Conceptul Audi AI Trail quattro a fost expus la Frankfurt: prototipul electric cu autonomie de până la 500 de kilometri anticipează designul viitoarelor SUV-uri Audi
Audi expune la Frankfurt noul concept AI Trail quattro. Prototipul electric dispune de patru motoare capabile să ofere 320 kW, iar bateria asigură o autonomie de până la 500 de kilometri. În plus, AI Trail quattro dispune și de sisteme de conducere autonomă de nivel 4.
Audi AI Trail quattro este al patrulea concept al constructorului german din gama AI, după Aicon, Elaine și Me. Noul prototip dezvoltat de producătorul din Ingolstadt a fost expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt și anticipează designul viitoarelor SUV-uri din gama Audi.
Noul AI Trail quattro este un vehicul electric și autonom și a fost gândit pentru a oferi libertate pasionaților de off-road. Conceptul constructorului german are o lungime de 4.15 metri, iar lățimea măsoară 2.15 metri. Garda la sol este de 34 de centimetri, iar AI Trail quattro poate traversa fără probleme vaduri cu o adâncime de peste jumătate de metru. Prototipul constructorului german are o masă totală de 1.750 de kilograme, iar cabina poate găzdui până la 4 pasageri.
Audi AI Trail quattro este echipat cu patru motoare. În total, sistemul electric oferă 320 kW (echivalentul a 435 CP) și 1.000 Nm. Viteza maximă anunțată de producătorul german este de 130 km/h, în timp ce autonomia ajunge până la 400 - 500 de kilometri (conform testelor WLTP). În plus, Audi menționează că în off-road, bateria integrată pe noul concept este capabilă să ofere o autonomie de până la 250 de kilometri.
Noul concept AI Trail quattro preia o serie de elemente de pe arhitectura MEB a grupului Volkswagen, dar introduce și tehnologii utilizate pe platforma PPE (Premium Platform Electric).
Cu noul prototip, Audi a pus accent pe vizibilitate: zonele vitrate sunt extrem de generoase, iar pasagerii vor putea naviga cu ușurință și în off-road. Interiorul gândit de designerii producătorului german este unul simplu și prietenos: scaune confortabile, culori calde și o planșă de bord curată.
La interior, Audi AI Trail quattro propune două ecrane amplasate în extremitățile planșei de bord care vor afișa imaginile preluate de camerele video care înlocuiesc oglinzile laterale convenționale. Panoul de instrumente va fi reprezentat de telefonul inteligent al șoferului, în timp ce pe volan vor exista comenzile pentru transmisie. Două ecrane mici poziționate în spatele volanului vor afișa informații despre autonomie sau nivelul de încărcare al bateriei.
Audi AI Trail quattro nu are faruri convenționale. Elementele cu LED amplasate în partea de jos a montanților A pot fi folosite atât ca faruri, cât și ca sistem de iluminare ambientală. Același lucru se întâmplă și în cazul stopurilor integrate la nivelul lunetei.
Audi a pregătit cinci drone care pot fi folosite atât pentru filmări aeriene, cât și pentru iluminarea drumului.
La fel ca în cazul lui Audi AI Me, noul concept de off-road dezvoltat de nemți dispune de un sistem de conducere autonomă de nivel 4. Deși tehnologia nu necesită intervenția șoferului, funcțiile acesteia sunt limitate doar în anumite zone.
Haloooo!Deja ,si eschimosii si aborigenii au vazut si aflat de noul DEFENDER....Voi ne aburiti cu ,conceptele Audi de parca sunt de vanzare la oferta.