Chevrolet Volt a făcut turul Americii de Nord în scopuri publicitare
Americanii de la Chevrolet au organizat o excursie în scopuri publicitare la bordul lui Volt pentru a prezenta capacităţile acestui model. Deşi Volt are tehnologie mai potrivită pentru un oraş, modelul american a parcurs 2.860 km prin SUA pentru a-şi demonstra capacităţile.
Chevrolet Volt a parcurs un tur de 2.860 kilometri prin Statele Unite ale Americii. Modelul a pornit din Austin, Texas şi a ajuns în New York. Scopul celor de la Chevrolet a fost să demonstreze că Volt este confortabilt atât în Texas, cât şi în New York şi să prezinte facilităţile tehnologiei cu care este echipat acest model cât mai multor persoane. Deşi cifrele de producţie pentru primul an vor fi mai reduse decât numărul de comenzi aşteptate, GM vrea să beneficieze pe cât posibil de publicitatea pe care o va face Volt prin turul său american şi prin intermediul primelor teste cu acesta.
Oficialii Chevrolet nu au dezvăluit consumul de carburant înregistrat de Volt pe decursul acestei călătorii. În schimb, nu consumul scăzut de carburat a fost atu-ul pe care mizau cei de la Chevrolet, ci abilitatea de a traversa ţara cu efort minim. Astfel, Volt poate fi folosit atât pentru transportul în interiorul oraşelor, cât şi pentru drumuri extra-urbane, eliminând necesitatea pentru două maşini într-o familie – spun cei de la General Motors. Odată finalizat turul pe care l-a parcurs acest model, Volt a participat la focul de artificii traditional din Portul din New York.
Chevrolet Volt dezvoltă 150 CP şi 370 Nm. Acest model electric va putea accelera de la 0 la 100 km/h în doar 9 secunde şi este secondat de un motor cu combustie internă care asigură încărcarea acumulatorilor atunci când acest lucru este necesar. Americanii de la General Motors au anunţat că vor să construiască 10.000 de unităţi Chevrolet Volt în 2011. Pentru 2012, aceştia sunt şi mai încrezători şi anunţă că vor produce 30.000 de unităţi până la finele anului. Chevrolet Volt va fi lansat în Statele Unite ale Americii în luna noiembrie a acestui an – timp în care va debuta în doar patru state americane.
Via | Leftlane
Vedeti cum functioneaza aceasta prima masina total electrica nu hibrida Mult asteptatul Chevrolet Volt, pentru care lucrez si eu indirect-INDUSTRIE ORIZONTALA-eu am proiectat ansamblul senzor de temperatura (thermistor) dupa cerintele General Motors (GM care fabrica Chevrolet) si toata documentatia de productie (technologie, materiale, dispozitivele folosite…) inca din noiembrie anul trecut, am focut 400 mostre aici in NJ in decembrie, iar din ianuarie am transferat totul pentru productia de 100 000 de sensori in Filippine, unde una diviziile de productie. Se lipeste cite un senzor intre nervurile fiecarui element din cele 15 din pachetul de baterii pe baza de litiu-ion (mai mic decit o baterie normala de masina, fiecare element e gros doar de 10 mm.) Prin fire se transmit semnalele la computerul din bordul masinii (culese de senzori de la fiecare element al bateriei) care va comanda pornirea motorasului (mic) pe benzina, cind curentul din baterii va fi la un nivel limita pentru a incepe incarcarea in timp ce masina isi continua mersul cu motorul electric. Cu un galon de benzina =~ 3.75 litri, masina poate parcurge 350 mile = 540 Km, nu e bine? Tot America pregateste viitorul omenirii, ca de altfel in ultima suta de ani, doar traim in Era Americana!