Sandero va costa mai putin decat Logan berlina

Publicat joi, 14.02.2008 18:56 de Bogdan Mirică

Un oficial Renault a anuntat astazi ca noul Sandero va costa mai putin decat actualul Logan berlina.

Agitatia care s-a produs in jurul noului hatchback Dacia, care va debuta la Geneva, continua. De aceasta data, despre Sandero vorbeste chiar Christian Esteve, presedintele regiunii Euromed a grupului Renault, citat de Evenimentul Zilei.

Esteve a declarat astazi ca viitoarea varianta a modelului Logan, botezata Sandero, va fi lansata pe piata europeana in toamna acestui an si va avea un pret de pornire situat sub actuala berlina. "Aceasta este promisiunea pe care am facut-o, de a lansa un hatchback cu un pret mai mic decat al Logan, si o vom respecta", a spus Esteve.

In prezent, varianta sedan a modelului Logan, porneste pe piata din Romania de la aproximativ 6500 de euro, cu mult peste pretul anuntat oficial de constructorul francez atunci cand modelul se afla inca in dezvoltare.

Christian Esteve nu a dezvaluit alte detalii, dar, cel mai probabil, versiunea de top a hatchback-ului Sandero va fi mai scumpa decat corespondenta sa berlina. Viitorul Sandero va fi produs si in varianta cu volan pe dreapta, urmand a fi exportat in Marea Britanie.

  • Gigel, joi, 14.02.2008 20:14
    Pret incorect

    Dacia Logan Ambiance 1.4MPI costa 6400 euro (inclusiv TVA), nu 6500.

  • matrixu, joi, 14.02.2008 20:38
    pret

    Nu ca imi place mie sa comentez aiurea dar au zis "aproximativ" nu au zis FIX

  • slider, joi, 14.02.2008 21:23

    poate sa coste cat or vrea ei numele sandero e aiurea naspa sa-i puna alt nume

  • sutzeanu, joi, 14.02.2008 21:24
    tot rabla e

    cu 100 de euro in minus sau in plus, tot o rabla de masina este, un cazan...acum va astept pe voi, pasionatilor, iubitorilor de logan, sa ma injurati...dar va raspund cu fapte, date ce vreti voi..si va demonstrez ca e ca mine..

  • Florin, joi, 14.02.2008 21:51
    Astept argumente de la SUTZEANU

    Te rog sa-mi trimiti date despre cea ce tu numesti "rabla" pe mail [email protected], ca eu as vre sa-mi cumpar un logan .

  • sutzeanu, joi, 14.02.2008 22:54
    pt Florin

    sper ca ai inteles emailu meu si sa renunti la ideea de a-ti cumpara logan pentru ca nu merita

  • karaoke, vineri, 15.02.2008 00:36
    comperi ce vrei

    Cel mai bine e sa cumperi ce iti permiti din banii disponibili.noua sa fie.ca e gama renault,daewoo,fiat,opel,...nu conteazaeu am avut si logan si fiat panda si..dacia 1310 ..toate au cate o hiba important e cum am scris saa fie noua si sa ofere o garantie cat de cat cea ce la logan cam scartie..dar...

  • Alex, vineri, 15.02.2008 03:37
    Pt.Suteanu

    Nimik nu e ca tine , nu esti decit un incuiat de manelist ! Du-te la cazanele talale , merc , bmw...........

  • eu, vineri, 15.02.2008 04:03
    hahah

    ce mi-as lua eu un logan, si sa mi-l aduc in amercia, nu de asta de ala original, si sa mi-l tunez oleak, ca logan s2000, aoleo, ce tare as fi

  • astra, vineri, 15.02.2008 06:05
    sandero

    tot urata e.....Renault e cam de mult in pana de designeri!

  • astra, vineri, 15.02.2008 06:06
    la fel

    parca e masina japoneza. Se cunoaste ca sunt aliati cu Nissan.

  • cristi, vineri, 15.02.2008 07:05
    sandero

    sunt convins ca la noi orice marca de masina s-ar fabrica tot ar aparea idioti care sa se apuce sa o compare cu alta mai buna (care de multe ori e mai scumpa) si sa o ponegreasca, sa zica cat de proasta e ca i-a spus lui cine stie ce vecin care a vazut una la televizor (intelegeti ideea) si se apuca sa o injure sa zica de proprietari ca sunt niste idioti ca au cumparat-o, dar el nu are bani sa treaca strada.... go fuck yourself cock suckers

  • denver, vineri, 15.02.2008 07:45
    cristi, ai dreptate!!!

    "vulpea, cand nu poate sa ajunga la struguri, spune ca sunt acrii". dar, sa vedem ce vor zice cand va aparea fordul de la craiova....sau poate mercedes la cluj.

  • ufx, vineri, 15.02.2008 08:02

    e oarecum logic sa fie mai ieftin

  • Johny Logan, vineri, 15.02.2008 08:04
    Sandero

    Mah pana una alta e o masina din ce in ce mai folosita in romania si tocmai prin asta este dovedit faptul ca e masina pe masura buzunarului romanesc. Marturisesc ca eu n-am Logan, dar imi place cum arata Sandero. Cat despre cei care critica Loganul: voua ori v-a luat mata si tactu(pe bani necurati) bmw si mertz sa va infigeti cu el in primul stalp, ori nu aveti nici o masina da va treziti comentand aiurea. Parerea mea: ciocu mic. Puteti aduce critici lui GEELY

  • Art Popescu, vineri, 15.02.2008 08:22
    Logan pt Florin

    Loganul e intradevar un cazan. Are mari probleme la frane. Pentru extra 3000-4000 euro iti poti lua o masina de genul Focus, Cordoba, Accent, Fabia, Linea,Lacetti sau extraordinarul C'eed. Daca iti permiti acesta diferenta, fa-o si ia-ti o masina. Nu ai sa regreti

  • mika, vineri, 15.02.2008 08:24
    Nu va mai pierdeti vremea!!!

    Mai copii terminati cu joaca prin tarana ca pierdeti vremea de pomana. Cati dintre voi cei care scrieti zilnic si o dati de gard ati facut un test de anduranta cu vreo masina (atentie cu mai mult de o masina .....!!!) sau ati condus altceva exceptand masina personala ...... ???????Aveti vreun termen de comparatie in urma unor teste sa ziceti DA, am condus, am comparat si asta este rezultatul: Masina X este un "cazan"!!!Vine cate unul si zice ca stiu si dreg si ca daca vreti va spun bla, bla, bla.Ce stii ma baiatule, ai intrat vreodata intr-o fabrica de automobile, ai vazut cum se produc, ai testat materialele componente?????Eu cred ca nu ca daca faceai aceste lucruri nu mai vorbeai aiurea si te limitai la comentarii pertinente.Nu am Logan dar ii respect pe cei care au si deopotriva pe toti posesori de autoturisme fie ca sunt buni soferi sau nu.Nu este corect sa zici de cineva care are un Logan ca este idiot sau daca are un BMW ca este manelist ... etc.Asta este industria auto, constructorul vrea un profit maxim dintr-un produs cat mai ieftin si usor de asamblat. Este atat de greu de inteles. Si oricum fiecare producator are clientii lui. Acum atat putem ca natie ... ori cumparam masini SH din afara sau masini noi produse prin Est .... Atentie "masini noi produse prin Est!!!"Eu asta am avut de zis.Cu stima,M

  • tAno, vineri, 15.02.2008 08:26
    VOI NU INTELEGETI????

    toata treaba e din conceptie. de ce credeti ca vine ala de la Renault si (nu spune pretul!!!) spune ca Sandero va fi mai ieftina decat Loganul? pentru ca in Ro mai sunt f. multe rable, pe care guvernantii le vor aruncate la fier vechi, dar nu pot face asta atata timp cat nu au o varianta, doua. Le-ar sari o tara intreaga in cap = masura antipopulista = pierdut alegeri. Asa ca recurg la tot ce stiu ei mai bine: promisiuni! Si atunci trebuie sa vina niste masini (masinute de oras) cu preturi mici pe piata ca sa poata sa urle guvernantii: aveti de unde sa va alegeti, si ieftine si bune, schimbati rablele. VENITI DE VA INDATORATI PE URMATORII 20 ANI. chiar daca masina noua s-a stricat de mult, sau nu ti-a mai placut si ai vandut-o, nu e nici o problema daca platesti constiincios 20 de ani de acum inainte...

  • unul cu masina, vineri, 15.02.2008 08:35
    logan vs masina

    Logan nu este masina este drik pe roti , nu va luati logan daca nu vreti sa apareti la stirile de la ora 5 , luati altceva, orice, va multumeste sa aveti masina sau Logan ? dumneavoastra decideti.

  • sunshine64sm, vineri, 15.02.2008 08:36
    Sandero va costa mai putin decat doi Logan berlina

    Bre, ia mai slabiti-ma cu sloganurile astea. Si la Logan tot asa o fost ca va fi 5.000 de ieuroi, si asa s-o si intimplat. Si Sandero va fi mai ieftina decit Loganu, numai ca nu in jos ci in sus ... Ce mai, e ca si bancul ala de la radio erevan cu Volga ... Bancuri dom'le, bancuri ... esti nebun ??

  • Art Popescu, vineri, 15.02.2008 08:37
    Logan pt Florin (2)

    Eu am un Logan Laureate 1.4 2006. L-am luat ca nu am avut bani de mai mult. Nu are ABS si asta e o problema mare. Cazanul franeaza foarte bine pana se blocheaza rotile. Dupa momentul asta "se duce sanie" si zici ca nu se mai opreste. Am mers si cu cu ABS Plus dar ABS-ul este inferior (zic eu) la un Focus sau C'eed. Dintre toate cele enumerate mai sus Lacetti merge cel mai bine. Ai o senzatie foarte "Opel" inauntru iar confortul in mers nu se compara cu cel oferit de Logan. Pentru 3388 euro (Logan ABS Plus 1.4 8v 75 cp cu aer = 7800 euro si Chevrolet Lacetti Star 1.4 16v 95cp= 11 188 euro) si putin "mai putin" volum pt portbagaj (510 litrii pt Logan si 405 litri pt Lacetti) iti iei o masina super (bineinteles, in acesta categorie de pret). E dor un exemplu comparatia cu Lacetii. Se pot face analog pt orice model enumerat mai sus. Tot ce iti trebuie este diferenta de 3000-4000 euro....

  • Logan pt Florin (3), vineri, 15.02.2008 08:45
    Art Popescu

    Stii cum se zicea pana in '89: cei care aveau Trabant doreau sa-si cumpere Dacie, iar cei care aveau Dacie doreau sa-si cumpere masina...

  • darth wader, vineri, 15.02.2008 08:50
    ........

    nissan micra 100%

  • yoyo, vineri, 15.02.2008 08:51
    tare!

    e chiar dragutzik masinutza asta! cred ca o sa fiu printre primii cumparatori din Romania! :)

  • radu, vineri, 15.02.2008 09:00
    Pt unul cu masina si sunshine

    Fratilor ascultati de "unul cu masina" si cumparatzi un matiz....cu ala sigur nu aparetzi la stirile de la ora 5 ... apropo la stirile de la ora cinci nu am vazut decat baietzasi cu bmw-uri ..etc faceam curse ... hmmmmm... si crezi ca dacia ta 1300 e mai buna?... ai vrea tu sa ai un logan nou...dar din pacate nu te tin puterile... asa ca lasai pe altii sa se bucure de o masina noua, usor de intretinut ( a iesit cea mai fiabila masina din Fanta - se poate cauta pe net) spatioasa...... Sunshine acea promisiune de a scoate Loganul la 5000 euro inca se mai poate respecta, dar din unele studii ( realitate) clientii de Logan prefera sa cumpere vesiunile mai scumpe, mai dotate...si atunci de ce sa scoata o versiune de 5000 euro care nu are chiar nimika pe ea? ...

  • Buzud, vineri, 15.02.2008 09:05

    Fratilor, ca idee, nu am si nici nu voi avea logan....dar trebuie sa recunosc ca este o masina corecta la raport pret / calitate (mai putin politica de post vinzare...care e specifica renault...adica ff scump)...si in alta ordine de idei, ce nu as da sa dispara toate daciile 1310 si alte rable si sa se umple cu logan....macar arata a masina cit de cit

  • taker, vineri, 15.02.2008 09:12
    mmm

    hai ba ca nu arata chiar asa de rau masina...s-o vedem la drum...ca dupa aia vom trage si concluziile.bafta

  • cornel, vineri, 15.02.2008 09:14
    am avut Logan

    am avut un logan de 1.6 si sincer sa fiu nu am avut probleme cu el.am fost in italia cu el si s-a comportat binisor.bine, sa nu va-nchipuiti ca am rulat pe autostrada cu mai mult de 120km/h.este o masina ieftina si nu poti avea pretentii prea mari de la ea.sufera la capitolul siguranta dar si la confort.din acest motiv am vandut-o si mi-am luat un WV Bora second-hand de care sunt foarte multumit chiar daca m-a costat 10.000 euro.Da, sfatul meu este sa cumperi o masina straina dacat Logan.

  • radu, vineri, 15.02.2008 09:16
    Micra?

    De ce oara de Micra sau Clio III nu barfeste nimeni?... sunt cumva mai frumoase?....nici o sansa... sunt cumva mai bune?... e folosita aceeasi platforma .... sunt cumva mai ieftine ?....nici o sansa...ATUNCI ?

  • alex, vineri, 15.02.2008 09:21
    de ce va tot luati de masinile romanesti

    traim in romania si cu salarii din romania. daca romanul are bani de un logan de ce sa isi cumpere o masina straina si sa se indatoreze la banci ca dupaia sa fie nevoit sa o vanda ca sa o poata achita si ramane si fara bani si fara masina. nu vedeti ca targurile de masini sunt pline de masini cu predare de lizing? eu am o solentza dar nu imi pare rau ca am luato desi puteam sa iau un opel dar traiesc in romania si intretinerea unei masini straine costa iar salariul meu nu imi permite asa ca cea mai buna solutie era o masina romaneasca.

  • vio, vineri, 15.02.2008 09:40
    logan

    Baieti! am citit si eu citeva pareri despre aceasta masina,eu am avut ala mele vreo 40 si mai bine cred,din foarte multe marci,logan 2-noi dar cu ambele am avut probleme. E inadmisibil ca sa ramii in drum cu o masina luata de noua la 30 000 km la bord-eu asta am patit,mi-a curs tot uleiul din cutia de viteze mergind pe sosea de la Bistrita la Suceava, cealalta logan pe la 70 000 km nu i-am mai putut suporta zgomotele aiurea mai ales din habitaclu cit despre motorul 1,4 mpi i-si cam pierduse din vlaga. Ma abtin sa fac comparatii cu alte masini SH cam de aceeasi bani, bafta tuturor!

  • Sorin, vineri, 15.02.2008 09:44
    Sandero?

    Eu am un Opel Astra G,1.7 DTI si sunt foarte multzumit de el!Nu mi-as lua in ruptul capului Logan...Am masina de 18 luni si nu am schimbat decat uleiul si filtrele!Am luat-o la 7300euro si merge foarte bine!!!Lasatzi Loganul pt institutii si gabori!!!Luatzi-va masini!!!

  • Adrian, vineri, 15.02.2008 09:49
    @ Art Popescu

    Lucrezi cumva la KIA? "extraordinarul C'eed", cu numele modelului scris corect!!!Lasa-ne cu cazanele tale coreene produse in fabrici de mana a 3-a din Europa.

  • gushperix, vineri, 15.02.2008 09:53
    pro si contra...

    putini dintre voi cei ce ati postat reusiti sa intelegeti cateva lucruri... 1. o marfa costa atat cat este dispus cumparatorul sa ofere (asteptati sa mai scada vanzarile dacia in romania si veti vedea ca am avut dreptate... vor mai scadea si preturile... nu de alta are dacia cel mai bun profit din grupul renault... s-au vazut pe cai mari si au tras de pret cat s-a putut... s-a cam terminat si se va vedea ca or sa iasa si cu ceva mai bun sau mai ieftin poate chiar sandero). 2. comparati lucruri care nu se incadreaza in aceeasi categorie... logan cu vw sau cu opel, bmw etc... chiar ele si sh.3. la o masina te intereseaza siguranta, comfort etc. loganul nu exceleaza la nici una dintre ele dari nu e bolid de curse si nici masina de lux... e o masina de carat... copiii, nevasta, soacra purcelul, catelul, cartofi etc... si o face foarte bine... ca se poate si mai bine in ceea ce priveste pretul sau service-ul sunt de acord.4. nu poti vorbi despre o masina pe care nu ai condus-o macar 100KM ... chiar daca sandero foloseste aceeasi platforma ca logan, si clio si cine stie ce nissan, asta nu inseamna ca va fi la fel ca si loganul... cel mai mult va conta calitatea finisajelor... acolo o dau cei de la dacia cu "mucii'n fasole" in rest motorizarile sunt aceleasi si eu cred ca un sandero cu motor de 1.5dci, aer si abs merita 8500-9000...ramane oricum de vazut.... cel mai curand la salonul auto de la geneva

  • Alex, vineri, 15.02.2008 10:00
    :))

    Asta e stirea perfecta pentru cei care simteau ca vorbesc in plus pe la alte stiri,,,, Bagati tare baieti, ca a venit si vremea voastra... Ia ziceti, cum e cu Loganu? Cazan sau supermasina? (dp meu dv Sandero e ok)

  • mihai, vineri, 15.02.2008 10:00
    normal

    am logan 1.4 chel, merg zilnic si merg periculos si rpede, nu am abs nu am servo, NIMIC, in 2 ani nu am patit nimic mulumesc lui Dumnezeu, o cunostinta cu passat dupa 1 sapt s-a infipt sub tir, ca deh avea o suta si nush' cati cai si avea timp sa depaseasca.Deci parerea mea e ca, daca iti e sortit o patesti si in Hummer.Drive safe

  • kkk, vineri, 15.02.2008 10:11
    mere cu vishine

    Sau din ciclul aberand aberatii aberante ca altfel nu pot sa numesc povestile voastre povestitoare povestite de tot felu de franari care habar nu au ce inseamna frana. orice masina care nu are ABS in momentul in care blochezi rotile se duce sanie la fel face si o SKODA FABIA de 15.000 euro si la fel face si o Skoda Octavia 1 de aceeasi bani cu mentiunea ca la asta daca franezi mai tare se ridica de fata si ai impreisa ca mai ai un pic si te duci in masina din fata si asta la pret dublu fata de amaratul de logan pe care il criticati. Partea cu sania tine de aderenta asfaltului tine de calitatea cauciucului , tine de adaptarea lui la conditiile de drum si foarte putin de de masina in momentul in care ai blocat rotile. am Skoda Fabia 1.9 TDI fara ABS si pot sa spun ca si asta ii sanie in momentul in care franez sa blochez rotile si mai ales daca cumva este frig afara si mai este si umed asfaltul si asta deoarece gumele care le am se comporta complet aiurea pe asfalt umed in conditii de frig (umed si nu ghiata sau polei si da sunt de iarna). Am condus fabia 125.000 de km si loganul 3600 si nu as putea sa spun ca am avut probleme cu franele (pana in Venetia via Austria pe niste serpentine ......), franeaza bine in conditiile in care nu blochezi rotile iar cand le blochezi logic FIZICA este infailibila si se duce SANIE la fel ca orice masina fara ABS si apropo in carte la Fabia scrie despre Fabiile cu ESP ca acesta te ajuta sa ramai pe drum dar este recomandat : sA NU SFIDEZI LEGILE FIZICII. Daca chiar merge sanie prea usor inseamna ca aveti cauciucuri de vara iarna si pe langa asta mai sunt si Kormoran sau montana ( fabuloase......) sdaca vreti mai putina sanie luati dracului gume de sezon si dati 30 de lei in plus pentru unele de firma nu de pasare \(kormoran)Bafta si sa vedeti cat mai multe loganuri dade dade iti sughita prostia din voi.....

  • Om normal, vineri, 15.02.2008 10:25
    Ce imi cumpar

    Sunt un om normal cu un salariu de 700RON, nu am reusit sa strang mare lucru si totusi imi doresc o masina. Ce as putea cumpara? ce imi recomandati?

  • corbu, vineri, 15.02.2008 10:41
    Marca Logan

    Imi puteti spune cat rezista la COROZIUNE, in cat timp o se le cheme inapoi in service pt cine stie ce ....

  • anonimous, vineri, 15.02.2008 10:41
    o parere

    Ideea este urmatoarea.. cum au spus-o si altii mai sus.. Am si eu un logan din 2005 martie... ideea e ca la ce drumuri avem, nu ma prea mira ca au inceput sa bata pe ea mai multe,s-a ars motorasul de la stergatoare(cei de la service au zis ca e ceva obisnuit si costa cam vreo 2 milioane sa ti-l inlocuiasca), usile nu se mai inchid perfect(nu este perfect etans),iar despre confort, e grav.. la drum de vreo 400 de km, e grav. Incepe sa te doara spatele, dupa 300 de km.Cu greu termini drumul, si nu ma refer la autostrada(drumuri normale). Testul elanului.. am patito si eu la 60 km/h am incercat sa evit un obstacol din mijlocul drumului si s-a ridicat putin de pe sosea. Are 55000 de km acuma, loganu..dar se cere inlocuit.Totusi motorul e bun.. la 55000 de km l-am probat pe o sosea buna, si a mers 160km/h(motor 1.4). Dar cam trepida.. deci o sa o mentin sub 130.. pana ii fac un full service.Sfatul meu e sa nu luati logan, va recomand o masina straina(nu orice rabla straina, sa fie in stare buna).Si atentie la drum...

  • andr3i, vineri, 15.02.2008 10:41
    ...si marmota uite asa invelea "staniolul in ciocolata"

    Mai tineti minte ce au zis si despre Logan? Masina de 5000 de euro. Ete ca se facu 6400 si din cate stiu nu a fost niciodata 5000. E buna starategia la prosti, ca ramai cu ideea ca o sa cumperi o masina ieftina si pe cand sa dai banii te trezesti ca mai ai de dat 300 in plus ca de fapt nu au putut sa o faca mai ieftina.

  • elisab, vineri, 15.02.2008 10:50
    de ce?

    Cine imi poate explica de ce este mai ieftina Dacia Logan in Ungaria?????

  • kkk, vineri, 15.02.2008 10:52
    @andr3i

    Crezi ca versiunea 6400 se vinde cel mai bine? eu nu cred si nici vanzatorii nu cred asta, si cei 300 de Euro ce inseamna? sau poate ca daca o faceau mai frumoasa si la fel de sigura ca un Aveo poate erati si voi papagalii astia de gica Contra multumiti. Felicia de la skoda ( prima masina in era vW) era o frumusete nu? Voi papagalii vreti Si ieftin si bun si sa fie si un Ferrari rosu si neaparat cu 16 tevi de esapament. Suntei infantili si puerili si atat de tolomaci mi scarba de voi. La Octavia 2 recordul la uzura la ambreaj este de 47 de km dupa care a zis pas, mercedes cu ML (prima generatie) Diesel cu turbo destul de slab si putin fiabil si cutie de viteza care cade cand ti lumea mai draga. Nu exista masina perfecta si care sa satisfaca pe toata lumea dar voi oblojitii pe creier vreti asa cum am mai spus sa fie si ieftina si perfecta si de toate da obligatoriu sa fie BMW X5 si atunci va luati ieftinaria aia de clona chinezeasca sau de ce nu va luati rahaturile chinezesti care au reusit performanta sa ia 0(ZERO) stele la testele de impact ..................

  • V.l.a.d., vineri, 15.02.2008 10:56
    pt. Art Popescu

    Mai omule, vad ca tu nu chiar nu pricepi.Daca nu ai aia 3-4000 de euro in plus de unde dracu sa ii dai?Observ ca unii inca nu pricep ca masina e pentru deplasare, nu pentru a impresiona cine stie ce fufa de 15 ani.Sa va fie rusine la astia la care mamica si taticu au facut "afaceri" foarte legale, si veniti aici sa va laudati ca ati primit cine stie ce masina si oricare alta e... "cazan"...

  • Art Popescu, vineri, 15.02.2008 10:59
    @Adrian

    Nu trebuie sa lucrezi la/pentru Mercedes sa-ti dai seama cat de bine merge unul....

  • ioco, vineri, 15.02.2008 11:01
    cu si fara ABS

    In legatura cu ABS-ul, io am Skoda Fabia, fara ABSsi am invatat sa simulez ABS-ul. Ideea e sa nu-ti fie frica si sa dai drumul un pic la frana atunci cand ti se blocheaza rotile, eu zic ca e usor. Am patit-o de mai multe ori, chiar si pe polei si m-am oprit in maxim 10m, cred ca daca lasam rotile blocate patinam cel putin 20m, asa am patinat doar 2m apoi in 8 metri am simulat ABS-ul si am reusit sa ma opresc.

  • Art Popescu, vineri, 15.02.2008 11:13
    @ V.l.a.d.

    1. "Aia 3-4000 de euro" se pot imprumuta.2. Si carutul de butelii "e pentru deplasare" (si e mult mai ieftin ...)3. "Pentru a impresiona cine stie ce fufa de 15 ani" iti trebuie un BMW cu gemuri fumurii si manele la maxim. In nici un caz Kia, Daewoo, Hyundai...4. Nu "primit cine stie ce masina" de la "mamica si taticu au facut "afaceri" foarte legale". Mi-am luat cu credit un Logan Laureate 1.4. Am scris mai sus. Pe viitor citeste mai atent post-urile anterioare. Se pare ca nu esti foarte atent. Sa speram ca post-urile tale aici au mai multa responsabilitate si seriozitate.5. Imi sustin parearea expusa anterior referitoare la "cazan"

  • sorinaccio101, vineri, 15.02.2008 11:30
    @slider(al 3lea comentariu)

    nu-ti place numele sandero? daca vrei tu poate ii vom convinge pt tine sa se cheme tornero sau jokero ;) ar fi un hit masina asta...

  • ala de conduce masini multe, vineri, 15.02.2008 11:38
    ioco e foarte tare :)))

    bravo ma ioco!!daca tu din ochi faci calculele astea :)). apropo cat aveai la ora cand se intamplau toate astea??=))

  • sorinaccio101, vineri, 15.02.2008 11:39
    pt OM NORMAL

    omule normal,io unu iti recomanda sa nu te grabesti sa-ti iei masina.daca nu iti place logan mai strangi niste bani,te imprumuti(exclus de la camatarbank) si iti iei ce vrei tu,ce iti place.evident tre sa faci un compromis,nu cred ca iti poti lua exact ce-ti doresti.alege o masina care sa arate bine(macar exterior) si care sa aiba cel putin directia,franele si ambreiaju&cutia in stare buna de functionare.la motor oricum mai cedeaza cate ceva,altele trebe schimbate...bafta!

  • Florentin, vineri, 15.02.2008 11:40
    Raport bun pret/calitate

    Ca pret pentru o masina noua este foarte mic, dovada faptul ca Dacia este numarul unu mondial in domeniul low cost, in ciuda spuselor unora.

  • V.l.a.d., vineri, 15.02.2008 11:55
    @Art Popescu

    1. "Aia 3-4000 de euro" se pot imprumuta.Dar daca si pentru restul de bani te`ai imprumutat (credit, camatar, rude-indiferent)?2. Si carutul de butelii "e pentru deplasare" (si e mult mai ieftin ...)Nu te pot contrazice. Mai ieftin si mai sanatos e mersul pe jos :)3. "Pentru a impresiona cine stie ce fufa de 15 ani" iti trebuie un BMW cu gemuri fumurii si manele la maxim. In nici un caz Kia, Daewoo, Hyundai...Daca tu zici...4. Nu "primit cine stie ce masina" de la "mamica si taticu au facut "afaceri" foarte legale". Mi-am luat cu credit un Logan Laureate 1.4. Am scris mai sus. Daca te-ai simtit atins de "ilegalitate" e problema ta. Nu vorbeam de tine, ci de anumiti carcotasi.Exceptand ce am scris la punctul 1.De ce acuma tu ai Logan si nu alta masina? Doar cei 3-4000 de euro se pot imprumuta......Simplu, nu?5. Imi sustin parearea expusa anterior referitoare la "cazan"Gusturile nu se discuta, dar se pot imbunatatii.

  • Dutu Gabriel, vineri, 15.02.2008 11:56
    trompeta !!!

    nu mai fiti naivi (unii dintre voi), Renault fabrica la noi varianta cea mai ieftina de autoturism pt ca daca fabrica masini mai bune atunci si pretul sarea peste zece mii si nu cumpara mai nimeni. Loganul este masina omului sarac, familist, care nu isi permite sa cumpere si sa intretina o masina performanta. Eu am un Ford Mondeo din 2001 si un Ford K tot din 2001 si functioneaza ireprosabil. Ambele sunt second-hand si in afara de consumabile nu am schimbat nimic. un amic are Logan si deja se plange de el, mai ales cand vine vorba de confort si fiabilitate, dar si costuri... Mai bine o masina straina second hand decat un Logan... serios !

  • RENO, vineri, 15.02.2008 12:09
    Design placut

    FRATILOR CA SA REALIZEZI O MASINA NU E ASA USOR CUM PARE MAI ALES CAND VINE VORBA DE ECONOMII.A REALIZA UN AUTOMOBIL CU UN DISIGN CONTEMPORAN SI LA UN PRET SUPERCOMPETITIV ESTE DESTUL DE GREU.IDEEA ESTE CA CEI DE LA RENAULT SI-AU PROPUS ACEST LUCRU SI AU REUSIT.NU ESTE O MASINA INDIANA CARE NU ARE NICI MACAR O STEA LA IMPACT SI CRED CA VA AVEA CEL PUTIN 3-4 STELE SAU MACAR 3 CA LOGANUL DEOARECE ESTE PE ACEEASI PLATFORMA.SINCER SA VA SPUN EU M-AM URCAT IN EA, FEELINGUL PE CARE TI-L DA ESTE ACCEPTABIL SI NU CRED CA O MASINA NOUA ITI LA ACELASI PRET COMPARATIV ITI POATE OFERI ACELASI RAPORT CALITATE-PRET.POT SA VA SPUN CA MOTOARELE CARE SE VOR PUNE PE LOGAN 2(SANDERO ESTE DENUMIREA DIN BRAZILIA CARE NU VA FI PRELUATA SI PENTRU EUROPA)SUNT K4M 16V 100CP CEL MAI SLAB (REALIZATE IN SPANIA LA VALLIADOLID)DECI IN PRIVINTA GMP-ULUI NU CRED CA VOR APAREA PROBLEME.IN INCHEIERE VREAU SA VA SPUN CA NU CRED CA VREODATA NEMTII VOR REUSI SA FABRICE O MASINA CARE SA OFERE UN RAPORT CALITATE -PRET MAI BUN, NU DEGEABA S-AU SIMTIT AMENINTATI DE PRIMUL LOGAN.CRED CA VA FI UN NOU CONCURENT SERIOS PENTRU MASINILE OCCIDENTALE IN SPECIAL VARIANTA CARE VA FI BERLINA (1.6 16V 115CP.VREAU SA DAU UN SFAT PENTRU CEI CARE NU APRECIAZA MUNCA UNOR OAMENI SI CARE FAC COMENTARII PUERILE, FRATILOR FITI MAI REALISTI SI INTELEGETI CA IN TARA ASTA DOAR SOCIATATEA DACIA MAI MERGE CA INDUSTRIE LOCALA SI AR TREBUI SA FITI MANDRII CA AVEM UN AMBASADOR CA ACESTA IN STRAINATATE.CAT DESPRE FORD SAU MERCEDEZ POT SA VA SPUN DIN SURSE SIGURE INTERNE CA FORDUL NU VA PRODUCE AUTOMOBILE IEFTINE CI DOAR ISI VA DIMINUA COSTURILE DE PRODUCTIE (FORTA DE MUNCA MAI IEFTINA), IAR MERCEDESUL NU VA PRODUCE AUTOVEHICULE PENTRU OMUL DE RAND NICIODATA IAR FABRICA CARE O VA FACE LA NOI VA FI O FABRICA DE SUBANSAMBE SAU CKD-URI.PS;FITI MANDRII CA SE MAI REALIZEAZA CEVA IN TARA ACEASTA.TOATE BUNE.

  • flaviu, vineri, 15.02.2008 12:58
    asta hatchback..

    ii mishto mashinutza...pt adolescentzi excelenta ;)

  • titan get, vineri, 15.02.2008 13:18
    l;ogan

    merita toti banii masinuta asta....e ok ptr banii dati(garantie etc),pana la urma acum in sec 21 masina e un noroc....am masina(pe firma)de 50000e d'aia la care viseaza multi(bmw)si numai probleme am cu ea,cred ca a stat in service 2 luni din 20 cate are masina....e noroc sau ghinion..nu merita sa platesti o caruta de bani pe o masina daca nu ai un camion cu bani...si cei cu dacia si cei cu fiat sau oricare alta masina ajung tot acolo unde am ajuns si eu cu bmw...

  • carcotasu' de serviciu, vineri, 15.02.2008 13:20
    Mai, carcotashilor...

    Auziti, decat sa tot carcotiti pe-aici, de ce nu va cumparati mai bine biciclete? O sa respirati aer mai curat, o sa mai dati jos din burta, o sa muriti mai putin(i)...

  • sutzeanu, vineri, 15.02.2008 14:27
    nu mai conteaza

    hai ca nu mai imi bat capul ca vad ca nu am cu cine...drept urmare...cumparati-va frate logan cat mai multi..ca din intamplare sunt mecanic...si veniti la tata sa va iau banii cand aveti probleme...ca asa e romanu...pana nu baga mana in buzunar nu crede..Si inca ceva , in mesajul meu nu cred ca am scris pe cineva de rau, sa vad acum ca ma faceti manelist, incuiat s.a.spre surprinderea voastra am un renault 18 turbo si sunt foarte multumit de elsi nu sunt baiat de bani gata...am muncit pt banisi datorita muncii pe care o prestez mi-au cazut prin mana multe masini si de aceea imi permit sa comentez..nu ca altii care au vandut casa lu bunicu,sau au facut credit, si-au luat logan si se cred schumacher cu un ferrari...asta e tot ce am avut de zis

  • ironiq, vineri, 15.02.2008 15:27

    cui nu ii place sa nu o cumpere.asa a zis multa lume si despre logan si acum vezi la orice colt de strada.

  • Robo, vineri, 15.02.2008 17:21
    E misti

    Eu vb k unul kre s-a urcat in aceasta masina. Sunt satul de cat am vazut pt k lucrez la o partea din ea, la caroserie si am si vazut-o asamblata si am avut ocazia sa ma si urc in ea. O sa fie ceva genul Renault Clio hatchback, interiorul este ca la logan. In rest... Ramane de vazut la drum

  • Pesso, vineri, 15.02.2008 18:27
    E bine

    Dacia o duce din ce in ce mai bine,in toamna Sandero,in 2009 Logan MCV 4x4...,cat despre interiorul lui Sandero stiu sigur ca a disparut manetuta atat de controversata pentru recircularea AC.

  • taceac, vineri, 15.02.2008 19:53
    logan/sandero = ????

    M-iam batut joc de o gramada de loganuri pe drumurile pe care le-am facut prin tara asta a noastra si ia ghici cu ce? Cu o jetta de 20 de ani si am inceput sa fac oarecare teste intre cele doua masini cu capacitate similara (ca sa nu injosesc loganul) si anume 1.6 diesel. Sincer am ramas uimit si dezamagit de cat de slab e loganul. La capitolul confort este net inferior, consumul a fost mai mare la logan fata de jetta cu 5,8 litrii pe traseul Brasov - Cluj Napoca si retur drum parcurs in acelasi timp de ambele masini. Nu este vorba ca sunt rau de gura sau cum zic altii ca asa e romanu dar totusi Loganul nu mai e masina romaneasca ci de la frantuji. Au promis ca fac o masina ieftina si nu le-a reusit mai ales daca ne gandim ca eu singur si nu firma renauilt am facut din jetta din 1986 (o babaaa) o masina care le da cu praf la loganurile minune si inca nu am ajuns sa umblu sa si schimb cate ceva la motor.

  • lexion, vineri, 15.02.2008 20:15
    Mi se pare normal....

    E normal sa fie mai ieftina, doar e mai putina tabla in ea :)Dar de ce sunt cenzurate centrul la jante in poze? cenzura in Paint facuta....

  • alexs, vineri, 15.02.2008 20:27
    e praf

    e praf loganul

  • jos_taxa_auto, vineri, 15.02.2008 22:39
    JOS TAXA AUTO, SA NE LUAM MASINI!

    JOS TAXA AUTO, SA NE LUAM MASINI! Loganul e de ras: sufera din cauza confortului, designului, sigurantei... e o masina ieftina; Loganul era bun pt. acum 10 ani, in ziua de azi ar trebui altceva...

  • eu, vineri, 15.02.2008 22:51

    Masina de 5000 euro a devenit 6400 si se vinde :). Asta inseamna sa sti sa faci afaceri !!! Bravo lor !Vanzarile de Dacii cresc an de an, asa ca puteti voi carcoti cat vreti ca nu aveti dreptate atat timp cat vanzarile va contrazic :). Vorbesc unii de pe aici ca sa mai pui 3-4000 de euro si iei altceva de parca romana castiga banii aia in 2 luni nu intr-un an. Ziceau unii ca e scumpa intretinerea (piese,service etc) ia sa vedeti voi preturi la opel, vw, ford, fiat si o sa va sara ochii din cap cat is de scumpe orice nimicuri daramite lucruri serioase. Ce sa mai vorbesc de casco si alte cheltuieli care la logan sunt mult mai mici ca la astea "bune" . Asa ca logan e masina corecta la pretul ei as spune ca e chiar mai corecta decat multe alte masini care sunt frumoase si mai fitoase. Salariu mediu in ro e de vreo 300 euro si un logan mediu e 8000 euro adica la nemti e vreo 1500 euro sal mediu si atunci astia ar trebui sa se uite la masini de cel putin 40000 , mergeti in germania si vedeti cati isi iau masini de 40000 euro. Pt majoritatea romanilor si logan e scump daramite una cu 3-4000 mai scumpa. Sper ca asta sa fie mai ieftina dar nu cu 100 ci cu 1000 euro :0

  • multimedu, vineri, 15.02.2008 22:51
    pentru lexion

    pentru ca sunt capace...

  • Billy, vineri, 15.02.2008 22:59
    ford si mercedes :))

    lasa ma...ca vine ford si mercedes =)) sa vedem ce o sa comentati si de ele...distrusilor...GET A LIFE! idioti care n`au ce face, oricum in fiecare articol, chiar daca nu e despre DACIA de gaseste sa scrie de LOGAN. Obsedatilor! :)))

  • j, sâmbătă, 16.02.2008 10:57
    Tabla?

    Draga Billy, tot din tabla de streashina sunt facute...:)))

  • Coyote, duminică, 17.02.2008 01:44
    Loganuri si dastea

    Prietenii mei fani ai masinii poporului,comentariile care incercati voi sa le facetzi pro logan nu sunt deloc sustinute de demonstratiile reale.Spunea unu k loganu lui far ABS franeaza mai bine decat un ford cu,bah ne,prin prisma faptului k sunt sofer am avut ocazia sa conduc si logan si bmw si ford si mercedes.terminate loganu nu franeaza mai bine decat aparent celor din masina pt k efectul de franare se simte mult mai mult decat intr-o masina sustinuta de o buna tehnologie.Astai una,am mai observat pe cineva care spunea k la stirile de la ora 5 vezi mai mult bmw-uri,de acord dar am vzt un accident cu un bmw care a intrat in pom cu 200 km/h si a taiat pomu si sa rupt in multe bucatzi relativ mici cu tot cu pasagerii,diferenta este k asta se intampla cu un logan la o viteza de 100 km/h cu ecceptia k no sa taie si pomu(logic).In concluzie mai bine o masina mai veche si mai sigura decat una noua si cu trimitere directa la belu

  • jazzboy, duminică, 17.02.2008 03:47
    Dacia VS Volkswagen&Skoda

    daca va uitati un pic in trecut, de la skoda 1000 MB, s-a progresat incet pana la skoda felicia, care era o rabla, apoi s-a ajuns treptat la performanta. este foarte greu sa faci din rahat bici si sa mai si pocneasca. ar trebui sa va interesati cat costa o linie de productie pentru un model de autoturism... au promis o masina ieftina si au facuto. nu poti sa sari de la solenta la phaeton...si apropo, eu am avut ocazia sa vad cum se lucreaza in uzina dacia. se lucreaza cu aceeasi marca de roboti ca si la VW Phaeton... acum multi stiu si putini cred. nu poti face o masina din materiale de clasa 1 la 6000 de euro. sa fim seriosi. sau e mai bun matizul care s-a vandut in mii de exemplare... te uiti in buzunar, apoi ceri calitate dupa cat iti permiti... nu esti obligat sa iti iei ce nu iti place... ceea ce voi considerati un gunoi, pentru unii poate fi un univers. voi alegeti.

  • sandero, duminică, 17.02.2008 08:59
    masini nu sicrie

    La gunoi cu cei ce au bagat taxa auto. vrem masini nu sicrie pe roti(gen logan, citroen). moarte loganului! LUATI ATITUDINE! Datii pe imbecilii cu taxa in judecata si va luati banii inapoi. Nu ezitati si luati-va masini nu sicrie daca tineti la siguranta voastra si a copiilor vostri. Taricene nu uita , Romania nu te vrea! JOS CU INVARTITII CARE NE CONDUC! DEMISIA !!!!

  • vlad649, duminică, 17.02.2008 09:03
    cat dai atata face!

    oameni buni nu este nevoie de jigniri si alte lucruri urate pt a intelege un lucru simplu si vechi de cand lumea....CAT DAI ATATA FACE!...iar Renault este un constructor foarte corect din acest punct de vedere ca si majoritatea celorlalte firme de autoturisme ...si nu trebuie sa uitam ca cu cat o masina e mai scumpa cu atat mai mult exista posibilitatea ca pretul sa fie un pic peste cel corect(si asta din ratiuni pur economice - cheltuieli marketing,conceptie,materiale mai scumpe,control mai riguros,imagine de marca,dezvoltare de tehnologii mai performante - toate astea se platesc chiar daca nu se vad neaparat in costurile reale ale subansamblelor ce formeaza autoturismul!). Fiecare este liber sa-si cumpere orice masina doreste si este CAPABIL(financiar) sa-si cumpere....

  • io, duminică, 17.02.2008 14:16
    :D

    Fiecare isi cumpara ce isi permite. Care e mai buna ? Subiectivitatea este cea care produce aceste controverse. Evindet de bani mai multi iti iei ceva mai bun. Dar se chinuie si Dacia...iar francezii astia fac bani buni pe spinarea altora. De ce ne certam mereu? Din cauza taxei de prima impatriculare. Daca nu ar exista muistii astia cu taxa lor, nu ar mai fi obligati cei mai putin instariti sa-si cumpere ceea ce se critica aici. JOS CU IDIOTII DIN GUVERN ! TARICEANULE sa te duci la dracu cu tot cu taxa ta bai imbecilule

  • Logan, duminică, 17.02.2008 16:55
    logan

    Ba baieti ce sunteti carcotasi ?Loganul e o masina buna, atata timp cat nu ai pretentii de demaraj, stai pe banda ta si nu te aventurezi sa depasesti masini, in rest e OK , mare spatioasa, portbagaj incapator etc.

  • cristi, duminică, 17.02.2008 20:48
    logan

    mai sus "Coyote" scria ca franeaza mai prost loganul ca ford (ala fara abs e foarte posibil la rece), dar daca faci mai multe franari (mai mult de 15-20) o sa vezi ca loganul sufera mai putin de efectul numit falding decat fordul tau (chiar daca are numai discuri pline pe fata si tamburi pe spate) si asta nu o spun eu o spun altii care au facut teste (auto motor und sport - germania), aici nu spun ca e loganul mai bun, dar astea sunt fapte si nu vorbe cu se baga pe aici. "sandero" spune ca sunt sicrie (si se refera si la citroen), nu spun ca sunt niste masini prea sigure, e foarte adevarat ca sunt destule mult mai sigure, dar intai documenteaza-te inainte sa spui asta, pt. ca depinde de conditiile in care are loc accidentul (daca te lovesti de alta masina frontal aduni si viteza aluia si mai utilizezi si o formula de liceu E=mv2/2 ;), si in plus conteaza cum asezi centura pentru ca majoritatea nu au habar cum se face corect) si nu imi spune ca un golf e mai sigur ca ala are 4 stele (puncte la teste se dau si daca exista semnalizare pentru centuri). Loganul nu e o referinta, dar intre masinile de clasa ei e oricum daca nu cea mai buna atunci sigur intre cele mai bune, si chair daca pentru multi conteaza mai mult marca masinii (ca deh da mai bine la femei si la vecini) eu spun ca loganul e o masina foarte corecta pentru banii care costa (si inca ceva eu nu am logan ci am un seat toledo si un fiat doblo), puteti sa ma contraziceti dar macar cu exemple concrete si nu cu tot felul de prosti pe care vi le caca mintea. daca nu va place puteti sa nu o cumparati, dar nu mai vorbiti asa a prosti. lasa ca poate o sa se scoata si taxa si va luati toate jarcile si o sa vedeti cum e cand schimbati cate ceva care o sa cada, cat dureaza pana gasiti piesa, cat o sa coste, ceea ce va recomand este o masina pe benzina (desi eu am diesel si sunt fan), care sa nu fie prea evoluata din punct de vedere tehnic, pentru ca masinile prea evoluate sunt mult mai sensibile, la mai multi factori

  • eu, luni, 18.02.2008 13:13
    la fel

    daca e la fel ca actualul logan, sa-si ia tot prostii care l-au cumparat, e de foarte proasta calitate...cazan...

  • un om ingrijorat, luni, 18.02.2008 18:20
    viitorul nu e roz e cenusiu

    Dragi soferi de tancuri terminati cu aberatiile , singura masina pe care trebuie sa o cumparati este cea care polueaza mai putin .Daca nivelul emisiilor de co2 va continua sa creasca in 10 ani vom avea + 2 grade la temperatura globala si atunci veti conduce submarine cu intercooler , ca nu vor mai fi sosele si nici prea multi oameni ( uraganul katrina va fi ceva obisnuit precum ploaia ), credeti ca e o gluma folositi macar google si veti vedea.....

  • LOGAN, marţi, 19.02.2008 12:35
    SUGETI CAISA

    DRAGI SOFERI EU VA RECOMAND SA MERGETI PA JOS SAU SA VA CUMPARATI TICO SI SA SUGETI CAISELE CELOR DE LA LOGAN;SANATATE LA MULTI ANI

  • nonsens, sâmbătă, 23.02.2008 10:06
    nonsens

    mi-am luat Logan pentru ca MERGE, am toate dotarile la un pret de 8000 euro, restul de bani pana la 12 sau 14 mii de euro prefer sa-i dau pe mare, munte, strainatate sau sa mai pun ceva si sa-mi iau un teren, sau pur si simplu sa-i beau si sa-i mananc, unii dintre voi cred ca au prins ideea...

  • ADRIAN, joi, 28.02.2008 18:31
    sunteti furati pe fata

    sa va spun eu cum sta treaba.. dar imi si exprim parerea despre logan.. e o masina , pe care ti o iei pt ca atat ai si pentru ca e O MASINA NOUA.. binenteles ca daca ai avea mai mult ti ai luat altceva... astia care comenteaza ca nu se merita sa ti iei logan sunt pustani cu vigui( bmw tuning.. etc)e masina de familie , cu care iti faci treaba . si totusi , este o masina SCUMPAAA , in raport cu salariile romanilor. ( si astia d la putere mai vor sa aduca preturile din tara la nivelul celor d afara,in timp ce salariile...) spre exemplu o masina noua costa in america 10000 USD , da... masina nu jocarie. un american isi permite sa si cumpere masina pt ca ei au un salariu de vreo 2000-3000 mii $(USD) pe luna, in timp ce un roman (caruia loganul i se pare ieftin,si asta pt ca a trait in preturi mari) are un salariu de aprox 300 $(USD).In cat timp isi cumpara un roman o masina de 10000 dolari? un american in cat timp? mai bine strangeti bani... cat puteti de multi si mutativa in AMERICA va luati un loc de munca si gata .... aiai viata.. asa am facut eu acum 3 ani.. am riscat ,am plecat afara si am reusit sa mi iau o super masina pe care in romania nici nu visam... cu salariul care il aveam acolo... am chrysler 300C. am dat aici 23000 dolari... oare cat costa masina asta in romania?? ( apropo.. daca o cumperi din america de noua, o duci in romania o inmatr , constati ca , dupa ce ai platit tot la ea(taxe) dai mai putin decat ai cumpara o in romania (fara taxe) succes

  • boroco, miercuri, 05.03.2008 00:08
    sandero

    stie cineva, modelul de baza la sandero are si AC?

  • marian bz, miercuri, 05.03.2008 19:14
    pret

    de ce va feriti sa spuneti pretul fix real pentru fiecare varianta nu cumva e mai mare decit cel vehiculat si duceti lumea in eroare

  • b3ny, miercuri, 12.03.2008 14:34
    :P

    pentru totzi astia kre au impresii de raceri:de ce tot criticati atata loganu'?eu am logan de 1.4 preference sunt multumit de el.la banii kre i-am dat p el ar trebui sa am pretentii k d la 1 bmw?multi il critica si nici makr nu au logamasa k ciocu mik.........

  • unu', miercuri, 02.04.2008 11:17
    fitze

    romanasi parveniti, neam de neamul vostru nu ati visat sa conduceti masinile pe care le aveti azi sau pretindeti ca le conduceti provenind de la serviciu sau pe bani nemunciti...fiecare marca are hibele ei, dar romanul idiot si cracanat de prostie da in ce poate face tot el, ca un muncitor de clasa joasa care isi face nevoile la locul in care tocmai a muncit, nici un respect pt sine dar pentru altii....rusine

  • ☺, marţi, 15.07.2008 06:20
    Be Happy

    Cred ca aveti toti dreptate, numai ca lunecati prea usor dintro extrema in alta. In romania nu se pot produce masini fiabile mai ales pentru productia interna datorita unor factori evidenti: romanul este tentat sa recupereze gunoaie si eventual sa faca improvizatii, in general fura din fabrica si vinde cam orice, traieste cu impresia de secore ca lucreaza la stapan. Aceste cateva idei contureaza sistemul de productie romanesc (nu suntem unici in lume), iar acum ar fi interesant sa vorbim de cel japonez. Poate va dati seama ca oricat de interesant ar fi modelul va avea lipsuri particularizate in consecinta va urez mult noroc la achizitionare. Nici Turcii, Ungurii, sau Brazilienii sau chiar Francezii(pardon astia fac greve cand nu au bani) nu lucreaza mai bine. Lexus marca de lux de la Toyota nu a fost produsa pana nu de mult decat in Japonia deoarece conta calitatea. Acum incepe sa conteze cantitatea pentru oricine. In Romania cumpeti un Opel si iti face scurt pe instalatia electrica, Suzuki pica transmisia, Volkswagen (Jeep) cade comp de bord etc. In concluzie iti poti permite la un pret injumatatit un Logan la care ai o problema cu cricul alta cu comp de bord pe care ploua si eventual la varianta benzina ti se blocheaza pedala de acceleratie.