Corolla Verso a fost remodelat usor
Versiunea monovolum a lui Toyota Corolla a primit un facelift subtil care a vizat exteriorul si dotarile interne.
Dupa patru ani de cariera pe pietele lumii si dupa ce a ajuns la o cifra de vanzari anuala de 100.000 de unitati in Europa, Toyota Corolla Verso, propunerea japonezilor in segmentul monovolumelor compacte, se innoieste.
Insa, asa cum ii sta bine unui model pentru care succesul nu este strain, Corolla Verso nu s-a innoit revolutionar din punct de vedere estetic. Noul design a fost creat de Centrul de Creatie Toyota din Franta si reprezinta, astfel, un facelift usor, care inseamna schimbari ale grilei, ale spoilerelor si ale formei blocurilor optice. Imaginile de interior lipsesc deocamdata din setul prezentat de Toyota, insa aflam din comunicatul de presa ca vom avea de-a face cu patru niveluri de echipare (Terra, Luna, Sol si Premium Active) si cu noi elemente de confort interior, cum sunt clima bi-zona, sistemul audio cu MP3 si bluetooth si pachetul de asistare la manevrele de parcare. Motorizarile raman aceleasi.
Faceliftul lui Corolla Verso este programat sa apara pe pietele europene peste circa doua luni.