Dacia a vândut 55.000 de mașini în România în 2019: 80% dintre unitățile Sandero sunt Stepway, iar 70% dintre clienții Duster au ales versiune 4x4
Aproape 80% dintre unitățile Dacia Sandero vândute în România în 2019 au fost în versiunea Stepway, în timp ce 70% dintre clienții lui Dacia Duster au ales o configurație 4x4. În total, Dacia a livrat peste 55.000 de mașini în România.
Dacia a publicat la sfârșitul acestei săptămâni o analiză a vânzărilor înregistrate în cursul anului 2019 pe teritoriul României.
Constructorul de la Mioveni a raportat un volum de 55.463 de unități comercializate, în creștere ușoară comparativ cu anul 2018, când statistica a indicat un volum de 54.593 de unități.
Așa cum se întâmplă în fiecare an, Dacia Logan a fost cel mai vândut model din România în 2019 cu 20.433 de unități, în timp ce podiumul a fost completat la mare distanță de Duster și Sandero.
Interesant este că românii au mizat în special pe versiunile superioare: 70% dintre unitățile Duster au fost achiziționate în configurație 4x4, în timp ce aproape 80% dintre unitățile Sandero au fost în versiunea Stepway.
Dacia Logan MCV a fost cel mai vândut break din România cu 4.096 de unități, în timp ce Dokker a înregistrat vânzări record în România: 2.523 de unități. Nu în ultimul rând, Lodgy a încheiat anul cu 1.056 de unități și a fost cel mai vândut monovolum din România.
O altă statistică interesantă este că 45% dintre mașinile achiziționate anul trecut prin programul Rabla au purtat sigla Dacia.
Rezultatele obținute de Dacia pe plan local confirmă evoluția excelentă a mărcii la nivel global. În Europa, înmatriculările Dacia au crescut cu 10% la peste 581.000 de unități și o cotă de piață de 3.7%, în timp ce la nivel global volumul a fost de peste 736.000 unități, în creștere cu 5.1% comparativ cu datele din 2018.
Via Dacia