Contract de 1.4 milioane de euro: Renault livrează 100 de mașini pentru Poliția de Frontieră

Publicat vineri, 22.09.2017 17:30 de Petre Barac, Foto: Renault

Renault Commercial Roumanie va livra 100 de mașini pentru Poliția de Frontieră, după ce a câștigat o licitație la care a fost singurul participant.

Francezii de la Renault se descurcă bine când vine vorba de obținerea contractelor cu statul român. În luna august, compania a semnat un contract cu Agenția de Plăți și Intervenție în Agricultură (APIA) pentru furnizarea a aproape 130 de mașini, în valoare totală de 1,6 milioane euro. Firma franceză a fost atunci singurul ofertant.

Situația s-a repetat și acum, când, din postura de unic ofertant, Renault a câștigat licitația organizată de Poliția de Frontieră pentru furnizarea unui număr de 100 de autovehicule pentru munca operativă. Compania va încasa 6,4 milioane de lei (circa 1.4 milioane de euro), fără TVA, iar mașinile trebuie să fie livrate în termen de 18 luni de la atribuirea contractului.

Renault Commercial Roumanie este parte a grupului Renault care importă și comercializează pe piața locală mărcile Dacia, Renault și Nissan.

Via Profit

  • dan_grc, vineri, 22.09.2017 18:16

    Nu este deloc rau sa castigi o licitatie cand esti singurul participant, bravo lor, dar lipseste ceva din aceasta stire, anume despre ce model/modele este vorba? Eu unul as alege Zoe, te plimbi pe la frontiera in liniste, migrantii n-au nicio sansa sa te auda.

  • someone, vineri, 22.09.2017 18:50

    daca e facuta cu dedicatie licitatia, nu are rost sa vina si altii. si la ce masini au mai cumparat pentru politie la celelalte licitatii ( 530 D ) , nu cred ca zoe e pe lista de cadouri.....scuze, necesitati ale ministerelor

  • cici de la bucatarie, vineri, 22.09.2017 20:05

    Sunt contracte in care caietul de sarcini e facut cum e facut ... Tranvaiul romanesc, metroul romanesc, autobuzul romanesc n au cautare , ca nu pot respecta ce cifre de afaceri cer ei acolo in caietele de sarcini desi sunt produse performante . Ca sa vezi ? !! Au nevoie de masini cum erau masinile aro , capabile pe orice teren , unde e aro ? Ce fac universitatile tehnicie din romania , de ce nu se lanseaza in parteneriate cu autoritatile pt producerea cu privatii de masini pt stat . A, sa nu uit , o sa va raspund de ce un roman cumpara o masina euro 3 cu sub 50.000 cu 4000 de euro din germania , pt ca e masinia facuta pe vremuri , si cei de la mediu sa lase gargara cu poluatul si mediul . Iar taxarea conduce la aparitia de partide extremiste , si promisiune extremiste . Sa i verifice in trafic si sa i lase in pace pe cei cu masini bune , La 15 ani de la sfarsitul aro , au inceput sa doreasca aro :)) sa l pupati pe vacaroiu si pe socrul lui romstal care era seful aro de la vremea respectiva .

  • cici de la bucatarie, vineri, 22.09.2017 20:06

    tramvai

  • Ara, sâmbătă, 23.09.2017 09:27

    Cum de nu s-a bagat foltzvagan?! A uitat tanti Merchel sa dea telefon?

  • Eu, sâmbătă, 23.09.2017 13:07

    Ce sunt ? Dacii ?

  • LR, sâmbătă, 23.09.2017 17:02

    Cât e comisionul?

  • Pana, duminică, 24.09.2017 15:24

    Pe hartie inseamna 14000 de euro pretul unei masini. Eu zic ca e vreo 12-13000 de euro. Ca trebuie sa mamance si angajatii Renault o paine.

  • CRISTIAN, luni, 25.09.2017 10:10

    Atata timp cat licitatiile de stat sunt castigate de Renaul/Dacia sau de Ford putem sa ne facem ca nu vedem ca sunt "servite"... problema e ca mai "servesc" si altii... Ca masina de frontiera ar trebui sa fie ALASKAN, dar cam greu sa se incadreze in 14.000 euro (cine stie...); nici KADJAR n-ar fi rau... dar fiind vorba de RENAUL COMMERCIAL am ceva emotii...