Coupe-ul Toyota/Subaru va avea injectie directa
Toyota a declarat ca procesul de dezvoltare a coupe-ului sportiv dezvoltat impreuna cu Subaru, este intarziat de adaptarea injectiei directe la motorul cu patru cilindri.
In ultima vreme au circulat zvonuri potrivit carora Toyota si Subaru ar fi oprit pentru moment dezvoltarea modelului sportiv comun. In cadrul Salonului de la Tokyo presedintele grupului Toyota a iesit insa la rampa pentru a dezminti zvonurile care circulau in presa.
Se pare ca va exista o intarziere a lansarii produsului final insa aceasta se va datora procesului de adaptare pe care il va suferi coupe-ul. Modelul sportiv, care a primit numele de cod 086A, este un pion important in cadrul strategiei Toyota de a-si atrage din nou de partea sa publicul tanar.
Coupe-ul cu tractiune spate se presupune ca va putea fi vazut pe strazi abia in 2012, doar daca planul de dezvoltare decurge cum trebuie. Pretul pe care Subaru si Toyota au convenit sa il propuna pentru coupe-ul japonez a fost fixat la aproximativ 21.000 de dolari.
Toyota a tinut sa precizeze ca intarzierea lansarii nu are legatura cu constructia uzinei unde se va produce viitorul model sportiv. Problemele de timp au fost cauzate de adaptarea motorului cu patru cilindri la sistemul de injectie directa Toyota D4-S.
via | Autoblog
FR nu este o denumire data de presa internationala, ci este apelativul international pentru masinile cu motor fata si tractiune spate: FR layout = Front engine - Rear wheel drive. FF = Front engine, FWD MR= mid-engine, RWD RR = rear engine, RWD Putina documentare n-ar strica.