Citroen susţine campania Let's Do It, Romania!
Proiectul care îşi propune să mobilizeze România în 25 septembrie pentru a curăţa mormanele de gunoaie din toată ţara este susţinut activ de Citroen.
Campania socială Let's Do It Romania!, prin care un grup de 60.000 de voluntari se angajează să cureţe mormanele de gunoi din România într-o singură zi, este susţinută de Citroen. Reprezentanţii mărcii franceze în România au pus la dispoziţia organizatorilor trei vehicule: un Jumpy şi două exemplare C-Crosser.
"La nivel global, Citroën a venit întotdeauna cu idei şi tehnologii inovatoare în ceea ce priveşte protecţia mediului. Tocmai de aceea am decis să ne implicăm în susţinerea acestui proiect extrem de ambiţios în România. Citroën are ca obiectiv să devină lider în ceea ce priveşte tehnologiile care reduc consumul de combustibil şi nivelul emisiilor de CO2, iar începând cu anul viitor va fi disponibil în Romania şi C-Zero, un model cu emisii de CO2, consum de combustibil şi poluare fonica zero", spune Didier Gerard, directorul Citroën Romania.
Colectarea deşeurilor va avea loc sâmbătă, 25 septembrie, în acest proiect urmând să se implice 60.000 de voluntari de toate vârstele şi din toată ţara. Pentru mai multe detalii, consultaţi site-ul oficial al campaniei.