Datsun ar putea renaşte ca un brand low-cost sub umbrela Nissan
Nissan ar putea relansa Datsun ca un brand low-cost, capabil să ofere două modele complet noi în următorii doi ani.
Nissan se gândeşte serios să relanseze marca Datsun. Surse neoficiale susţin că japonezii vor cu orice preţ un subsidiar care să se ocupe de vânzarea unor modele low-cost pentru pieţele din Indonesia, Rusia şi India.
Relansarea Datsun va avea loc la nivel global, însă accentul va pica pe aceste pieţe emergente. Deşi va reînvia după 31 de ani, Datsun nu va produce modelele sportive de altădată. Gama sa va fi alcătuită din modele mici, ieftine, dezvoltate pe platformele alianţei Renault-Nissan.
De asemenea, tot pentru a reduce costurile, maşinile ar putea fi construite la uzine locale Nissan din ţările mai sus amintite. În aceste condiţii pare plauzibil zvonul conform căruia Nissan ar putea vinde în aceste zone maşini cu un preţ de pornire de 3000 de dolari, extrem de competitiv chiar şi pe piaţa din India, acolo unde există deja Tata Nano.
Renaşterea brandului japonez, programată în 2014, va fi marcată de un nou logo, fără prea multe corespondenţe cu cel vechi. El va fi mult mai puţin personal şi adaptat maşinilor cu preţ abordabil. Nissan îşi propune deja ca Datsun să ofere două noi modele în următorii doi ani.
via worldcarfans
Si asa Nissan nu este prea bun la materialele folosite, Tiida, Note, Micra. Mai urmeaza un low-cost si mai prost si sigur vor avea succes.