Dacia se lansează în Anglia: "Uitaţi de noul BMW Seria 3, e mai importantă lansarea Dacia!"
Comunicatul care anunţă lansarea Dacia în Marea Britanie e un amestec de amuzament şi informaţii interesante. Preţurile Dacia din Albion vor fi publicate la sfârşitul lunii iunie.
Dacia se pregăteşte de lansarea pe una dintre cele mai importante cinci pieţe auto ale Europei. Marea bBritanie - ultima redută încă neatacată de brandul românesc - se pregăteşte să adopte modele Dacia cu volan pe partea dreaptă.
Primele modele care vor încerca să atragă clienţi britanici sunt Duster şi Sandero, Dacia promiţând preţuri care pentru piaţa din Marea Britanie sunt foarte atractive. Într-un comunicat prezentat ieri, oficialii care reprezintă marca de la Mioveni în Albion anunţă cu surle şi trâmbiţe noua lansare: "Te gândeşti să-ţi cumperi o maşină nouă sau second-hand în următoarele luni? Nu o face. Mai sunt 100 de zile până la lansarea britanică a mărcii Dacia".
Conform informaţiilor oficiale publicate în comunicat, preţurile pentru modelele care vor da startul carierei de piaţă Dacia în Marea Britanie vor fi anunţate în 28 iunie, urmând ca maşinile să poată fi admirate în showroom-uri abia în ianuarie 2013. Până atunci, clienţii britanici vor putea să comande însă modelele Dacia.
"Uitaţi de SUV-ul Bentley, de noul BMW Seria 3 şi chiar de Toyota GT-86, pentru că cea mai importantă ştire auto a anului 2012 va fi mult-aşteptata lansare Dacia în UK", anunţă cu umor oficialii Dacia în comunicat. Mai mult, comunicatul conţine chiar şi explicaţii legate de pronunţia corectă a numelui mărcii: "Dat-ch-a".
Pentru a atrage atenţia jurnaliştilor britanici, cei de la Dacia enumeră în finalul informaţiilor de presă câteva dintre avantajele Dacia în raport cu celelelate mărci de pe piaţă. "Anul trecut, Dacia a fost pe primul loc la vânzări În Maroc şi România şi a devenit chiar al patrulea brand în clasamentul din Franţa în 2010, cu Duster primul SUV la vânzări pe această piaţă. (...) Când vine vorba de fiabilitate, Dacia excelează. Fiecare model este testat intensiv, în primul rând pentru a face faţă drumurilor grele şi condiţiilor meteo extreme ale destinaţiilor sale, din Columbia în Iran şi, în curând, în munţii Scoţiei (...) Dacia a terminat pe locul al doilea, în spatele Audi şi în faţa BMW, în studiul de satisfacţie a clienţilor realizat de JD Power în germania în 2010".
Pentru a comunica şi mai eficient lansarea mărcii, Dacia şi-a inaugurat şi un site oficial care anunţă timpul rămas până la apariţia oficială a brandului Dacia între opţiunile clienţilor britanici.
via | Newspress (înreg.)
http://www.daciacars.co.uk/