Diesel sportiv pe cel mai nou SUV francez: Peugeot 3008 GT oferă 180 CP și elemente estetice atractive
Noul Peugeot 3008 va putea fi comandat într-o versiune sportivă denumită GT. Caroseria bi-tonală, interiorul care combină aluminiul, pielea și lemnul și motorizarea 2.0 diesel de 180 CP sunt principalele argumente ale acesteia.
La doar câteva săptămâni de la prezentarea oficială a noului 3008, model care s-a transformat odată cu noua generație într-un SUV-crossover compact în toată firea, Peugeot ne oferă astăzi o primă privire spre versiunea sportivă pe care clienții o vor avea la dispoziție pe noul model francez.
Numele oficial al variantei dedicată celor care preferă un SUV cu alură sportivă va fi 3008 GT și va putea fi recunoscută foarte ușor pe stradă datorită schemei duale de culori care combină partea posterioară vopsită în negru perlat cu o nuanță contrastantă pe care clienții vor putea să o aleagă dintr-o listă care conține gri sau culoarea cuprului. Schema de culori a fost botezată oficial Coupe Franche și este inspirată de pe 208 și 308 GTI, frații sportivi ceva mai mici ai modelului francez.
Noutățile estetice exterioare continuă cu aplicarea unui plafon negru glossy Black Diamond, cu elemente cromate care apar în zona spoilerului și pe ușile laterale, dar și un set de jante din aliaj de 19 inch și faruri LED disponibile standard.
La interior, 3008 GT plusează față de planșa de bord modernizată primită de noul 3008 odată cu noua generație. Primim, astfel, materiale precum pielea artificială Alcantara, inserții din lemn Grey Oak, pedalier din inox, un volan care combină pielea neagră cu aluminiul și pachetul Cockpit Amplify, cu ajutorul căruia șoferul poate seta luminile ambientale, culorile și animațiile care apar pe display-uri, mirosurile difuzate prin pachetul olfactiv built-in, intensitatea masajului din scaune și reglajele sistemului audio.
Peste toate, însă, 3008 GT primește sub capotă un diesel BlueHDI de 2.0 litri rezervat pentru noua versiune a SUV-ului francez. Acesta dezvoltă 180 de cai putere și este cuplat unei transmisii automate EAT6 care oferă și un pachet Start-Stop pentru limitarea consumului citadin.
GT Line, alternativa dedicată motorizărilor mai mici
Pentru că noul 3008 GT va deveni cea mai scumpă alternativă pe care o vor avea clienții în gama modelului semnat de Peugeot, constructorul francez va lansa și un nivel de echipare GT Line care va prelua o parte dintre artificile estetice ale versiunii GT și le va aplica pe toate celelalte motorizări ale noului SUV. Dacă schema duală de culori Coupe Franche poate fi comandată și în echiparea GT Line, dimensiunea maximă a jantelor va fi de 18 inch, iar lemnul Grey Oak nu va face parte din ofertă în acest caz.
"...SUV cu alură sportivă .." unde e SUV-ul si unde e alura sportiva? Pfff, si eu care speram sa am o atlernativa la Porsche Macan.