Diagnoza la distanţă, cea mai dorită tehnologie a viitorului
Un studiu al JD Power a relevat faptul că tehnologia cea mai dorită de consumatorii din Statele Unite ale Americii este diagnoza la distanţă. Pe locul doi se află sistemele audio de calitate.
Un studiu al JD Power and Associates a relevat faptul că tehnologia cea mai dorită de consumatori este diagnoza la distanţă. Pe locul doi în topul preferinţelor se află sistemele audio de calitate şi conectivitatea wireless. Studiul JD Power a relevat faptul că 86% dintre respondenţi utilizează un smart phone la bord şi că activităţile comune sunt apelurile telefonice şi obţinerea indicaţiilor rutiere. Mulţi şoferi sunt interesaţi de soluţii pentru a utiliza în siguranţă tehnologiile respective la bordul automobilelelor pe care le conduc, pentru a evita un accident şi alte probleme de acest gen.
Tehnologiile de siguranţă sunt şi ele populare în dorinţele consumatorilor, diagnoza fiind cel mai dorit element din lista formată prin intervievarea a 18.000 de persoane. Clienţii sunt interesaţi şi de camere video pentru marşarier, sisteme de detecţie a vehiculelor în unghiul mort şi alte elemente de acest gen. Desigur, aceste tehnologii sunt interesante pentru respectivii clienţi abia după ce se uită la preţul unui automobil nou, semn că producătorii vor trebui să găsească o soluţie de a face respectivele tehnologii cât mai accesibile.
Potrivit JD Power, 57% dintre proprietarii de automobile cu vârsta între 18 şi 25 de ani sunt interesaţi de un sistem de conectare wireless în automobil, în timp ce 43% dintre respondenţii cu vârsta cuprinsă între 57 şi 65 de ani prezintă interes pentru un sistem de acest gen. Respondenţii au fost interesaţi şi de un sistem audio premium, dar nu sunt interesaţi de marca acestuia sau de inscripţionarea producătorului pe carcasa difuzoarelor, semn că aceştia preferă să asculte muzică la un nivel bun de calitate, indiferent de producătorul incintelor audio.
Via | AutomotiveNews (înreg.)