Detalii despre versiunea europeana a lui Tata Nano
Viitorul Tata Nano Europa, asteptat in 2011, va oferi publicului european ABS, sistem de control al tractiunii si airbaguri. Nu vor lipsi nici elementele de confort.
Dupa debutul oficial in cadrul Salonului de la Geneva, publicul european a asteptat cu nerabdare versiunea modelului Tata Nano, creata exclusiv pentru Batranul Continent. Desi mai avem de asteptat pana in 2011, jurnalistii de la Autocar au reusit sa ia contact cu versiunea Europa a modelului, care vine cu ceva mai mult confort si o lista de elemente de siguranta imbunatatita.
Modelul indian va fi propulsat de un motor cu trei cilindri, de 1.0 litri, capabil sa ofere aproximativ 60 de cai putere, conectat la o cutie cu cinci rapoarte. Vorbim de o evolutie avand in vedere ca versiunea indiana dispune de o transmisie cu doar patru trepte, evolutie care ar urma sa imbunatateasca consumul de carburant si valoarea emisiilor.
Nano Europa masoara 3300 de mm, adica mult mai putin decat celelalte modele mini existente pe piata. Caroseria este construita din otel iar jantele vor fi din aliaj, cu o dimensiune de 14 inch. Stabilitatea va fi asigurata de o suspensie spate independenta, de o directie asistata electric si de un sistem de control al tractiunii. Nu lipsesc nici airbagurile si nici obligatoriul sistem ABS.
Nano va avea cel mai probabil o problema legata de spatiu desi pana in prezent nu au fost facute publice cifrele ce tin de volumul portbagajului.
Nu stiu de ce dar cand m-am uitat la pozele din articol am avut un sentiment de "deja vu" - respectiv daewoo matiz prima generatie :)