Clientii francezi ai lui Duster au ales versiuni superioare de echipare
Pretul mediu de achizitie a lui Duster in Franta este de 16.800 de euro, francezii alegand versiuni medii si superioare de echipare.
Conform datelor oferite de Bernard Cambier, director comercial Renault Franta, majoritatea clientilor lui Duster din Hexagon au optat pentru versiunile superioare de echipare. Dupa ce au anuntat ca au primit 10.000 de comenzi in luna aprilie, oficialii Dacia din Franta au analizat aceste comenzi si au ajuns la concluzii interesante.
Foarte interesant este faptul ca Dacia nu se canibalizeaza cu Renault pe piata franceza, clientii fiind complet diferiti pentru cele doua marci. "Analiza primelor comenzi arata ca Dacia nu canibalizeaza Renault. Nu e vorba de acelasi tip de clienti si avem cu mult mai putini clienti care vin prin buy-back", spune directorul comercial Renault. Acesta sustine ca 75% dintre clientii Duster din Franta au cumparat masina cash sau prin credit/leasing, doar un sfert schimbandu-si masina veche cu un Duster. "Mai mult, din cei 25%, doar 40 de procente sunt clienti ai modelelor Renault, ceea ce corespunde cu cota de piata normala si inseamna ca Duster a cucerit 60% din clientii vechi ai altor marci", sustine Bernard Cambier.
Cel mai interesant aspect este legat insa de nivelurile de echipare preferate de francezi. Astfel, in conditiile in care Duster pleaca in Franta de la 11.900 de euro iar pretul de baza al versiunii 4x4 este de 13.900 de euro, pretul mediu al exemplarelor Duster cumparate de francezi este de 16.800 de euro iar 25% dintre clientii Duster din Hexagon si-au ales versiuni 4x4. Acest lucru subliniaza faptul ca cele mai dorite versiuni au fost cele medii si superioare.
- "Singura dificultate pe care o avem cu Dacia este legata de satisfacerea cererilor si de faptul ca trebuie sa ne ocupam de multi clienti. In urma operatiunii Porti Deschise am vazut atata lume cata vedeam acum 30 de ani, la lansarea lui Renault 5 sau Renault 9. Nu am mai vazut o asemenea afluenta de clienti in showroom-uri de foarte mult timp",
- Bernard Cambier, directorul comercial Renault Franta
via | autoactu
era culmea sa aleaga versiunile sarace in optionale! Alea le cumpara ciobanii(cei cu oi adica oieri) romani cu globurile alea negre si urat mirositoare de la transpiratie!