Dacia a vândut trei milioane de maşini în ultimii zece ani
Dacia sărbătoreşte un important hotar în istoria sa, după ce marca din Mioveni a vândut trei milioane de unităţi de la momentul lansării lui Logan.
Succesul comercial al mărcii Dacia a atins un nou hotat săptămâna aceasta, când reprezentanţii mărcii au sărbătorit livrarea a trei milioane de unităţi prin predarea cheilor exemplarului aniversar în cadrul standului lor de la Salonul Auto de la Paris. Cei de la Dacia numără cele trei milioane de unităţi vândute din momentul lansării lui Logan, în 2004, exemplarele produse anterior nefiind luate în calcul. Cheile exemplarului aniversar, un Dacia Sandero Stepway, au fost predate de şeful departamentului global de vânzări al grupului Renault, Nicolas Wertans, clientului Andres Palomo Paz din Spania. Maşina aniversară nu a fost prezentă la momentul predării cheilor, fiind deja livrată la client, aşa că întreaga ceremonie s-a derulat în faţa noilor Dokker Stepway şi Lodgy Stepway, lansate la Salonul Auto de la Paris.
Rezultatele Dacia în prima jumătate a anului curent sunt calificate drept excelente, marca din Mioveni având o creştere de 24.4 procente a vânzărilor, în timp ce creşterea mărcii este de 36.2 procente, cea mai mare din Europa în prima jumătate a anului. Cei de la Dacia se mândresc cu cea mai tânără gamă de pe piaţa de pe Bătrânul Continent şi cu faptul că au reuşit să-şi crească vânzările în condiţiile în care piaţa pe care activează este în scădere sau stagnează. Reprezentanţii Dacia se declară încântaţi de succesul mărcii pe pieţele pe care activează şi salută cei trei milioane de clienţi ai mărcii din Mioveni pentru încrederea acordată.
Succesul Dacia în Franţa, explicat de schimbarea modului în care francezii cumpără maşini
REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
"Marca Dacia a construit o legătură solidă faţă de clienţii săi, bazată pe corectitudine şi proximitate. Succesul mărcii este datorat unei promisiuni de a respecta aşteptările clienţilor care doresc o maşină sigură şi fiabilă, cu echipamente şi performanţe moderne la un preţ accesibil. Iar aceasta în sine este o realizare unică în industria auto de astăzi", a declarat Nicolas Wertrans, şeful departamentului global de vânzări al grupului Renault.
La mulţi ani, Dacia Logan! 10 de ani de la lansarea revoluţiei auto accesibile
Via Dacia
nu stiu de ce cei de la Dacia intarzie un model de segment A... platforma lui Twingo 2 ar fi perfecta pt un model Dacia mic in plus la un pret de 6 mii euro ar face ravagi in segment........si sar si vinde in draci...