Dacia ar putea intra pe piata din Marea Britanie in 2010
Producatorul roman de automobile ar putea intra pe piata din Marea Britanie in anul 2010, daca raportul dintre euro si lira sterlina ii va fi favorabil.
Exista posibilitatea ca Dacia sa intre pe piata din Marea Britanie in anul 2010. Acest zvon a aparut in urma unui interviu al celor de la Autocar cu directorul de management al marcii Renault in Marea Britanie, care a refuzat sa infirme posibilitatea ca Dacia sa vina pe piata din Anglia in 2010. Mai mult, debutul Dacia pe piata din Anglia ar fi trebuit sa aiba loc inca din anul acesta, dar a fost amanat pe fondul slabiciunii lirei sterline in fata euro. Daca ar fi fost vanduta in Marea Britanie in anul 2009, Dacia nu ar fi putut sa inregistreze profit din cauza fluctuatiilor de curs valutar dintre lira sterlina si euro, situatie intalnita de numerosi producatori de automobile care activeaza la nivel global. Cel mai celebru caz ar fi Toyota, care a pierdut sume importante de bani in decursul anului financiar 2008 din cauza diferentei dintre yen si dolar si a ratelor de schimb dintre cele doua monezi.
Astfel, lansarea Dacia pe piata din Marea Britanie depinde doar de situatia lirei sterline in raport cu euro. In cazul in care acest raport este favorabil atat pentru britanici, cat si pentru romani, marca Dacia va fi introdusa si pe piata din Anglia. Bineinteles, exista si alti factori implicati, dar posibilitatea de a face profit este unul dintre cele mai importante elemente din aceasta ecuatie. Totodata, britanicii asteapta ca gama Dacia sa mai primeasca un model, in speranta ca va putea acoperi mai multe segmente odata cu lansarea din Marea Britanie.
Via | Autocar
-
unu, joi, 27.08.2009 11:12^^^
din moment ce nemtii le cumpara in draci nu vad de ce "rafinatii" de "engleji" n-ar face la fel...
-
andrei, joi, 27.08.2009 11:33hehe
o sa vedem loganu si sandero la top gear testate :D
-
Mihail, joi, 27.08.2009 11:42
in primul rand daca se poate , corectati la inceputul articolului : Autorcar cu Autocar. in al doilea rand, peste tot in lume exista diferite clase sociale,si ca urmare produse adresate lor, asa ca nu vad de ce nu s-ar bucura marca Dacia si in Anglia de vanzari bune, cum face in destule tari din Europa . Acuma nu stiu cam cu ce modele ar putea concura pe piata auto din Anglia. bafta mare 2all
-
xss, joi, 27.08.2009 11:50
pt ala cu primul coment: putin o sa le pese clientilor englezi de Dacia de impresiile tale obosite, ca cetatean insignifiant al acestei tari
-
Dacia, joi, 27.08.2009 12:37Anglia
ce tare ar fii...
-
Liviu, joi, 27.08.2009 14:10Great news!
James May: Great News! Jeremy Clarkson: What? James May: The Dacia Sandero is coming to the UK! Jeremy Clarkson: Moving on... Dupa cat "plugging" au facut cei de la Renault la Top Gear ar fi culmea sa nu o duca odata si acolo. Si sa ma scuteasca cu "diferenta de curs" pentru ca oricum acolo o vand in lire si o vand cu pretul din euro de langa care sterg semnul euro si il pun pe cel de lire, asa ca oricum castiga. Abia astept noul sezon de Top Gear sa vad ce plugging mai face Renault :).
-
Cosmin, joi, 27.08.2009 15:22UK
Moskovitz, ai o mare problema... Nu cred ca ai ajuns vreodata acolo sau nu stii ce masini se vand la ei. Sunt mult mai chibzuiti ca continentalii ( adica aia din europa pt tine) si muuult mai mult ca noi.Daca isi pot lua la 7000 de lire o masina, pai o sa si-o ia. nu uita ca skoda a facut vanzari bune in anii 80 acolo.
-
ovidiu, joi, 27.08.2009 15:30buna
mai copi ziceti ca dacia nui masina buna ca ar lua cuti de chibrite in anglia ,dar o sa vedeti ca dacia o sa ajunga un mare concurent pentru celalate masini pt ca loganu si sandero de acum is foarte bune mai ales pt romania si drumurile din romania,si loganurile aduse din germania sunt foarte bune si ingrijite
-
De ce, joi, 27.08.2009 16:51intrebare
De ce Dacia este asa de injurata in Romania , de romani? ..poate pt ca fiecare dintre noi ii stie trecutul?...da , asa e , Dacia nu a fost o masina de top, poate nici macar de ultimul loc, stim fiecare cum se repara Dacia,cat de usor schimbai orice piesa de pe ea. Tatal meu imi spunea mereu o vorba..." cand pleci cu Dacia intr-o calatorie lunga, trebuie sa ai la tine neaparat 2 lucruri, 1 patent si o sarma, si niciodata nu o sa ramai cu ea in "pana" ... " . Hai sa nu mai fim rautaciosi, hai sa lasam gandirea comunista si sa ne concentram asupra lucrurile din zilele noastre. Germanul nu stie cum a fost Dacia,d-aia o cumpara. S-au schimbat multe de la vechea Dacia 1300, si trebuie sa fii prost sa nu obs asta. Stiu ca Dacia nu se ridica la nivelul unei germane sau orice alta marca de masina europeana cu traditie, dar faceti si voi niste comparatii. De ce VW nu vinde un golf la 7 mii de euro? Eu zic sa nu mai fim asa de carcotasi si sa acceptam ce avem si sa ne bucuram de pasii marunti pe care Dacia impreuna cu Renault ii realizeaza. Numai bine ! va salut
-
jose, joi, 27.08.2009 18:05????
Daca Dacia intra pe piata auto din Anglia cred ca ar trebui sa faca masini cu volan pe dreapta,si acest lucru necesita investitii in plus,daca nu fac cred ca nu vor avea succes,nici la noi nu cred ca ar cumpara multi,de exemplu Rover cu volan pe stanga fiindca benzile de circulatie sunt invers fata de Anglia.Eu nu mi-as risca viata mea sau al altuia,la o depasire in afara localitatii,conducand la noi o masina cu volan pe dreapta.
-
Husdu, joi, 27.08.2009 19:07
@ jose ce cheltuieli in plus? doar toata smecherie este sa puna in oglinda pisele de pe stanga pe dreapta. Nu cred ca costa in plus acest lucru doar nu pune ceva nou.
-
rareshh, joi, 27.08.2009 20:45stiati ca
stiati ca exista (cred ca in putine exemplare aro 10 in anglia.Eu am vazut unul pe ebay dar foarte real cu volanul pe dreapta shi inmatriculat in anglia!!!
-
Cosmin, joi, 27.08.2009 22:48Aro10
Aro 10 s-a vandut in anglia sub numele de !!dacia duster!!
-
Maka, joi, 27.08.2009 23:01
Germanii cumpara Dacia pentru ca statul le da 2500 de euro ajutor si pentru ca daca mai pun inca 5000 de euro (pentru ei echivalentul unui salariu lunar al unei familii medii) au o masina nouacu care pot depasi situatia asta de criza financiara si in 2 ani, dupa costuri minime, pot reveni la Opel sau VW. Sunt niste oameni rationali care fac niste calcule potrivite momentului si nu au de recuperat atatia ani de frustrari precum generatia de peste 45 de ani din Romania.
-
LEE, vineri, 28.08.2009 10:05@De ce
.............. ai uitat de o pereche de ciorapi de la mama, sotie, sora, fata :)
-
Castravetele, vineri, 28.08.2009 10:50pe dracu
le cumpara nemtii in draci o laie! sut si prin franta, si prin spania am vazut cateva.... dar e o diferenta intr a vinde cateva cutii de chibrituri... si a vinde multe cutii de chibrituri. Dacia nu e o masina, e un compromis! Dar, cum bine stiti, cea mai buna masina e cea pe care o ai!
-
cs, sâmbătă, 29.08.2009 02:16
@Castravetele mintea ta de capsunar nu va intelege niciodata ideea sub care a fost construita masina asta si cu atat mai putin sa cuprinda notiunea de masina low-cost ...
-
cris, sâmbătă, 29.08.2009 14:36dacia
Dacia vroia inca de anul trecut sa vinda masini in Uk daca nu venea criza,le vindeau de mult acolo. kiniile de productie erau deja pregatite......... se asteapta o decizie si eu cred ca vor incepe vinzarea de anul viitor.nu uitati si alte tari cu volan pe dreapta
-
danutzu, marţi, 27.10.2009 12:52logan de anglia
investitii oricum trebuie facute, chair daca trebuie puse "in oglinda" piesele actuale, asta inseamna utilaje noi, teste noi care nu sunt deloc ieftine! Cat despre succesul lor un UK, eu zic sa asteptam un an de vanzari si dupa putem comenta, nu uitati ca presa germana nu agreea conceptul Logna la lansare, iar acum Loganul se vinde cel mai bine in Germania, cca 70000 de masini pana acum numai in 20O09! Asa ca .....
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Nu o sa intre jafurile astea pe o piata rafinata k Anglia.O sa fie interzise mai mult k sigur. Aia au masini adevarate si nu au nevoiie de cutii de chibriturii sub-motorizate.