend |
95 | 3.8 | 12.2 | 18.000 |
OPEL Astra Sports Tourer 1.6 CDTI Selection |
95 | 3.9 | 12.9 | 18.440 |
PEUGEOT 308 SW 1.6 BlueHDI Acces |
99 | 3.6 | 13.5 | 18.632 |
SEAT Leon ST 1.6 TDI Reference |
110 | 3.9 | 10.9 | 18.387 |
VOLKSWAGEN Golf Variant 1.6 TDI Trendline |
90 | 3.9 | 12.9 | 19.105 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Ajunge?..pai nu l-au...rechemat pentru frane?