Chevrolet Captiva primeşte un nou facelift la Geneva

Publicat vineri, 22.02.2013 13:05 de Sebastian Toma

Chevrolet a anunţat că va aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea facelift a lui Captiva. SUV-ul mărcii americane a mai primit un facelift în trecut, modelul care urmează să fie expus marcând cea de-a doua restilizare.

Chevrolet Captiva va primi o nouă restilizare la Salonul Auto de la Geneva. SUV-ul mărcii americane va avea modificări atât la nivelul părţii frontale, cât şi la nivelul posteriorului, incluzând blocuri optice spate cu LED-uri, ţevi de eşapament cromate, o bară de protecţie spate restilizată, o bară faţă mai joasă şi cu o grilă stil "plasă" şi lumini de ceaţă cu o nouă formă. Modelul primeşte şi jante din aliaj de 18 inch, care au un design nou.

Versiunile de echipare superioare ale lui Captiva vor fi oferite şi cu un sistem de pornire fără cheie. De asemenea, versiunile echipate cu tapiţerie din material textil vor beneficia de materiale noi, iar toate versiunile au ornamente restilizate la nivelul panoului de instrumente. În cazul unor versiuni de echipare, Captiva facelift va avea climatizare pe două zone, pachet de iluminare ambientală şi scaune spate încălzite. Modelul păstrează posibilitatea comandării versiunilor cu şapte locuri.

"Chevrolet Captiva şi Trax sunt două SUV-uri foarte diferite destinate pieţei europene, ambele având designul Chevrolet legendar. Modelul Captiva, mai puternic şi de dimensiuni mai mari, are un aspect mai exclusivist. Captiva reprezintă partenerul ideal al persoanelor aventuriere, oferind în acelaşi timp mai mult spaţiu, performanţe mai ridicate şi un confort sporit.", a declarat Susan Docherty, Preşedinte şi Director General Chevrolet şi Cadillac Europe.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via Chevrolet

  • antiqua, vineri, 22.02.2013 13:55

    stopurile ......alea trebuiau schimbate neaparat in rest masina-i ok.

  • denon, vineri, 22.02.2013 14:10

    Poate sa primeasca si cate 2 facelift-uri pe an, e un model depasit care nu exceleaza la niciun capitol si cu o imagine stearsa inca de la lansare.

  • ala, vineri, 22.02.2013 14:43

    Daca vorbesti din punctul au de vedere de habarnamist poate numai ca este mult peste cazane gen koleos. Nu ma crezi???!! cauta cifre din vanzari!

  • Nice, vineri, 22.02.2013 15:49

    captiva este un model foarte reusit in opinia mea , mult mai interesant decat rav 4 , tiguan sau koleos...fiecare are propriile valori , deh..:D

  • Andy, vineri, 22.02.2013 15:59

    Chevrolet a inventat SUV-ul in anii 30. In Europa abia dupa 2000 SUV-urile au prins. Dupa 70 de ani. E un model global la fel ca majoritatea Chevrolet din ziua de azi. Ca marca e peste Renault, Seat, Fiat.

  • Kerosen, vineri, 22.02.2013 16:58

    Si mie imi place foarte mult Captiva,il consider mai reusit decat multe modele rivale din acelasi segment.

  • inexorabil, sâmbătă, 23.02.2013 01:25

    Sa nu scapam niciodata din vedere faptul ca suntem subiectivi prin definitie si ca nu ne putem debarasa vreodata de acest blestem imuabil. Cand nu intelegem un truism ca acesta, inevitabil rezulta conflicte fara noima, uneori drame. @Andy a ales sa sublinieze adevarul originar: Chevrolet a pus bazele acestui gen de autovehicul. Am precizat si eu acelasi lucru de curand. Chevy incearca sa mentina neintinata notiunea de SUV si cred cu tarie ca reuseste chiar cu usurinta. Proba de foc a unui SUV se releva intotdeauna in afara......carosabilului. Off road, adica. Eu am observat ca, desi nu va fi niciodata la fel de impetuos ca un K5 Blazer, Captiva se comporta destul de bine pe teren accidentat. In privinta design-ului, mda, nici mie nu-mi plac stopurile alea, care destrama putin farmecul masinii (oricum, masina este o feblete privita din fata si din profil, nu din spate). Si am constatat personal la showroom: este surprinzator de spatioasa! Si nici bordul nu-i de lepadat. Una peste alta, este mai practica si mai abila decat colegii ei mastodontici din SUA - Tahoe, Traverse si Suburban - si mai aspectuoasa decat "geamana" Opel Antara. Si? Si? Si? Sigura! In concluzie, n-o fi ea Land Rover, dar emana personalitate veridica, neindoielnica. Doar ca in ADN-ul meu automobilistic nu este inscris......SUV-ul. Sa zicem ca ar fi singura hiba a Captivei :) PS: Sunt total de acord cu doamna Docherty, insa as intreba-o direct: GM inseamna doar Chevrolet si Cadillac? In Europa cu siguranta da, dar sa nu uite cu ce marci a mai lucrat......Poate plaseaza o vorba buna pe "sus" (desi n-a fost tratata mereu cu bunavointa la varful corporatiei), dar numai daca ar crede cu adevarat in forta argumentativa a "inteligentei emotionale", adica sa aiba permanent in vedere ce marca anume a pus bazele materiale si financiare ale lui GM acum 105 ani si ca "noblesse oblige". Toujours. Sa nu tina cont de "analiza predictibila a riscurilor". Nici de asocierile malitioase cu Opel. Incerci si gata! Nicio certitudine nu s-a nascut vreodata inaintea unei batalii.

  • ccmax, duminică, 24.02.2013 15:53

    Dupa 2 ani de utilizare Captiva (prima generatie) pot spune urmatoarele: 1. Pro: - in 120 000 km - nu am avut probleme de fiabilitate, schimbat din cauza exploatarii doar o piesa de la directie (crucea ?!?). - spatiu - 3 adulti pe bancheta din spate si la nevoie inca 2 pe locurile suplimentare din portbagaj. - dupa 120 000 km sustensia este ferma, directia se mentine la fel. - 140 de CP care sunt suficienti pentru utilizare normala a utilajului. - pret de achizitie si cost redus revizii. - scaune confortabile. 2. Contra: - instalatia de dezaburire geamuri laterale (aer rece pe timp de iarna) - care se pare ca s-a rezolvat la feceliftul trecut. - vopseaua din partea din fata care a sarit de la pietricele un pic prea repede dupa parerea mea. Masina actuala este primul Chevrolet pe care il utilizez in mod regulat si desi nu am avut o opinie pozitiva inainte de a incepe utilizarea pot afirma ca sunt placut surprins de masina. Per ansamblu masina este una corecta, daca de la masina iti doresti sa fie mai inalta, sa aiba 4x4 si sa fie fiabila. Iar daca asa este modelul mai vechi, modelul cel mou care beneficiaza de motor mai mare, cutie manuala cu 6 trepte si ceva modificari la interior, va reprezenta cu siguranta o varianta pe care o voi analiza la schimbarea actualei masini.