Dacia Sandero, al doilea model cumpărat de persoanele fizice din Franţa
Dacia atrage din ce în ce mai mulţi clienţi persoane fizice în Franţa. Cota de piaţă a mărcii pe acest segment este de 9.2% în luna mai, Sandero fiind pe locul al doilea în clasamentul vânzărilor pe modele, dupa Clio.
După ce am văzut rezultatele foarte bune ale mărcii Dacia în Franţa în luna mai, unde constructorul de la Mioveni s-a clasat pe locul al cincilea la general, analiza defalcată a vânzărilor pentru persoane fizice (PF) şi persoane juridice (PJ) dezvăluie un lucru mai mult decât îmbucurător. Astfel, Dacia a reuşit să acapareze nu mai puţin de 9.2% din piaţa persoanelor fizice care şi-au achiziţionat o maşină în luna mai in Franţa, marca românească reuşind un excelent loc patru în acest top, după mărcile franceze, dar înaintea tuturor celorlalţi constructori prezenţi pe piaţa din Hexagon.
Din cele 10.258 de maşini vîndute de Dacia în mai pe această piaţă, nu mai puţin de 9716 au fost achiziţionate de PF, procentul fiind excelent: 94.7%. Dacia Sandero a fost din nou vedeta lunii pentru Dacia, clienţii-persoane fizice din Franţa achiziţionând 6883 de unităţi. Această cifră propulsează hatchback-ul Dacia pe locul al doilea în clasamentul pe modele achiziţionate de PF, după Renault Clio (7649 de unităţi), însă peste Peugeot 207 (cu 5730 de unităţi).
Conform prognozelor actuale, cota de piaţa PF pe care o deţine Dacia în Franţa va urca în următoarea perioadă, motivul fiind reprezentat de lansarea lui Duster pe această piaţă. În prima lună de la lansarea SUV-ului, clienţii Dacia au înmatriculat 1398 de unităţi, rezultat care pune modelul construit la Mioveni pe poziţia a 22-a în topul vânzărilor pe modele.
via | Autoactu