Alfa Romeo, invitat de onoare la Pebble Beach

Publicat sâmbătă, 31.07.2010 11:55 de Cornel Șocariciu

Constructorul italian Alfa Romeo a fost nominalizat ca oaspete de onoare de organizatorii concursului de eleganţă de la Pebble Beach. Italienii vor veni însoţiţi de şapte exemplare clasice.

După festivalul de la Goodwood, un alt eveniment dedicat pasionaţilor auto vine să sărbătorească centenarul Alfa Romeo. Concursul de eleganţă de la Pebble Beach a nominalizat constructorul italian ca fiind oaspete de onoare al ediţiei din acest an, ediţie la care vor participa aproximativ 200 de colectionari. Oficialii constructorului italian s-au arătat încântaţi de decizia organizatorilor şi au decis să vină la Pebble Beach însoţiţi de şapte modele vechi, printre care şi un exemplar al primului vehicul Alfa Romeo, modelul 24 HP.

Alfa Romeo 24 HP a fost produs între 1910 şi 1913 şi dispunea de un propulsor de 4.1 litri care producea o putere de 42 de cai putere. 24 HP avea o greutate cuprinsă între 870 şi 1.000 de kilograme, iar viteza maximă cu care putea rula este de 110 km/h. Model italian a fost desenat de designerul italian Giuseppe Merosi şi a debutat în cursa Targa Florio din 1911. De-a lungul celor trei ani, Alfa Romeo a produs aproximativ 200 de exemplare ale lui 24 HP.

De asemenea, oficialii Alfa vor prezenta RL Targa Florio, Type A, Type B şi Disco Volante Spider. De la această întâlnire nu puteau lipsi Alfetta 158, model care în acest an aniversează 60 de ani de la prima participare în Formula 1, şi Alfa Romeo 8C 2900 B Lungo Touring din 1938, ultimul model care a câştigat cursa de la Mille Miglia în 1947.

Via | Alfa Romeo

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 13:17
    for Automarket si nu numai...

    Am o curiozitate... de ce a fost invitat alfa romeo si nu alta marca avand in vedere ca nu sunt nr 1 dupa cum pretind unii?

  • Bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 13:29
    @ edi80

    Intereseaza-te si vei vedea ca la acest concurs la loc de cinste sunt marci ca Horch, Auto Union, Bugatti, Bentley, Lamborghini, Audi si stie toata lumea carui grup auto apartin .

  • Bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 13:33
    @ edi80

    Sa nu uitam si de Porsche, care va prezenta in cadrul acestui concurs versiunea finala a lui Porsche 918 Spyder .

  • firestarter, sâmbătă, 31.07.2010 13:50
    @edi80

    In ce sens nu sunt numarul unu? Sau altfel formulat, ce relevanta are pozitia in vre-un clasament cu subiectul articolului?

  • Virgil, sâmbătă, 31.07.2010 14:09
    Pebble Beach

    Anul trecut concursul de la Pebble Beach a fost castigat de un model Horch din 1937 ( http://www.autoblog.com/2009/08/16/monterey-2009-1937-horch-853-voll-and-ruhrbeck-sport-cabriolet-ta/ ) . Ramane de vazut cine va lua marele premiu in acest an .

  • giorgio, sâmbătă, 31.07.2010 14:21

    cand va iesi vw a cumparaturi se va calma si edi :D

  • ztele, sâmbătă, 31.07.2010 15:33
    @giorgio

    Pana acum singura achizitie notabila a VW este Seat. Seat e singurul mass producer cumparat de VAG, restul sunt fie drepturi de autor pentru marci mai vechi, disparute intre timp, fie marci relativ mici, aflate in mari dificultati financiare, deci s-o lasam mai moale cu iesitul la cumparaturi. Spre deosebire, Tata a cumparat Jaguar si Land Rover, Geely a cumparat Volvo, Fiat a cumparat un colos precum Chrysler, deci termeni de comparatie exista doar daca salivam la masini pe care nu ni le permitem. @Bogdan: deosebirea e ca Alfa Romeo e invitat de onoare.

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 16:11
    bv ztele

    ce cumparaturi sa faca vw de injectoare din romania care le fac proaspat absolventi de chimie,textile,etc,platiti pe salarii de kkt?nu are rost sa dau nume ca se stie... si cum a zis si stele "doamna" Alfa Romeo este invitat de onoare si mai mult de atat s-a prezentat si cu 7 modele clasice;)

  • @ztele, sâmbătă, 31.07.2010 16:35

    am specificat ce fel de cumparaturi??? tu iti cumperi casa cand e piata sus ??? vw face cumparaturi "destepte"...poate le contrazici tu rezultaele financiare! unde se afla skoda acum, unde se afla lamborghini???? sincer abea astept sa vad revigorarea marcii alfa prin ei! cu siguranta ca intrarea vw in f1 se va face prin alfa si ma bucur ca vor pune pe picioare fabrica arrese! rezultatul va fi doar unul pozitiv! imaginea alfei va creste la fel si calitatea produselor sale, fara sa schimbe ceva in ceea ce se asteapta cumparatorul de la o alfa la fel cum s-a intamplat si cu lambo care a crescut fenomenal de cand e in ac grup...nu mai vb de imaginea care si-au creat-o.... mai dureros e ca avem ganditori precum esti tu care au frustrari mari cand aud de vw ...dar vai ce mult astept ziua in care se va intampla...o sa va zvarcoliti in somn cu gandul ca veti fi bagati in aceeasi oala cu golfistii

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 16:45
    :)))))))))))))))))))

    tu te auzi ce spui?nu cred ca se va int asta niciodata...

  • :*, sâmbătă, 31.07.2010 17:14

    eu "aud' ce scriu :D sa "auzim" de "bine ' si la semnare sa vedem atunci ce o sa mai spui! fi atent: giugiarooo....alfaaaa...... uuuuuuuuuuu cosmarurile se adeveresc pt frustrati apropo ba ZTELE alta afacere proasta si cu giugiaro asta...ce trist ba ca nu mai o sa scrie pe nici un model CEVA DE GENUL ALFA BRERA BY GIUGIARO DECAT DACA LOGIA ISI VA SPUNE CUVANTUL: "VW Group va cumpara Alfa Romeo pentru ca Ferdinand Piech isi doreste foarte mult aceasta marca iar Sergio Marchionne este prea inteligent pentru a rata o asemenea oportunitate Azi VW Group a prezentat rezultatele pe primele 6 luni si acestea sunt exceptionale datorita in primul rand vanzarilor din China si SUA foarte bune . Rezervele VW Group in momentul de fata sunt de 17.5 miliarde euro, suficiente pentru a integra complet Porsche AG in acest an dar si compania MAN SE ( este un gigant industrial care produce printre altele si camioane ) . O alta achizitie foarte probabila chiar din acest an este potrivit presei germane si italiene cea a marcii Alfa Romeo . Pretul estimat undeva intre 1 si 1.5 miliarde euro este considerat ENORM de toti analistii auto din Italia, acest pret fiind posibil datorita ambitiei ( si incapatanarii ) lui Ferdinand Piech de a avea cu orice pret marca Alfa Romeo in galaxia VW Group . Ferdinand Piech este un avid colectionar de Alfa Romeo, detinand multe modele rarisime Alfa Romeo din anii 30 si 50 . Doar puterea lui enorma in cadrul VW Group ( pe langa functia de presedinte VW Group, este si cel mai mare actionar individual la VW Group ) a facut posibila aceasta oferta in primul rand si in al doilea rand sa nu fie contestata de nimeni din cadrul VW Group ( vezi opozitia actionarilor Toyota la renasterea modelului Supra ) . Din acest motiv, majoritatea analistilor considera ca vanzarea Alfa Romeo catre VW Group va deveni realitate pana la sfarsitul anului, Sergio Marchionne si John Elkann ( reprezentantul familiei Agnelli ) fiind prea inteligenti sa rateze o astfel de oportunitate, in special datorita crizei auto din Europa care a dat peste cap planurile FIAT legate de Alfa Romeo . Se stie ca piata auto din intreaga Europa este in cadere libera iar Alfa Romeo este cu precadere un constructor care vinde majoritatea masinilor sale in Europa ( dintre care 85 % in Italia ) . Din acest motiv vanzarile modelului Giulietta sunt mult sub ceea ce spera FIAT si nu din cauza masinii ci a crizei auto din Europa . De asemenea debutul pe piata din SUA a marcii Alfa Romeo a fost amanat pentru 2012 . Asa cum au mai spus si alti useri, VW Group ofera intre 1 -1.5 miliarde euro pentru numele Alfa Romeo si tot ce implica acest lucru ( sigla, istorie, palmares, etc ), uzina aflata in conservare din Arese ( Milano ) si muzeul Alfa Romeo din Arese "

  • Virgil, sâmbătă, 31.07.2010 17:21
    Vanzarea Alfa Romeo catre VW Group este posibil sa se finalizeze pana la sfarsitul acestui an

    Vanzarea Alfa Romeo catre VW Group cred ca se va finaliza pana la Salonul Auto de la Paris din acest an . Spun asta pentru ca de la ultima stire despre o posibila preluare Alfa Romeo de catre VW Group, Sergio Marchionne a avut mai multe aparitii publice si de fiecare data a refuzat sa abordeze subiectul Alfa Romeo . Anul trecut cand au aparut pentru prima data aceste zvonuri, le-a dezmintit a doua zi . In plus aceasta stire a fost abordata si de canalele media detinute de familia Agnelli . Tinand cont ca Alfa Romeo va intra cel mai devreme pe pietele din China si SUA la sfarsitul lui 2012 si vanzarile auto in Europa sunt la pamant, sigur pierderile Alfa Romeo din ultimii ani vor continua si in 2011 si 2012 si se vor cifra la sute de milioane euro . Aceasta situatie coroborata cu oferta foarte buna a celor de la VW Group pentru Alfa Romeo, a facut ca majoritatea analistilor auto din Italia si nu numai sa dea ca sigura aceasta vanzare inca din acest an . Grupul VW ofera intre 1 miliard si 1.5 miliarde euro pentru drepturile asupra numelui Alfa Romeo cu tot ce inseamna acest lucru ( nume, sigla, palmares sportiv, istorie ) si uzina Alfa Romeo din Arese ( Milano ) aflata in conservare ( paragina ) din 2005 . Alfa Romeo a incetat in 2003 sa mai produca masini la Milano si in 2005 a incetat si productia motoarelor Alfa Romeo la Milano . FIAT are numai de castigat la aceasta afacere : va incasa o suma imensa care va veni intr-o perioada cand are mare nevoie de bani, va produce contra cost pentru VW Group in urmatorii 3 ani modelele actuale Alfa Romeo fara ca tehnologia lor sa ajunga la dispozitia VW Group si foarte important, pierderile deloc de neglijat ale Alfa Romeo vor disparea . Ca fapt divers, chinezii de la Geely au platit aproximativ aceeasi suma de bani pentru Volvo, insa odata cu 50 % din numele Volvo ( restul de 50 % este detinut de Volvo Trucks ) au primit doua uzine ultramoderne in Suedia si Belgia modernizate in 2008 ( cu bani de la guvernele din Suedia si Belgia ) plus centrul de dezvoltare Volvo din Suedia . Sergio Marchionne este prea inteligent sa rateze o astfel de oportunitate si in plus in viitorul apropiat marca Maserati va ocupa golul lasat de marca Alfa Romeo, pentru inceput cu un model concurent cu BMW Seria 5 ce va costa de la 50,000 euro in sus .

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 17:26
    lol

    daca o cumpara vw si isi baga nasul prea tare in ea s-a dus cu alfa..o sa ajunga sa faca niste tractoare....

  • @EDI, sâmbătă, 31.07.2010 17:31

    SI DC ISI BAGA NASUL CUM A FACUT-O CU LAMBO CE AI SA FACI???TE CALUGARESTI :)))

  • Virgil, sâmbătă, 31.07.2010 17:35
    @ edi80

    Priveste ce a ajuns Alfa Romeo in 24 ani de proprietate FIAT : nu mai produce nimic la Milano ! Pana in 2005, motoarele de cilindree mare erau singurele care mai erau 100 % Alfa Romeo . Acum motorizarile V6 de pe Alfa Romeo sunt de origine Holden (GM) ! Alfa MiTo este produsa la Torino pe aceeasi linie de montaj cu FIAT Grande Punto ( si Opel Corsa utilizeaza aceeasi platforma ), Giulietta este produsa intr-o fabrica FIAT de langa Roma iar 159 este produs la Napoli intr-o uzina celebra prin grevele dese si marile probleme de calitate .

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 17:36
    lol

    da cu lamborghini ce a facut mare lucru?l-au facut sa consume 40%:)))) sau a intrecut la vanzari ferrari?

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 17:39
    da

    @virgil nu conteaza ce a ajuns alfa sau unde le construieste masinile..conteaza ca masinile lor sunt peste tractoarele nemtilor...care doar un incult auto le poate diviniza si cumpara cu atata ardoare..

  • Bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 17:41
    @ edi80

    Lamborghini are 2 linii de modele ( Murcielago si Gallardo ) in timp ce Ferrari are 4 linii de modele ( California, 458 Italia, 599 si 612 Scaglietti ) . Prin urmare este normal ca Ferrari sa vanda 7,000 de masini anual iar Lamborghini 4,000 .

  • Virgil, sâmbătă, 31.07.2010 17:47
    @ edi80

    Marca VW nu mai comercializeaza automobile cu motoare TDI-PD . In prezent motoarele sale TDI-CR sunt la cel mai inalt nivel, dovada ca se comercializeaza cu mare succes in toate statele americane, inclusiv California acolo unde normele de poluare sunt echivalente cu normele Euro 6 ce vor intra in vigoare in 2014 . Alaturi de VW Group doar Mercedes mai ofera motoare diesel in toate statele americane .

  • Bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 17:54
    @ edi80

    In primele 6 luni din 2010 in Italia, VW Golf 6 s-a vandut de 2 ori mai bine decat FIAT Bravo ! Repet in Italia !

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 18:10
    da

    marci gen alfa,lancia au alte aspiratii nu sa vanda milioane de tractoare..ci sa faca modele care sa ramana in istorie sau sa se vanda dupa 20 de ani cu suma imense..sunteti unu si acelasi cumva?:))) bine mergeti voi cu passatu ca eu merg cu volvo si mi-e mai bine asa...

  • ztele, sâmbătă, 31.07.2010 18:21
    @Virgil

    Vuieste internetul de zvonuri despre aceasta "posibila" tranzactie. Cauta oriunde vrei: zvonul ala s-a stins in aceasi zi. Anul trecut Marchionne a iesit personal si-a dezmintit aceste zvonuri, de data asta probabil nici macar nu si-a batut capul. Iar ca si o dovada concludenta: absolut nimeni nu mai vorbeste despre asta, pentru ca nu are ce sa se discute. Alfa ramane in Italia si punct. Marchionne e mult prea inteligent ca sa renunte la bijuteria sa, de aceea insista pentru revigorarea marcii, de aceea vor aparea 2 SUV-uri Alfa Romeo, inca 6 modele noi pana in 2014, de aceea a inceput colaborarea Alfa cu Abarth, de aceea se doreste revenirea cat mai rapida pe piata americana, unde fan-base-ul e enorm. Pur si simplu aceste basme cu tranzactia sunt nonsensuri. Marchionne nu e prost sa-si distruga singur ambitia de a face din FIAT al doilea producator ca volum de vanzari la nivel mondial, pana in 2015. Marele regret al lui Marchionne este ca a ratat achizitia Opel anul trecut, achizitie care ar fi propulsat grupul Fiat in aceasta postura mult visata.

  • ztele, sâmbătă, 31.07.2010 18:25
    ah, ca uitasem

    si pentru " :* " anonim de mai sus: "Fiat’s worldwide revenues rose 12.5% to 14.8 billion euros ($19.1 billion). Sales of its automotive group, which include Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati and Ferrari, grew 6.7% from a year earlier" Citisi, prietene? 14.8 bulioane. Nu-i rau pentru o companie care include marci de ani buni in pierdere, care tocmai a preluat un colos auto aflat la pamant si care necesita investitii masive. Tu ce zici? Cat despre Giugiaro, nu e mare problema, ramane Bertone, Zagato, Fioravanti, Centro Stile Fiat... avem de unde alege:)

  • Bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 19:19
    @ ztele

    FIAT a preluat 20 % din Chrysler fara sa plateasca cash ! Va furniza tehnologia sa in sectorul vehiculelor mici in schimbul acestui procent . In momentul de fata, Chrysler datoreaza guvernului american peste 15 miliarde $ ! Cand aceasta datorie va fi platita, FIAT va detine 35 % din Chrysler, pentru restul de 20 % ( exista o clauza prin care FIAT poate ajunge la 55 % ), FIAT urmand sa plateasca cash . Ce vorbesti tu de 14.8 miliarde euro sunt vanzari si nu profituri, in momentul de fata VW Group are lichiditati de 17.5 miliarde euro fata de 5 miliarde euro cat i-ar trebui sa functioneze fara emotii . Sunt bani suficienti pentru a integra complet Porsche si MAN, asi mari pachetul de actiuni la Suzuki si pentru alte achizitii ( http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100730/ANE/307299899/1193 ) . Ca fapt divers FIAT are peste 7 miliarde euro datorii, aceste datori cel mai probabil vor fi sterse prin vanzarea IVECO si probabil Alfa Romeo .

  • edi80, sâmbătă, 31.07.2010 19:32
    lol

    ce imi plac mie gibonii astia care pun botu la tot ce se scrie pe net..:))))

  • @bogdan, sâmbătă, 31.07.2010 19:46

    cum a aparut conu' ZTELE sa se umfle in pene..."Fiat a cumparat un colos precum Chrysler" cum si-a luat-o peste nas :)) cum incearca sa isi invinga cosmarul tot asa realitatea il va lovi iar! thumbs up!

  • Dan, sâmbătă, 31.07.2010 19:47
    @ ztele

    Citeste un interviu in Quattroruote ( in Italia este o prelungire a grupului FIAT, revista ce a lansat ultimele zvonuri dintre ALFA Romeo si VW Group ) cu Walter de' Silva ( a desenat Alfa Romeo 156 ) in care acesta prezinta planurile de viitor pentru noua achizitie, Italdesign Giugiaro . Acestia se vor apuca in curand sa deseneze modele Suzuki ( primul va aparea in 2012 si va fi un model de clasa compacta bazat pe platforma lui Golf ), viitoare modele Porsche si ... ( http://quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=263318 ) . VW Group nu avea nevoie de Italdesign Giugiaro ! Au cumparat cea mai mare casa de design din lume, pentru ca achizitia de catre ei a marcii Alfa Romeo este iminenta si vor sa inlature din start temerile italienilor si nu numai, privind designul viitoarelor modele Alfa Romeo . Pentru ca la partea tehnica, chiar si in clasele inferioare, platformele Polo si Golf sunt superioare celor FIAT . Iar mai sus, citeste review-urile cu 159, Brera sau 8C Competizione . Sunt frumoase, dar la partea tehnica sunt la ani lumina in spatele concurentei germane si japoneze .

  • @ ztele, duminică, 01.08.2010 01:23
    Sergio Marchionne explica situatia financiara a grupului Chrysler intr-un interviu acordat Reuters

    http://www.reuters.com/article/idUSTRE66T4D620100730

  • ztele, duminică, 01.08.2010 12:36
    :)

    Am iesit la bere aseara, ma scuzati. @Dan: totul este iminent in imaginatia voastra, pentru ca tu si celalalt coleg sunteti singurii care mai discuta despre asa ceva. Conform review-urilor pe care le-am citit, 159 e cea mai stabila masina din clasa sa, iar Brera, la cilindree echivalenta, ofera aceleasi performante ca si singurul sau competitor (Audi A5), dar in acelasi timp oferind un design mult mai placut ochiului. 8C Competizione este un bibelou, nu se pune... la fel cum nu se pune Maserati MC12 in comparatie cu niciun alt supercar. Nu este vorba de cat de bune sau de rele sunt platformele VW (daca erau rele nu le cumpara nimeni, evident). Cat despre expresia "ani lumina"... doar un fanboy vag poate spune asa ceva, sorry:) @ultimul raspuns: Foarte bine ca Chrysler face bani, cand te gandesti pe ce modele se bazeaza. Sebring e mort, PT Cruiser e mort, practic Chrysler nu ofera nimic in clasa medie si compacta, traieste de pe urma RAM, Jeep (care la randul ei trece prin schimbul de generatii, Grand Cherokee abia e lansat, iar Wrangler urmeaza sa apara o generatie noua in curand) si Dodge, care nici ei nu stau prea bine, exceptand Challenger. Asadar, inclusiv daca luam aceste informatii in considerare, plus profitul net de 886 de milioane de euro inregistrat de Fiat in primele 6 luni, tot e un nonsens ce discutam aici.

  • Florin, duminică, 01.08.2010 14:00
    @ ztele

    O situatie similara o are FIAT in Europa unde in fiecare luna are de platit rate si dobanzi la cele 7 miliarde euro pe care le datoreaza mai multor institutii financiare . Ultimul lucru pe care FIAT si-l permite in acest moment este sa mai piarda bani, iar Alfa Romeo este de departe divizia FIAT cu cele mai mari pierderi, pierderi care nu vor disparea nici in urmatorii 2 ani, datorita crizei auto din Europa . Planul FIAT ca Alfa Romeo sa produca SUV-uri in SUA pe baza modelelor Jeep Patriot si Cherokee si sa vanda majoritatea acestor modele in SUA, este sortit esecului din start pentru ca americanii, recunoscuti ca niste clienti foarte pragmatici nu vor plati cu 50 % mai mult pe un SUV Alfa Romeo stiind ca este construit in SUA si bazat pe Jeep Cherokee . Cat priveste Alfa Romeo 159, am o intrebare . De ce se vinde atat de slab in Italia ? Liderul segmentului mediu in Italia este BMW Seria 3, model ce a aparut aproximativ in acelasi timp cu 159 ( http://unrae.it/top-10-segmento-16 ) . In final, ce ma face sa cred ca FIAT va vinde Alfa Romeo in viitorul apropiat, este decizia de ultim moment ca urmasul modelului 166 sa poarta emblema Maserati, acest model urmand sa aibe preturi incepand cu 50,000 euro si ca rival principal, BMW Seria 5 . Incet, incet, Maserati ocupa pozitia pe care nu cu mult timp in urma o ocupa Alfa Romeo si nu este exclus ca in viitorul apropiat FIAT sa anunte ca Maserati va oferi in viitor si un rival pentru BMW Seria 3 .

  • Claudiu, duminică, 01.08.2010 15:04
    In Spania discount-ul pentru Alfa Romeo Brera este de 9,000 euro !

    Tinand cont de discount-urile masive pe care le face Alfa Romeo si tot nu are rezultate bune la vanzari, pierderile pe care le inregistreaza nu mira pe nimeni . In Spania de exemplu, pentru o Alfa Romeo Brera poti obtine un discount de 9,000 euro ( http://es.autoblog.com/2010/01/17/espana-las-promociones-de-alfa-romeo-alcanzan-los-9-000-de-de/ ) !

  • edi80, duminică, 01.08.2010 16:25
    mda

    Cert este ca Alfa Romeo, invitat de onoare la Pebble Beach!!!!!!! Cand vor fi alte marci mai vb..pana atunci fanii VAG sa ramana la tractoarele lor care sunt cu milioanele si polueaza...

  • @ edi80, duminică, 01.08.2010 16:55

    In fiecare an cand un constructor aniverseaza ceva sau lanseaza un model important este invitat de onoare . Anul trecut, invitat de onoare la Pebble Beach a fost Bentley, constructorul enlez prezentand in premiera la Pebble Beach modelul Mulsanne .

  • @edi, duminică, 01.08.2010 19:07

    uite edi de ce lumea isi doreste cu ardoare sa fie alfa cumparata de vw! :)) din cauza frustrati (care mai sunt si neinformati) precum esti tu! intrebare : cu ce esti mai bun decat un posesor de vw??? ca pana acum majoritatea nu a vazut cu ce e mai buna o alfa....despre posesori ne-am lamurit si propun sa generalizam asa cum fac "alfistii"

  • ztele, duminică, 01.08.2010 19:12
    1

    @Florin: Gresesti. Previziunile Alfa pentru urmatorii 5 ani sunt o crestere a vanzarilor spre cifra de 4-500.000 de unitati, lucru ce i-ar permite un profit relaitv bun. Alfa Mi.To, aparuta de mai putin de un an, se vinde excelent, inca n-a aparut in rapoarte. Problema la Alfa nu sunt vanzarile, problema la Alfa momentan e schimbul de generatii, care trebuie sa se produca inainte de intrarea pe piata SUA. Giulietta tocmai a fost lansata, deci aici sunt acoperiti. 159 va fi inlocuit de Giulia anul viitor. 166 va primi un inlocuitor, acesta nu vine de la Maserati, modelul de la Maserati va fi unul cu o putere superioara. Ceea ce nu intelegi tu este ca Alfa Romeo nu aspira la vanzari de nivelul lui BMW. Stiu ca e greu sa intelegi, stiu ca te surprinde cat de batut in cap sunt, dar nah... asta este. @Claudiu: Brera are deja 6 ani, e cazul sa fie inlocuita. Nici eu nu cred c-as lua noua, as astepta cuminte modelul urmator.

  • edi80, duminică, 01.08.2010 20:23
    mda

    @ztele nu iti mai bate capu ca nu ai cu cine!! lasa-i in zeama lor si in incultura lor auto si hai sa inmmultim tractoarele..:)))

  • @ ztele, duminică, 01.08.2010 21:19
    FIAT a distrus Alfa Romeo si este pe cale sa distruga si Maserati

    La actualul BMW Seria 3 care a debutat in 2005 si se vinde in continuare excelent pe toate pietele, nu exista problema schimbului de generatii ? Sau in cazul lui Mercedes S-Klasse, generatia actuala ce a debutat in 2005 si de atunci este liderul autoritar al clasei de lux, in ciuda faptului ca in ultimii 2 ani au aparut noi generatii A8, Seria 7 sau XJ ? Problema actuala a lui Alfa Romeo este FIAT care o trage in jos, datorita imaginii foarte slabe pe care o are incepand cu clasa compacta in sus . Iar referitor la MiTo sau Giulietta exista site-uri care prezinta lunar vanzarile si nu sunt stralucite asa cum spui tu . Faptul ca in Italia, Golf 6 spulbera la vanzari modelul FIAT Bravo se datoreaza tot schimbului de generatii al modelului italian ? FIAT a distrus complet Alfa Romeo si este pe cale sa distruga si Maserati, pentru ca un Maserati construit pe platforma noului Chrysler 300C ( este o evolutie a lui Mercedes E-Klasse W 210 din 1995 ) nu are nici o sansa sa concureze cu BMW Seria 5, avand sub capota in versiunile de baza motoare Chrysler V6 Pentastar .

  • moi, luni, 02.08.2010 13:14

    mai usor ca distrugi cultura auto impresionanta a lui edi! ce e aia cultura auto?????sa iti cumperi masini din grupuri auto falimentare doar pt a fi diferit de restul????edi baga si tu o explicatie sa vedem cu cine ne comparam!

  • denon, luni, 02.08.2010 23:38
    @edi80@ztele

    nu stiu de ce suferiti atat pt faptul ca e posibil ca VW sa preia Alfa.Sunt un fan Alfa Romeo iar pana acum cateva saptamani si eu eram de aceeasi parere ca si voi,dar uitanduma in spate am ajuns la concluzia ca Fiat a facut mai mult rau decat a facut bine lu Alfa de cand a preluat marca in 86.Cand a preluat Fiat marca AR aceasta atatea prost financiar insa statea foarte bine cu imaginea de marca,acum AR sta prost si cu partea financiara si cu imagine de marca.Uitanduma la alte marci pe care VW le-a preluat (Skoda,Bentley,...) am ajuns la parerea ca nu conteaza daca proprietarul care detine marca respectiva este neamt sau italian atata timp cat rezultatele sunt pozitive.Deci nu ma incalzeste cu nimic ca proprietarul AR este italian atata timp cat acesta isi bate joc de istoria si imaginea acestei marci. ps:scuze pt greselile de ortografie

  • @ ztele, marţi, 03.08.2010 02:03
    Vanzarile FIAT in Italia in luna iulie au scazut cu 35,8 % !!!

    http://www.milanofinanza.it/news/dettaglio_news.asp?id=201008021841043989&chkAgenzie=TMFI

  • @ ztele, marţi, 03.08.2010 02:11
    In Top 10 constructori in Italia, doar VW nu a inregistrat scaderi ale vanzarilor

    http://quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=264054

  • ip, joi, 05.08.2010 11:19
    ..

    Jalnic si fara logica , fara argumente si fara nici o legatura cu realitatea ; am mai spus-o si ma repet , VW nu se compara cu FIAT la nivel de grup , sunt concurenti in segmentul auto si atat ; Ce legatura are acest versus cu Alfa ????? PS: anul trecut , VW a avut putin noroc cu infuzia de capital ( n miliarde $ pt a-si acoperile pierderile cauzate in primul rand de Seat ) a ' baietilor' cu petrol ( a se citi Qatar Holding , care , apropo, detine deja aproximativ 12% din actiunile VW Group si procent la votare 17% iar in viitorul apropiat isi va majora cota , tinand cont de capitalul imens pe care il au la dispozitie)

  • @ ip, vineri, 06.08.2010 04:38
    VW Group are lichiditati in banci in valoare de 17,5 miliarde euro

    Infuzia de capital a fost facuta pentru a strange bani pentru achizitia Porsche AG si Porsche Holding GmbH ( cel mai mare dealer auto din Europa ), suma totala fiind de 16 miliarde de euro ( in acest an VW Group va cumpara si restul de 50 % din Porsche AG ) . Raportate la profiturile VW Group, pierderile SEAT sunt minore, in viitorul apropiat urmand sa fie eliminate ( la anul, in uzina SEAT se va produce in exclusivitate noul Audi Q3, urmand a se rezolva problema capacitatii de productie a uzinei ce ruleaza in prezent la 60 % din capacitate ) . Referitor la Qatar, in compania ce va rezulta din fuziunea dintre VW Group si Porsche Automobil Holding SE ( fuziunea va avea loc in 2011 ), statul arab va detine maxim 19 % din companie, aceasta fiind cererea expresa a landului Saxonia Inferioara ce are drept de veto ( datorita legii VW ) si detine totodata 20 % din actiunile VW Group . In noua companie, cei mai mari actionari vor fi ca si in prezent, familiile Porsche-Piech ce vor detine aprox 54 % din actiunile ordinare ( cu drept de vot ) .

  • @ ip, vineri, 06.08.2010 04:39
    VW Group are lichiditati in banci in valoare de 17,5 miliarde euro

    http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100803/COPY/308049999/1193