Dacia Sandero va costa cat Logan sedan
Dacia anunta ca viitorul Logan hatchback va avea preturi similare cu versiunea sedan a modelului.
Dacia nu s-a tinut de cuvant nici de aceasta data. Christian Esteve, presedintele regiunii Euromed a grupului Renault, declara in urma cu o saptamana ca viitorul hatchback Logan va avea un pret sub actuala berlina. Astazi, oficialii Dacia au incalcat promisiunile lui Esteve si au anuntat ca noua varianta va costa cat Logan sedan.
"Este o promisiune pe care am facut-o [...] si o vom respecta", au fost cuvintele lui Esteve, joia trecuta. Jaques Daniel, directorul comercial al Automobile Dacia, a contrazis insa azi afirmatiile lui Esteve: "viitorul model Dacia Logan hatchback, derivat din Renault Sandero, va fi comercializat pe piata romaneasca la preturi similare cu cele ale modelului Logan sedan".
Noul venit in gama modelului Logan va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva. Pretul pentru versiunea de baza a Logan sedan este de 6.400 de euro cu TVA, pentru un motor pe benzina de 1.4 litri si 75 CP. Cea mai scumpa varianta Sedan a modelului Logan costa 11.205 euro cu TVA si are un motor diesel de 1.5 litri si 85 CP.
Jaques Daniel a anuntat ca productia modelului in doua volume va incepe la Mioveni in vara acestui an. Inaltul oficial al companiei romane a mai afirmat in conferinta de presa sustinuta ca Dacia intentioneaza sa vanda in acest an 14.000 de unitati ale modelului Logan Pick-Up in Romania, Turcia si Bulgaria.
-
v, joi, 21.02.2008 12:27Nu e bine ce fac astia
Daca Sandero va avea preturi identice sau similare cu Logan atunci nu vad ce ar justifica achizitia unei masini mai mici la pretul unei masini mai mari. Doar un nivel ridicat de echipare si un nivel ridicat de confort m-ar convinge. Pe restul populatiei ii va convinge forma putin mai rotunjita a caroseriei. Dar...
-
madmen, joi, 21.02.2008 12:44Achizitionare
Daca asta e pretul real eu sunt primul cumparator, este foarte misto.Astept lansarea...si fabricarea.
-
valy insider, joi, 21.02.2008 12:45??
daca sandero va costa cat logan atubci cat va costa noul logan hatchback??
-
xx, joi, 21.02.2008 13:04??
dupa o privire mai atenta, poti paria ca seamana cu toyota yaris. sa vedem cat de sigura este pe sosea
-
tot io, joi, 21.02.2008 13:06@v
sunt de acord...masina e mai mica (cel putin la nivelul portbagajului, care sa fim sinceri e imens la berlina). Poate ca finisajele sunt mai bune si nivelul de baza la hatchback sa aiba macar servo si airbag pasager in standard.
-
Marius, joi, 21.02.2008 13:37Tot cu Dacia ne faceam veacul i nRomania
1.Obiectiv vorbind, Renault nu a stralucit niciodata la capitolul design. Tehnica e acceptabila, no problem...desi a avut mai mereu probleme de fiabilitate...dar la capitolul design au fost mereu masini fara personalitate.2.Puteau si eu sa faca o schimbare de look la sigla Dacia...si la Loganul asta...sa arate si ea a masina mai serioasa.3.La cat costa Loganul in medie (7500-8000EUR)...si la ce facilitati au frantzujii in Romania...ramane o masina cam scumpioara dpdv pretz-calitate-performante.4.Concluzia: fie de banii astia imi iau o compacta second-hand cu maxim 50 000km si am ,,o prezenta onorabila,, in trafic...fie mai pun inca 3000 EUR si-mi iau o masina de clasa mica noua si smechera :PPS: n-am nimic cu Loganul, dar pacat de masina asta ca putea sa arate si mai bine.
-
Ala, joi, 21.02.2008 13:40comment
Laudati prea mult jaful asta !!
-
flaviu, joi, 21.02.2008 13:41cum se poate?
ii absurd asa ceva...cum sa platesti mai mult pt o masina mai mica...adica in care intra mai putin material...faptul ca or bagat un facelift la 2 ani de la lansare e un lucru normal...si nu ar trebui sa coste mai mult...is niste profitori de pe urma necunoscatorului roman....ii aceeashi chestie ca si loganul...si la interior si tot...numa va vetzi lipsi de portbagaj...si oricum...o sa faca faceliftu si pe logan in curand...si credeti-ma...va fi izbitor de similar...
-
Gigel, joi, 21.02.2008 14:07Design
Daca as fi sef la Renault i-as impusca pe cei de la design. Astia nu au nicio masina ca lumea, exceptand Meganul sedan care probabil a fost desenat de altcineva.
-
mine, joi, 21.02.2008 14:11sio vreau
cred ca merita cumparata daca e la acelasi pret. oricum mise pare ca arata muuuult mai bine. mie kiar im place si nu prea mai seamana a masina romaneasca. mise pare draguta si accesibila.
-
jolly, joi, 21.02.2008 14:31o sa dureze 100 de ani poate sa scoate ceva de doamne ajuta...
designul ma lasa rece... sunt masini mai dragute si mai bine gindite....pretu ma determina sa cred ca astia fac un test, o incercare pe spatele bietului roman...de ce ar cumpara cineva asa o masina inca nu imi este clar... eu as mai stringe un picut cureaua si m-as indrepta inspre masini mai dragute, si mai bine facute....iar cind te uiti unde intentioneaza sa vinda chiar te apuca disperarea...
-
Body, joi, 21.02.2008 14:33daci sedan
Suntem vai d capul nostru... sunt atatia pusti destepti in romania care termina facultati ... si au idei. Dar tot ... suntem condusi d altii [ renault ] ... in fine. PENIBIL
-
eu, joi, 21.02.2008 14:53fassssssss
Ce tot bagati in seama cazanele astea! Sunt depasite din toate punctele de vedere
-
Lucian, joi, 21.02.2008 15:01Teparii de la Rino
Ca de obicei Rino isi bate joc de clietii din Romania...orice marca ati cauta, daca produce versiune a sedan si hatch a aceluiasi model, acesta din urma va fi mai ieftin. Rino e o firma de tepari si ne-am obisnuit cu asta... Profita ca dulapul e inestetic si atunci omul va scoate bani din buzunar sa ia o chestie care macar arata a masina, cat de cat... :)
-
bivu, joi, 21.02.2008 15:24aaa...fiiuuiii
nu e asa de interesant
-
tot io, joi, 21.02.2008 15:59aha
nu va incepe sa va doara partea cu care ganditi? Atunci va dau tema de gandire: de ce europenii cumpara Logan? Evident "este" mai prosti decat voi, cei mai luminati dintre toti romanii, n'asha?
-
je, joi, 21.02.2008 16:09mi-e.......sila?
Am inceput sa obosesc cu stirile si pozele astea. Voi de la Automarket, nu vad ce vina aveti in toata treaba asta. Dar sincer, mi s-a acrit sa tot vad "gargarite" de masini "imprumutate" de la Renault; ma intreb oare cand conducerea Dacia va lua decizia de a crea o masina cu imagine proprie; ca o licenta ptr. Autocad, Corel, Photoshop, si alte programe de creatie pe calculator cred ca si le-ar putea permite. Nu le mai trebuie decat o mana de creatori. Nu vreau sa mai aud de politici diplomatice interne si externe la nivel de ramura pe productia auto, si de parteneriate " prietenesti si constructive" ca vezi draga Doamne, Renault e pentru noi o mana intinsa de Europa in privinta industriei constructiilor de autoturisme. Nu, mi-e.....sila. Poate se vor trezi vreodata, si or sa faca si ceva cu care sa ne mandrim noi, cei de-aici, chiar daca ar fi un model care imprumuta cate ceva de la Renault si de la alte firme. Dar sa ajungi sa-ti pui doar sigla pe o masina gata conceputa de ei, doar ptr. ca am fost primiti in Europa, si ptr. ca asta inseamna globalizare, asta chiar ca suna a servilism. N-oi fi eu chiar atat de intelept dpdv al diplomatiei relatiilor industriale si comerciale, dar poate ca e cazul sa-si scormoneasca prin caracter mandria proprie, si sa ne redea si noua mandria nationala; asta in cazul in care chiar ne-o mai meritam.
-
tx, joi, 21.02.2008 16:35!
Pun pariu ca daca ar fi fost produsa sub alt nume decat Dacia, loganului i-ar fi fost aduse doar cuvinte de lauda din partea "celor mai luminati dintre romani" deoarece pentru voi exista doar doua categorii de masini: Dacia si "Cele straine". Cred ca ar fi cazul sa plecati si voi definitiv in "strainatatea" aia care va fascineaza atata si sa ne lasati pe noi ... "astia cu loganurile" sa ne vedem de treaba in continuare ... si ne vedem peste 10 ani sa tragem concluziile.
-
Dr. Felix, joi, 21.02.2008 17:59
Si totusi Dacia ramane o masina prea scumpa pt cat de buna este!
-
ady 62, joi, 21.02.2008 18:11conceputa in ...fabricata in Romania
De obicei grupul Reno vand masini ieftine in schimb piesele de schimb sant foarte scumpe.Ca masina arata destul de bine(noul model)farurile,parbrizul,geamurile din fata sant identice de la modelul vechi spatele nu ma pot pronunta pana nu am o imagine din spate.
-
InternetDone', joi, 21.02.2008 18:211+1=0
Mie imi place , numai dak pica taxa auto de inmatriculare a mediului ' nu stiu cata lume o sa mai cumpere masina '' vad ca au priceput si cei de la rEn-o ca o parte importanta o constituie farurile si jentile, dak puneau acestea si pe berlina era mai rusita ...numai bine ' grija la drum ]
-
ady62, joi, 21.02.2008 18:37taxe si iar taxe
taxele nu vor mai pica, apar sub alte forme(mediu,de drum de tonajul masini,de uzura anvelopelor etc)Guvernanti gasesc ce taxe sa mai puna.
-
Sefu tau, joi, 21.02.2008 21:31Parca e copie la asiatici (gelly)
seamana a copie a asiaticilor (gelly) sa vedem ce protectie ai ..si pe urma vb... e urat spatele si e prea mult plastic ...as alege loganul dintre ele...
-
Babuliu, joi, 21.02.2008 22:36Chilipir
E clara treaba, daca intr-adevar, noul hatchback va costa cat sedanul, atunci nu faci nici o afacere. Parerea mea este ca trebuia sa fie un criteriu care sa le deosebeasca pe cele doua, in ceea ce priveste pretul. Tare m-asi bucura sa fie cel micu pe undeva pe la 5000 Euro. Atunci da chilipir, ptr tineretul cu bugete limitate
-
Darqoan, joi, 21.02.2008 22:52experienta
Fara a supara pe cineva, m-as intreba ce experienta in spatele volanului determina astfel de comentarii; cu exceptia situatiei in care sunt toti fosti piloti de raliu, cel putin.
-
L. Toth, joi, 21.02.2008 23:50pret
Poate va fi ceva de genul 6,399,- eurocare inseamna ca pretul va fi atat similar cat si sub actualul pret al sedanului.Si uite asa ambele anunturi sunt corecte si promisiunile respectate ;)sa vedem cum va arata versiunea finala...numai bine!
-
yulyan_c, vineri, 22.02.2008 14:51sendero romanesc
bai fratilor uitati---va la ce morotizari are sendero produs in america de sud si o sa vedeti ca sunt de trei ori mai bune decat cele de pe logan si implicit sendero romanesc. ca de obicei companiile multinationale , aici renault, urmaresc sa faca profit maxim in orice tara investesc si romania nu face nici o exceptie. ghinionul nostru este ca nu prea avem bani sa ne permitem masini mai scumpe si implicit mai bune , asa ca nu ne ramane decat sa cumparam masinile aste asa zis ieftine si evident mult in urma trendului actual in care toata lumea produce motoare mai ecologice care consuma mai putin cu performante mai bune si jepcari astia ne pun pe "bunatatile" astea de masini motoate mai degraba din ani 70. eu am un logan diesel si nu ca as fi dezamagit de el dar va spun ca este ultima masina de productie "ramanes" pe care am luat---ova iubesc ca existati
-
renault teparu, vineri, 22.02.2008 18:00subscriu- ai perfecta dreptate!!!
Ca de obicei Rino isi bate joc de clietii din Romania...orice marca ati cauta, daca produce versiune a sedan si hatch a aceluiasi model, acesta din urma va fi mai ieftin. Rino e o firma de tepari si ne-am obisnuit cu asta... Profita ca dulapul e inestetic si atunci omul va scoate bani din buzunar sa ia o chestie care macar arata a masina, cat de cat... :)
-
cristi, sâmbătă, 23.02.2008 10:16sandero
nu zic ca renault e vreo firma, dar nu va mai pe voi ca va fura aia? oricine venea aici la dacia facea la fel, crede careva ca venea cineva sa faca opere de binefacere, atat timp cat ei concediaza oameni la ei in tara? nu mai vorbiti ma doar sa va aflati in treaba. forma caroseriei e data de costurile de fabricatie, cu cat sunt mai putine ambutisaje cu atat costa mai putin, iar motoarele pe benzina (8 supape) chiar daca sunt mai slabe sunt mult mai fiabile decat mult motoare moderne cu performante bune, dar toti vor sa plece primii de la semafor, de aia sunt si accidente la noi, ca avem numai piloti de raliu!!! sandero e mai scump datorita formei putin mai elaborate, chiar daca se foloseste mai putin material, se vede cine habar nu are ce inseamna sa construiesti o masina aia comenteaza, bine la noi toti se pricep la masini, femei si fotbal, chiar daca nu au bani sa treaca strada, sunt urati ca dreacu si nu pot alerga 10 m, dar toti sunt experti.
-
MArcus, sâmbătă, 23.02.2008 14:08naspeta de gadire a romanilor
Chear ca nesimtirea exista si persista luminatilor romani cukm va spus cineva mai sus ce are loganul in minus decat albeia sau chevroletul masinile astea cu care ati impanzit romania numai asa sa va aratati cat sunteti contra daciei Daca erati romani adevarati laudati nu criticati ascundeti un defect nu il scoteti in evidenta ajutai economia nu o duceti la pamant faceti si voi un bine atat rau am citi despre logan incat chear imi vine sa cred dar cand o vad la cumnatameo cum se comporta pe drum si cum merge imi aduc aminte cata patriotizm aveti in voi impuscati meritatzi in loc sa va gaditi la ceva bun va gaditi numa la rau toti straini sunt buni in fata vostra numai noi decadem singuri in ochi nostri si atunci ce asteptam de la alti daca noi ne vedem asa alti .... cum ne vad si pe urma ne plangem TREZIREAAAAAAAAAAa
-
marian, sâmbătă, 23.02.2008 14:12ok
conteaza ca are acelasi pret cu un sedan? evident ca va fi mai bun, ce era gresit la sedan s-a imbunatatit la sandero... si oricum cel mai mare dezavantaj la sedan era aspectul si cu noul look eu zic ca va avea un impact si mai mare pe piata romaneasca cat si pe cea straina.
-
copy, sâmbătă, 23.02.2008 17:46paste
daca chiar va costa 6400E pretul de baza...asta e un semn bun:)
-
daniel, duminică, 24.02.2008 09:51sandero
Asa tata model mai rotunjit ca asta va stricat pana acum,eu cred ca va prinde mult mai bine pe piata externa mai ales ca pret.Cred ca se va vinde mai bine ca ,206,clio3,ww polo,noul opel corsa,scoda felici.Cred ca astea sunt modelele ce predomina pe piata europeana la volumu asta.Bine mai sunt si chinezariile.
-
Bobo, duminică, 24.02.2008 10:10mare atentie!
Nu uitati ca Sandero se produce DEJA in Brazilia, (fie si pe platforma Logan) de cativa ani, ceea ce inseamna ca eventualele defecte de fabricatie au fost deja descoperite si corectate.Cat despre priceperea specialistilor de la Dacia, aflati ca au niste birouri de proiectare care dezvolta anumite componente chiar si pentru BMW, Volvo sau SAAB. In plus, in batrana noastra uzina Dacia se produc punti si ansamble mecanice pentru alte marci (de ex. pt. Toyota)... asta pt. cel care a comparat Sandero cu Yaris
-
DAS, luni, 25.02.2008 22:27CE MULTI PROSTI IN ROMANIA!!
CE TEAPA AUTENTICA O SA FIE SI MASINA ASTA!! TOTI CARE AU LOGAN INCEARCA PRIN ORICE MIJLOACE SA SCAPE DE EL!! DE CE OARE??? AVIZ CELOR CARE ASPIRA LA TEAPA LOGAN SAU SANDERO!!
-
tony, marţi, 26.02.2008 10:32de ce multi prosti
mai tu sti ce spui acolo ??cei care vor sa scape de ele nu le plac demarajul ....e foarte lenta atat ....am doua loganuri si am cu ele 160000-170000 km in aproape 3 ani nu am schimbat decat un cap de bara si un rulment ....nu am schimbat distributie la ea decat odata si trebuia schimbata de 3 ori
-
andreea, marţi, 26.02.2008 21:19dacia logan
este urata si proasta
-
lucky, vineri, 29.02.2008 10:06logan+sandero=control psihiatric
Sicriu , nu masina. Tre sa fii prea idiot ca sa arunci banii pe o porcarie ca astea!
-
cupid, vineri, 29.02.2008 10:12multi, da prosti
Daca imbecilii cumpara la pretul loganului scamatoria astalalta nu ar fi prosti si cei de la dacia sa se tina de cuvant si sa o scoata sub pretul pietei? exista o singura solutie! DESTEPTAREA FRATI ROMANI! NU VA MAI LASATI TEPUITI DE CEI DE LA RENAULT CU SICRIE PE ROTI! LUATI-VA MASINI, DACA NU BMW, VW, ATUNCI MACAR FIAT, KIA, SAMDP... ADICA NISTE CHESTII CARE PE LANGA FAPTUL CA TE APARA DE PLOAIE SUNT ECONOMICE, FIABILE, ETC. ASA CA DESTEPTAREA! POPOR STUPID!
-
dan, vineri, 29.02.2008 16:12bun
e foarte bine ca renault scoate un nou model! asta inseamna productie, locuri de munca,export, etc. Iar ca masina, e bine ca e mai mica,mai stabila,mai usor de parcat.astept cu nerabdare un drivetest.
-
djw, duminică, 02.03.2008 03:08felicitari dacia
e un pas important pentru imaginea noastra,de fapt asta ne reprezinta pe marea majoritate
-
sandero, marţi, 04.03.2008 08:55cam scump
niste marlani francezii astia...totusi ramane scumpa masina pt. ce are, si pt. ca romanii sunt incapabili sa faca ei o masina (macar nova era 100% romaneasca- si aratam si noi lumii ca gandim).
-
Leo, marţi, 04.03.2008 16:44hahaha
Pai francezii o sa fie suparati rau daca vom lupta si pana la urma se va scoate taxa .....Ce masina poti lua din afara cu banii astia?
-
darxide, vineri, 07.03.2008 09:08masina de kkt
fratilor, fiti seriosi, ...ce asta e masina ??? ...mai bine zis conserva, eu unul nu as da banii astia pe o asemenea troaca, nu este stabila deloc, in curbe largi ai senzatia ca te rastorni ...conceptie proasta rau de tot, si apropo voi stiti ca si SEAT-ul si SKODA au motor de VW pe ele ??? dar nu scrie nici unde de o colaborare cu VW pe caroserie, ...numai la noi tampenia e mare si am acceptat sa ne puna reclama lor "renault" probabil sa aiba si ei vanzare mai mare, ca altfel ...vai si amar !!! ...RUSINE !!!
-
Bobic, joi, 27.03.2008 01:20Cam scumpa..
De va incepe de la 6400,pretul va fi mare pt un hatchback,in cond in care in orice gama hatch-ul e semnificativ mai ieftin ca sedanul.5500 ar fi fost OK: Asa..se va vinde bine la export,proabil..
-
ghizmo, vineri, 04.04.2008 13:30raspuns pt MArcus
naspeta de gadire a romanilorde MArcus (23.02.2008, 14:08)Chear ca nesimtirea exista si persista luminatilor romani cukm va spus cineva mai sus ce are loganul in minus decat albeia sau chevroletul masinile astea cu care ati impanzit romania numai asa sa va aratati cat sunteti contra daciei Daca erati romani adevarati laudati nu criticati ascundeti un defect nu il scoteti in evidenta ajutai economia nu o duceti la pamant faceti si voi un bine atat rau am citi despre logan incat chear imi vine sa cred dar cand o vad la cumnatameo cum se comporta pe drum si cum merge imi aduc aminte cata patriotizm aveti in voi impuscati meritatzi in loc sa va gaditi la ceva bun va gaditi numa la rau toti straini sunt buni in fata vostra numai noi decadem singuri in ochi nostri si atunci ce asteptam de la alti daca noi ne vedem asa alti .... cum ne vad si pe urma ne plangem TREZIREAAAAAAAAAAa bai baiatule daca toata lumea neam ascunde rahatul sub presul de la usa doar de ochii lumii ar incepe sa puta,de ce sa nu zicem lucrurilor pe fata?da loganul(an si eu unul si o zic din proprie experienta) la rapotul pret-calitate e de cacat asa ca e bine sa vedem adevarata fata a celor de la reno care e jalnica
-
SANDERO, sâmbătă, 03.05.2008 11:05
Are un design fain, este ieftina.Ati mai gasit alta masina la 6400 Euro, mai buna? Daca da, spuneti-mi si mie!!!!!
-
coszmin, joi, 15.05.2008 13:45hmmm
waw....osa fie tare masina asta...:)
-
Bogdan, joi, 15.05.2008 23:19
Da...as da 1000 Euro in plus pe sandero....Evident, pt design in primul rand. Ce mi se pare mie ca are in plus (notabil) loganul este portbagajul...care este atat de mare ca nu vezi de el la parcarea cu spatele....Si pana la urma ce vrei sa bagi in lada aia? o vaca? nu....Mi-ajunge sandero...si cred ca multora...si sincer, sa fim seriosi....Sandero arata la fel de bine/sau urat ca si clio..Deci nu vad de ce atata caz....Daca ar fi sa luam la suturi Sandero (care o sa vedeti o sa fie o reusita prin prisma vanzarilor si nu numai) ar trebui sa ciomagim multe alte marci si modele....Gelly! o porcarie chinezeasca (pun pariu ca plasticul e toxic)....Fiat Albea? mama mai rau nu se putea...deci aia da conserva...sincer prefer loganul..Chevroletul Aveo? Cu prima ocazie as lua Sandero...Deci pe scurt uitati-va la concurenta din segmentul lor...si o sa vedeti cat de bine sta Dacia.
-
Edy, miercuri, 28.05.2008 18:33Off!!!
Am banii de Sandel in caz ca se va incadra in jur de 7000 euro...si stau si citesc cele scrise de voi...si nu ma pot hotari...o masina tarata de nemti vreo 5 ani....sau rahatul de sub presul romanului...ce sa ii faci....astia sunt banii...dar macar celei de la nemti ii spune "Masina"
-
Mircea, miercuri, 11.06.2008 13:07Sandero
Iar o gloata de ratati au tabarat pe biata masina,vreau si eu un exemplu de masina la clasa in care e Sandero care sa aiba ABS si AFU si sa fie la fel de mare si la pretul de 6890E, dar sunteti liberi sa luati rupturile nemtilor cu 200000km si sa va dati mari, dar cand se strica sau aveti vreun accident le lasati pe borduri ca nu aveti bani sa le reparati.
-
toflean, sâmbătă, 14.06.2008 18:55
e naspa rau de tot
-
andra, duminică, 15.06.2008 17:48
nu stiu ce sa zic , e draguta si nu se compara cu logan-ul
-
Codrea, sâmbătă, 21.06.2008 11:19Cam piperat pretul!
E cam piperat pretul pentru o masina din gama mica.Sper sa aiba succes in vanzarea ei desi nun cred asa ceva.
-
Esefeu, marţi, 01.07.2008 12:33designe prost
designe praf... ma astia deseneaza cu stanga ? macar faceam si noi ca, chinezi ...copii dupa masinile germane si tot erau mai frumoase decat ...patratu asta pe 4 roti
-
alex, miercuri, 02.07.2008 10:18pret si desing
Sunt de acord ca Logan Sedan sa coste cat Logan berlina pentru ca au aceeasi capacitate dar Sandero este un pic depasita ca pret. Cat despre design este fabuloasa.Modelul daciei Sandero nu ete copiat ci inbunatatit.
-
cucubau, joi, 03.07.2008 16:35sa va spun ceva baieti:
Pe vremea lui Basica (prin anii 1984-1988)jucam in deplasare la Dacia Pitesti si acolo am cunoscut specialisti care stiau foarte bine ce ar trebui facut pentru construi un automobil bun. Dar PARERILE LOR NU CONTAU! Pentru ca acea unitate importanta de productie a industriei romanesti NU TREBUIA SA CREEZE CONCURENTA ALTORA. De ce credeti ca Renault a cumparat-o? Ca sa construiasca masini bune? Doar no-ti vrea sa isi creeze singura concurenta! Fabrica nu este in Franta, ci in Romania baieti! Azi este a lor, maine poate sa nu mai fie! Tot ceea ce fac ei aici este sa INVESTEASCA cat mai putin si sa PROFITE cat mai mult.Timpul trece, banul curge. Profita si de pe urma faptuilui ca muncitorii de acolo nu au cum sa traiasca din altceva. Daca ar putea i-ar transforma in sclavi. Eu am un Logan. Nu sunt multumit de el.Dar, ca masina noua, este ieftina fata de altele!Cine are bani de BMW sa-si cumpere BMW!Puteam sa-mi iau la second hand. Si? Cat ma costa CASCO? Cat ma costa RCA-ul? Mai ales ca, contrar unei logici cinstite, acum suntem obligati sa platim si Cartea Verde, in conditiile in care nu iesim cu masina din tara. De ce? Pentru ca suntem in UE? Pentru ca la noi HOTIA A DEVENIT OFICIALA! Daca specialistii nostri ar fi LASATI sa construiasca un autoturism bun cred ca i-ar pune in fund pe multi. Cu 25 de ani in urma, cand multi tineri pasionati de curse nocturne in ziua de azi nu erau nici pe teava, am cunoscut in acea fabrica un inginer care deja experimenta un motor pe injectie, cu turbina, injectia comandata electronic, cu performante superioare motorului de Logan de acum. Iar in momentul de fata raportul pret-performanta este franat in numele profitului, care pe multi nu-i satura fratilor. Unde o sa ajungem, nu se stie. Faceti o socoteala simpla, si o sa vedeti ca nici un automobil din aceasta lume nu valoreaza nici macar 20 la suta din cat se cere pe el. Omul de rand nici macar nu este lasat sa si-l faca singur. In ce fel? Prin cheltuielile enorme pentru omologare inregistrare ca marca, testare etc. Nu mai punem la socoteala investitia in materiale si munca necesara. Eu am realizat un proiect cu tractiune electrica.Ar trebui sa aiba performantele si confortul unuia cu motor cu ardere interna.Curentul este mai ieftin decat benzina.Bateriile au pret prohibitiv (litiu ion sau litiu polymer).Care a vazut documentarulWho Killed To The Electric Car isi da seama ce vreau sa spun.
-
sorin12, luni, 07.07.2008 10:17da da da
mai incercati fratilor ca pina o sa-i ajungeti pe aia de la WV MAI AVETI CAM .....o caruta de ani! Dar speranta moare ultima !Din pacate si noi cu ea
-
cucubau, sâmbătă, 12.07.2008 14:40cauza
S-au facut multe cercetari, la noi, in Romania, care nu au fost fara rezultat. Cei de la WV mult laudati nu sunt mai prejos sau mai presus de nimeni. Depinde cine trage sforile. Rezultatele unor cercetari stiintifice nu mor niciodata. Se lasa mostenire copiilor. Noi nu murim odata cu speranta. Lasam ceva in urma.
-
gogu, sâmbătă, 08.11.2008 22:35
cine face ca mine ca mine sa pateasca pling dupa banii teapa romineasca
-
gek, marţi, 27.01.2009 19:13mult..... mult.....
preţul de bază ar trebui să plece de la 5000 de euro pt a face faţă pe piaţa românească........
-
robert, sâmbătă, 14.03.2009 16:14daci
Daca dacia sandero costa 6.400 euro eu ma bucur!
-
bogdan, luni, 14.12.2009 18:29DACI
TATA VINDE O DACIE BREAK CU INCHIDERE CENTRALIZATA GEAMURI ELECTRICE SI O VINDE CU 2000 DE EURO.
Citeste si
-
GENEVA 2008 | marţi, 11 martieSeat Altea Freetrack a adus Automarket acasaDupa 4750 de kilometri si 9 zile petrecute in Europa, Automarket s-a intors la Bucuresti. Pregatim Salonul de la Paris! Citeste tot
-
GENEVA 2008 | luni, 10 martieVIDEO: Fetele Salonului de la GenevaPe langa zecile de premiere mondiale, standurile Salonului Auto de la Geneva au gazduit si prezente feminine superbe. Citeste tot
-
GENEVA 2008 | luni, 10 martieOficial: Lotus 2-Eleven, o sportiva mai ieftinaLotus a lansat la Geneva un nou model entry-level, botezat 2-Eleven, care costa 34.695 de euro. Citeste tot
-
GENEVA 2008 | luni, 10 martiePremiera: Noul Jaguar XKR-S, versiune mai rapidaJaguar a dezvaluit la Salonul de la Geneva o versiune mai rapida a coupe-ului XKR, care se va vinde in 200 de exemplare. Citeste tot
-
GENEVA 2008 | luni, 10 martieSaab 9-X BioHybrid este"conceptul anului" la GenevaConceptul prezentat de Saab la Geneva a primit ravnitul premiu anual acordat de AutoWeek celui mai bun prototip de la Salon. Citeste tot
daca chiar va costa 6400E pretul de baza...asta e un semn bun:)