Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză
Volkswagen a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Shanghai o versiune nouă a modelului Phideon. Aceasta folosește un motor pe benzină de 2.0 litri și unul electric.
Chiar dacă fanii mărcii suferă după ce oficialii au declarat că un înlocuitor pentru Phaeton nu va sosi prea curând, în China mai există speranțe. Modelul local Volkswagen Phideon poate fi considerat un sedan vârf de gamă, cu accente premium, adică un urmaș demn de Phaeton.
Cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, Volkswagen a decis să extindă gama lui Phideon cu o versiune PHEV, adică alimentată la priză. Aceasta devine astfel primul model Volkswagen hibrid construit în China. Propulsia este asigurată de un motor pe benzină de 2.0 litri, cu patru cilindri, asociat unui agregat electric și unei baterii litiu-ion.
Chiar dacă nu a oferit foarte multe detalii despre capacitățile mașinii de a rula doar în mod electric, Volkswagen a precizat că valoarea medie a consumului va fi de numai 2.3 litri. De asemenea, autonomia maximă a mașinii, rezultată prin combinarea resurselor de energie înmagazinate în baterie cu benzina din rezervor, se va opri la 850 de kilometri.
Asemeni majorității modelelor electrice, noul Volkswagen Phideon PHEV poate oferi mai multe moduri de rulare. Există unul automat, unul pur electric și unul care poate conserva energia bateriei.
Schimbările estetice nu presupun prea multe noutăți. Există lumini diurne de tip LED sub forma literei C, mai multe logo-uri PHEV, o priză de alimentare cu energie electrică și câteva accesorii aerodinamice. Interiorul promite materiale premium, un sistem audio de calitate și un sistem multimedia de 9.2 inch.
uitandu-ma la design-ul exterior , cred ca designerii vw au pile f mari in conducere, altfel nu imi explic de ce nu ii concediaza nimeni cand deseneaza aceeasi masina doar cu interior si dimensiuni diferite. phaeton-ul original arata mai bine in hainele clasice decat acest modernism imbracat in led-uri