Chrysler Group anunţă 10 lansări de modele noi şi facelift-uri în următorii trei ani

Publicat joi, 31.01.2013 14:46 de Sebastian Toma

Grupul Chrysler a prezentat calendarul cu lansări pentru următorii trei ani. Remarcăm trei modele noi care vor debuta în gama Fiat în 2013, alături de şapte facelift-uri pentru Chrysler şi Dodge.

Grupul Chrysler a prezentat rezultatele sale financiare pe 2012 şi a anunţat planurile sale pentru perioada 2013-2016. Prima schimbare vine la nivelul gamelor Dodge şi Chrysler, care trebuiau să primească două modele mici, produse de Fiat în Europa, la care americanii au decis să renunţe. Deşi nu vor mai lansa cele două modele în următorii trei ani, produse Fiat şi Alfa Romeo vor fi vândute în Statele Unite ale Americii, totul pentru a adapta portofoliul la cerinţele actuale ale pieţei şi la ţintele de profit.

Gama SRT nu va primi niciun produs nou până la generaţia 2016, când proaspăt-lansatul Dodge Viper va primi un facelift. Însă, modele precum Challenger, Charger şi Chrysler 300 vor primi versiuni SRT cu facelift în 2014. Între timp, Alfa Romeo încă are un model pe care vrea să îl lanseze în 2013, cel mai probabil 4C, dar de acolo până în 2015 nu se va mai întâmpla nimic nou pentru Alfa, când va lansa patru modele noi. Planurile de produs dezvelite de americani nu prezintă nici numele şi nici segmentele noilor modele pe care le vor lansa în următorii ani, ci doar numărul acestora şi împărţirea pe mărci.

Planul Alianţei Fiat-Chrysler în următorii trei ani vizează reducerea costurilor de dezvoltare ale produselor noi pe măsură ce se încearcă debutul pe mai multe pieţe şi revenirea în Statele Unite ale Americii. Fiat şi Chrysler încearcă o abordare precaută la situaţia economică globală, încercând să evite riscurile prea mari legate de o ofensivă majoră de produs care ar putea să nu fie recompensată cu vânzări la nivelul aşteptărilor.

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • 8b23, joi, 31.01.2013 15:26

    Suna bine ideea.Chiar astept noile modele propuse.

  • dan_grc, joi, 31.01.2013 16:34

    Pentru SUA suna bine, pt Europa nu prea, care sunt planurile Fiat pt Europa? In clasa mica, in clasa compacta? Arrivederci Punto, Bravo in urmatorii ani? Pentru Alfa parca era 2014 preconizat pt viitorul Giulia, acum pana in 2015 nu se intampla nimic, in afara de 4C, si pt ca mi-am amintit....@ztele, la un articol din decembrie spuneai ca succesorul lui 159 a fost aproape terminat "inca de anul trecut", adica din 2011 si ca mai sunt niste " retusuri ca nu-i place lui Marchionne" ....pt un fan Alfa ori ai fost prost informat ori ai exagerat intentionat, pt ca stii ca producita lui 159 s-a oprit la sfarsitul lui 2011, deci cum sa fie terminat succesorul tot atunci si apoi il retuseaza vreo 3 ani asa, iar argumentele principale fiind niste link-uri cu declaratii "oficiale", dar cred ca stiai ca au fost niste simple schite ce nu i-au placut lui Marchionne, dar asta este cu totul altceva. Asadar 2015 pt Giulia...ar fi bine sa fie ceva deosebit pt ca dupa parerea mea este un model capital pt Alfa.

  • auto-x, joi, 31.01.2013 16:42

    Mie mi se pare ca baiatul asta Marchione este un tip foarte istet. Stie ce vrea. Are un plan bine pus la punct si cred ca deja aduce un profit bun Fiat-ului chiar daca vanzarile din Europa sunt un dezastru. Vinde bine in Brazilia, iar in SUA a dat lovitura cu FIAT 500. Daca pune si Alfa pe picioare, chiar va fi admirat. Bravo lui. Multi plang de mila Fiat-ului. Cainii latra, caravana trece.

  • ztele, joi, 31.01.2013 17:31

    @dan: la momentul respectiv, acestea erau informatiile, au fost disponibile pe orice publicatie cat de cat serioasa, inclusiv pe AutoMarket. Nu stiu ce se intampla cu Giulia, din ce-am mai citit recent, cica trebuia sa fie lansat anul acesta. Probabil recesiunea a afectat planurile Fiat.

  • bvean, joi, 31.01.2013 18:25

    Sper sa dea faliment cat mai repede acest grup, iar piticul asta tembel sa fie aruncat la cosul de gunoi al industriei auto.

  • men@ztele, joi, 31.01.2013 18:54

    Ia zi ma ztele cum e designul de la Giulia ? Iar nu l-a acceptat bosul al mare? Iar e gata de anul trecut? Nu de altceva dar parei destept acum ceva timp

  • ztele, joi, 31.01.2013 19:13

    "When the news of the 159′s cut first hit, Fiat claimed that the 159′s replacement was delayed to 2013 because of design issues. Later on, Marchionne said “We are not delaying the Alfa because of architecture but because of availability of powertrains that match the DNA of the brand.” www.autoguide.com Sunt destept in continuare, tarane.

  • men@ztele, joi, 31.01.2013 19:46

    ai sustinut sus si tare prima parte acum ceva timp "cizelatule"

  • yoyo, joi, 31.01.2013 20:14

    men +1 / samsarul thumbs down

  • ztele, joi, 31.01.2013 21:57

    Revolta!! S-au rascultat Dumb&Dumber :)))

  • men, vineri, 01.02.2013 01:12

    Prin Bucuresti doar cocalarele isi fac low back tatoo, prin Cluj cum e? Inca se mai poarta lantul peste pulovere?

  • ztele, vineri, 01.02.2013 10:33

    Si in Cluj e la fel, tribale daca se poate. Da, se mai poarta, daca-i Jacob's.

  • men, vineri, 01.02.2013 10:59

    Credeam ca prin Cluj si le fac in fata ...thats it!

  • ztele, vineri, 01.02.2013 12:45

    Inca n-am vazut, dar te anunt daca e.

  • Faurelianu, vineri, 01.02.2013 18:07

    mai lasati-l pe ztele in pace.este amic cu mine

  • LauCalin, sâmbătă, 02.02.2013 13:56

    Mie mi se pare ca Alfa Romeo este intr-o situatie proasta. Practic masinile astea te-ar putea atrage cel mai mult prin design. in rest sunt prezenti in tot mai putine clase iar imaginea a ramas la fel de slaba ca in trecut. Iar Fiat se face ca ploua. Eu nu am vazut o campanie de promovare a unei Alfa de multi ani. Cred ca aici e marea problema. Iar cand imaginea de marca e slaba in Europa (adica "acasa"), nu te astepta sa fie mai buna in State, adica intr-un loc in care cei mai multi care au auzit de ea si o cunosc cat de cat sunt pasionati de masini. dar problema e ca aia nu aduc vanzari.