Chrysler 300C devine Lancia Thema în Europa şi se lansează în 2011

Publicat marţi, 14.12.2010 12:38 de Mircea Meșter, Foto: CGI Automarket.ro

Lancia va prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul Thema, un model care va prelua designul lui 300C, schimbările rezumându-se la grila frontală.

Lancia va lansa în luna martie, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul model de segment mare Thema, care va reprezenta o versiune Lancia a noii generaţii Chrysler 300C, model prezentat recent de constructorul american. Lancia Thema va împrumuta de la Chrysler 300C 90% dintre elementele de design, principalele diferenţe fiind reprezentate de faptul că modelul mărcii italiene va dispune de grila specifică acestui brand şi, evident, de logo-ul Lancia.

Nu există încă date oficiale legate de motorizările înlocuitorului de drept al lui Lancia Thesis, dar informaţii publicate astăzi de Automotive News arată că noul Thema va dispune - în plus faţă de omologul său american -  de un motor diesel cu şase cilindri de 3.0 litri care va dezvolta 230 CP. Celelalte motoare vor fi preluate de la 300C, Lancia considerând însă că 80% dintre vânzările noului Thema vor fi realizate de versiunea diesel.

Clienţii din România nu vor face cunoştinţă cu modelul Chrysler 300C, singurele pieţe europene pe care va fi prezent modelul american urmând să fie Marea Britanie şi Irlanda. Ambele modele vor fi produse peste Ocean, într-o fabrică pe care Chrysler o deţine în Canada.

via | Automotive News (înreg.)

  • je, marţi, 14.12.2010 13:43

    si radeam de vw.... :))

  • je, marţi, 14.12.2010 13:47

    "cu platforme din 96 vedem viitorul mai bine" ntz ntz ntz

  • vxf, marţi, 14.12.2010 13:59
    Lancia

    Lancia - o marca italiana ,exclusivista cat de cat devine un xerox eclass din 96 . Nu mai spun ca e jenant designul si pt una americana dapai pentru o lancia care trebuie sa te lase cu gura cascata . Dupa multi altii care au pierdut la jocul asta , Fiat face aceeasi greseala , aduce o berlina mare care joaca dupa regulile nemtilor , si va pierde cu brio . Sa ai sansa aici trebuie sa vii cu ceva nou sa justifice prezenta pe piata si eventual achizitia masinii.

  • inot, marţi, 14.12.2010 14:15
    trist

    Pe cat de frumoasa este Lancia Delta pe atat de hidoasa este "chestia" asta.

  • tomita, marţi, 14.12.2010 14:35

    :(((((( za houli shit ...... una e sa puna reno sigla lui pe logan si alta e chrysler si cu lancia. o_O n-au nici in clin nici in maneca. de unde mama naibii sa faci asa ceva. deci, concluzia este EPIC FAIL Lancia

  • dan, marţi, 14.12.2010 15:33
    Aoleu..

    Macar exteriorul puteau sa-l mai schimbe, farurile, doar masca cu sigla si gata? Aceasta masina vrea sa concureze cu cine anume, ca nu-mi vine nimic in minte

  • BRR, marţi, 14.12.2010 15:52
    e doar un photoshop

    Nu cred ca poza reprezinta varianta oficiala, ci doar o schita-ipoteza. Cu toate astea, nu vad cum pot integra linia 300C in gama Lancia, pur si simplu nu se pupa.

  • BogdanD, marţi, 14.12.2010 16:56
    Chrysler

    stati sa vedeti cum o sa arate Lancia Delta cu logoul Chrysler, atunci sa vedeti pareri de rau

  • ovi, marţi, 14.12.2010 22:48
    eu am o thema...

    ...si urasc ce vor sa faca acum: in loc sa continue idea de design nou cum au facut cu Stratos, merg pe carpeli ieftine pe platforme vechi... In plus, Thema avea un 2.0 de 205 cp, benzina, SUPERB, si un 3.2 de la Ferarri. Cum au dedus ei ca motoarele diesel sunt cele mai cerute? Si...230 CP din 3.0?! pai mai bine multijetul 2.4 de 200 de la Alfa.... Pacat.

  • LUCCI, marţi, 14.12.2010 23:18
    vai de noi

    Cred ca astia le fac asa ca sa le cumpere si chinezii,ca aia au ,,specii'' d-astea de masini.Cat mai umflate ,mai cromate si cu fata ca de spate.

  • klauss, sâmbătă, 18.12.2010 12:29
    am Thema din 94 full option

    nu inteleg de ce italienii nu produc o varianta proprie de Thema cum a fost precedenta. Motoarelor care dotau Thema din acea perioada nu ai ce le bagi de vina indiferent de versiune. Ce se face acum eu sper sa reuseasca dar am unele indoieli. De ce Lancia a ales sa-si puna sigla pe o alta caroserie care nu se ridica ca si calitate si prestanta la vechea Thema sau mai noul Thesis nu pricep.