Citroen C5 primește două dieseluri noi și un ecran tactil de 7 inch

Publicat miercuri, 08.07.2015 16:12 de Bogdan Mirică

Citroen a anunțat că actualul C5 primește motoare îmbunătățite și noi tehnologii pentru a putea ține pasul cu rivalii din segmentul mediu.

După ce oficialii Citroen au anunțat că vor renunța la actuala suspensie hidraulică odată cu ieșirea din producție a actualului C5, modelul de segment mediu primește o serie de îmbunătățiri pentru a putea face față concurenței din segment.

Prezent pe piață din 2008 și ajuns deja la o vârstă venerabilă, Citroen C5 așteaptă o nouă generație. Până atunci, pentru a ține piept lui Volkswagen Passat, Skoda Superb și proaspăt lansatului Renault Talisman, C5 își actualizează oferta cu o serie de motoare și tehnologii noi.

Sub capotă, clienții vor primi un BlueHDi de 150 de cai putere, cu sistem Start-Stop în standard și cu o transmisie manuală cu șase rapoarte. Cei care își doresc mai multă putere vor găsi un BlueHDi de 180 de cai putere, de asemenea cu Start-Stop, dar și cu o cutie automată cu șase trepte. Citroen susține că noile motorizări consumă mult mai puțin și au emisii care le califică pentru normele de poluare Euro 6.

La nivel estetic, Citroen C5 vine cu o nouă culoare de caroserie, botezată Mokka Brown, în vreme ce interiorul primește un ecran tactil de 7 inch, care este folosit pentru a opera un sistem de navigație 3D. Sistemul multimedia servește drept interfață și pentru sistemul audio cu conexiune USB, dar și pentru conectarea sistemului mobil.

  • eu, miercuri, 08.07.2015 18:16

    pt. a tine piept cu rivalii din segment era cazul sa vina cu un model nou nout...cine are bani si vresa achizitoneze un auto nou, vrea cel mai nou model daca e cu putinta nu ceva ce se producea in 2008 ...deci?...

  • lorinczi.thomas, miercuri, 08.07.2015 19:59

    Intr-adevar, exista alternative mai bune pe piata, deci de ce ar sta sa imbunatateasca actuala generatie, in loc sa se implice in dezvoltarea viitorului C5?

  • Tc1900, miercuri, 08.07.2015 20:54

    tot degeaba, poate un discount de 25% sa mai faca diferenta

  • dan_grc, miercuri, 08.07.2015 21:57

    Doua noi motorizari diesel? Pai nu stiu ca-n Franta cel putin vor fi interzise in urmatorii ani? In alta ordine de idei, C5 este un model care inca arata bine, daca " noul" si " chipesul" Avensis va mai sta ani buni pe piata, de ce sa n-o faca si C5? Chiar si fara suspensia pneumatica, ramane un model confortabil, am spus ca arata foarte bine?

  • LR, miercuri, 08.07.2015 23:02

    Într-adevăr, mașina asta încă arată bine. Dacă vine cu un preț bun, se vor găsi destui cumpărători. Bineînțeles, nu vorbesc de cumpărători de la noi.

  • alex, joi, 09.07.2015 11:56

    Masina arata bine si se tine bine. Daca era moarta ca vanzari sigur o lasau in pace. Insa, avand potential, continua sa o inbunatateasca. Si pana la urmatoarea generatei de C5, de ce sa nu testezi 2-3 ani niste motoare noi.

  • Ivanoff, joi, 09.07.2015 14:32

    Nea' Grecule, ai dreptate bre' . Doar ca tre' sa fi limitat sa spui ca Avensis 2015-2016 este un facelift. E o noua generatie, nu arata nici pe departe a facelift.

  • lorinczi.thomas, joi, 09.07.2015 21:44

    domnule ivanof numai daca privesti stalpii masinii, iti dai seama ca mosteneste niste lucruri de la modelul anterior bafta la slavit TOY-ote

  • Ivanoff, joi, 09.07.2015 21:59

    lorinczi.thomas, exact. Si rotile sunt rotunde la toate masinile, deci mostenesc lucruri de la modele anterioare.