Detalii noi despre viitorul SUV Audi e-tron: putere maximă de 402 CP și o autonomie de peste 400 de kilometri. Debutul este programat în 17 septembrie
Audi a publicat o serie de imagini și informații noi referitoare la SUV-ul electric e-tron. Nemții testează la Pikes Peak noul sistem de recuperare a energiei, iar conform datelor, un kilometru parcurs în coborâre poate "introduce" în acumulatori suficientă energie pentru a rula o distanță egală cu cea amintită mai sus.
Audi oferă informații noi despre versiunea de serie a lui e-tron prototype. SUV-ul electric pregătit de constructorul german va fi prezentat oficial în 17 septembrie în cadrul unui eveniment desfășurat în San Francisco.
În prezent, nemții testează sistemul de recuperare a energiei de pe viitorul e-tron în Colorado, SUA. Mai exact, testele s-au desfășurat la Pikes Peak, iar oficialii Audi spun că pe cei 31 de kilometri parcurși în coborâre, sistemul de recuperare integrat pe e-tron a reușit să "introducă" în acumulatori suficientă energie pentru a parcurge o distanță aproape egală cu cea amintită mai sus.
Audi spune că sistemul de recuperare a energiei disponibil pe viitorul e-tron va avea trei moduri de lucru: recuperare prin frânare, coasting automat și coasting manual prin intermediul padelelor.
Viitorul SUV Audi e-tron va avea două motoare electrice capabile să ofere 355 CP și 561 Nm pentru maximum 60 de secunde. Totodată, prin comutarea selectorului din modul D în modul S, sistemul electric de propulsie va oferi 402 CP și 664 Nm pentru maximum 8 secunde. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în mai puțin de 6 secunde. Viteza maximă este limitată la 200 km/h. Autonomia anunțată de constructorul german este de peste 400 de kilometri conform noului standard WLTP.
În trecut, Audi a anunțat că viitorul e-tron se va putea încărca de la stații cu o capacitate de până la 150 kW, iar în 30 de minute va avea suficientă energie pentru "următoarea etapă a unei călătorii de lungă durată" (cel mai probabil, în acest timp, bateriile vor ajunge la 80%). În plus, SUV-ul electric va fi disponibil opțional cu camere video în loc de oglinzi laterale. La interior, clienții vor găsi 5 ecrane. Două dintre acestea au diagonala de 7 inch, sunt poziționate în partea din dreapta-sus a portierelor și au rolul de a afișa imaginile surprinse de camerele video amintite mai sus. Celelalte 3 ecrane sunt dedicate instrumentarului de bord, sistemului de infotainment și sistemului de climatizare.
SUV-ul electric Audi e-tron poate fi rezervat și pe piața din România. Constructorul german a alocat 50 de unități, iar cei interesați trebuie să facă rezvarea pe site-ul oficial Audi România și să achite o taxă de 1.000 de euro plus TVA (1.190 de euro) la cursul BNR din ziua plății.
Sa recapitulam in ceea ce priveste SUV-urile 4x4: 1) TESLA Model X; 2) JAGUAR I-Pace; 3) MERCEDES EQC; 4) AUDI e-tron...... Cea mai mare autonomie dintre ele: TESLA Model X in varianta cea mai capabila - cca. 500-520 km in ciclul american EPA (aprox. 500 km in noul ciclu de masurare mondial WLTP)...... MULT SUCCES SI EUROPENILOR !!!!! BMW ....unde esti ...?!