Chrysler, Dodge si Jeep ingheata pretul carburantilor
Cei trei constructori vor ingheta pretul a trei tipuri de carburanti la 2.99 de dolari pentru viitorii lor clienti.
Constructorii americani inregistreaza in continuare o scadere progresiva a vanzarilor, lucru care a inceput deja sa ingrijoreze producatori cu renume ca GM si Ford. Se pare insa ca Jeep, Dodge si Chrysler iau atitudine si promoveaza o noua campanie capabila sa stopeze declinul vanzarilor.
Botezata "Lets Refuel America", noua campanie promovata de cei trei mari constructori a demarat deja saptamana aceasta urmand ca intreaga actiune sa se sfarseasca pe 2 iunie. Timp de o luna, cei care isi vor achizitiona un model produs de Chrisler, Jeep sau Dodge vor primi si un card de alimentare care le va permite clientilor sa cumpere combustibil la un pret fix timp de trei ani.
Desi detaliile asupra programului sunt destul de putine, se pare ca viitorii clienti isi vor putea cumpara carburant cu doar 2.99 dolari/galon, adica 2.99 de dolari pentru aproape 4 litri de combustibil. Aceasta oferta va fi valabila timp de trei ani, pretul urmand sa ramana fix indiferent de oscilatiile pietei. Eventualele costuri rezultate in urma cresterii pretului vor fi suportate de cei trei constructori americani.
Chrysler a declarat intr-un comunicat de presa ca programul va fi valabil doar pentru vehiculele noi si va include doar trei tipuri de carburanti: benzina cu cifra octanica 87, motorina si E85. Clientii nu vor putea bineinteles sa opteze decat pentru un singur tip de carburant, in functie de motorizarea pe care si-o aleg.
Toti clientii vor intra in posesia unui card de alimentare, doar cei care aleg benzina urmand sa astepte pana la 6 saptamani pentru a-l primi. De asemenea Chrysler a anuntat ca va exista si o limita pana la care clientul poate alimenta la prestul de 2.99 de dolari si ca promotia va fi valabila doar in anumite benzinarii.
Cam subtire promovarea pentru o actiune care dureaza doar 1 luna si care a si inceput. Nu se gaseste nimic pe site-urile nici unuia dintre producatori...La Jeep cel putin, nu au avut loc sa puna in homepage informatii despre actiune din cauza lopaticii si a galetusei pentru nisip...chestii cu adevarat importante...