DriverVille: joc pe Facebook pentru promovarea Mazda2
Odată cu lansarea lui Mazda2 în SUA şi Canada, oficialii niponi au pregătit pentru utilizatorii Facebook un joc de promovare al modelului de oraş numit DriverVille.
În acest weekend constructorul japonez Mazda va prezenta publicului american şi candian noul model Mazda2. Pentru promovarea aceastuia, oficialii japonezi au pregătit o supriză pentru fanii reţelelor sociale. Modelul de oraş nipon va fi în centrul atenţiei pe Facebook mulţumită noului joc DriverVille.
Oficialii constructorului japonez speră ca prin intermediul lui DriverVille vânzările pentru noul Mazda2 să crească. Jocul niponilor le permite utilizatorilor să concureze alături de prietenii dragi sau să înveţe diverse lucruri despre filozofia Zoom Zoom cât şi despre noul Mazda2.
"Pilotul ascuns din fiecare poate învăţa despre Mazda2 sau poate lua legătura cu alţi utilizatori din mediul virtual", a declarat Don Romano, preşedintele Mazda Canada. Cei care doresc să încerce noua creaţie a japonezilor pot accesa pagina de Facebook Mazda.
Via | Mazda
chiar nu cred asa ceva! asta ar insemna ca Facebook ar fii mana in mana cu Mazda! Facebook nu se preteaza la asa ceva.