Chevrolet isi pastreaza cota de piata in Europa
Divizia europeana a celor de la Chevrolet a reusit sa faca fata cu bine crizei economice. Pe piata europeana, subsidiarul GM a reusit sa isi mentina cota de piata.
In ciuda crizei economice inregistrate la nivel mondial si falimentului companiei-mama GM, Chevrolet si-a mentinut cota de piata in zona europeana, cu un numar de 211.230 de unitati vandute in primul trimestru al acestui an. Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008, Chevrolet a inregistrat o crestere a numarului de autovehicule vandute in Europa de Vest, concomitent cu o scadere a vanzarilor in Europa Centrala si de Est.
Pe piata din Romania, in ciuda contextului economic dificil si a importului de masini second hand, Chevrolet a realizat o crestere de 74%.
La nivel european, in primul trimestru al anului, Chevrolet a bifat o crestere a vanzarilor in Franta si in Germania cu peste 4000 de unitati comercializate, in timp ce in Italia numarul autovehiculelor achizitionate a ajuns la 2000. O crestere a cotei de piata s-a inregistrat si in Spania si Marea Britanie. Subsidiarul GM s-a confruntat insa si cu reversul medaliei, o scadere importanta fiind inregistrata in Rusia, unde volumul vanzarilor s-a redus cu 50% fata de primele luni ale anului trecut.
Directorul Chevrolet Europa, Wayne Brannon a declarat: „In aceasta perioada de criza economica, clientii doresc sa achizitioneze autovehicule cu un aspect atragator, bine echipate, la preturi foarte avantajoase. Un raport bun calitate-pret a devenit un criteriu esential in aceasta perioada, iar versiunile Matiz, Aveo si Cruze ale gamei de modele Chevrolet satisfac pe deplin cerintele clientilor din Europa”.
via | GM Romania
Aveo este cea mai proasta masina fabricata vreodata, majoritatea masinilor vandute se intorc in service de foarte multe ori in primii 30000 km.