Dacia si Renault, crestere de 97% in Germania in iunie
Marcile Dacia si Renault au inregistrat o dublare a vanzarilor modelelor gamei in lune iunie 09 fata de aceeasi perioada de anul trecut.
Dacia si Renault au reusit sa isi dubleze vanzarile in Germania in luna iunie 2009 fata de aceeasi luna a anului trecut. Cresterea efectiva a fost de 97%, cea mai ridicata de pe intreg taboul contructorilor prezenti pe piata germana. In conditiile unei cresteri medii a pietei cu 40% datorata implementarii programului "Rabla" in versiune germana, cresterile sunt destul de insemnate si pentru ceilalti constructori care isi bazeaza gamele pe modele de segmente reduse. Per total, luna iunie a fost foarte productiva pentru modelele de clasa mini (+124%), mica (+79%) si compacta (+27%).
Liderii pietei germane, Volkswagen si Opel, au crescut spectaculos in iunie, urcarea efectiva fiind de 50% pentru fiecare dintre acestia. Mai mult, chiar si marcile germane premium - care pana acum au fost victimele programului de reinnoire a programului auto din cauza preturilor relativ ridicate - au reusit sa creasca in vanzari. Daca Mercedes a reusit o crestere de 7.5%, Audi si BMW s-au ridicat la un nivel superior de crestere, cu 15.4, respectiv 18.5%. Cele mai mari cresteri le-au inregistrat, si aici, modelele mici si compacte: A si B-Klasse, Mini sau Audi A3.
pe ansamblulul primei jumatati a anului, in Germania s-au vandut in total cu putin peste doua milioane de masini, cresterea efectiva fiind de 25.9 procente.
via | AFP
constructorii insa trebuie gandeasca mai inovativ, mai indraznet si sa se tarasca dracu afara din criza mai repede !