Chevrolet are un nou distribuitor în Iaşi - Trans Car
Reţeaua Chevrolet din România are un nou membru: Trans Car Iaşi. Acesta este punctul de vânzare şi servisare cu numărul 28 din România.
Chevrolet are un nou reprezentat în Iaşi: Trans Car. Acesta este reprezentanţa şi punctul de service cu numărul 28 din România. Distribuitorul ieşean al mărcii americane va comercializa şi servisa modelele din gama Chevrolet. Noua reprezentanţă este localizată pe Calea Chişinăului nr. 23. Cei de la Trans Car au devenit recent dealeri Chevrolet, compania fiind înfiinţată în februarie 2004.
Programul noii reprezentanţe va fi de luni până vineri, între orele 8:00 şi 18:00, iar sâmbătă va fi utilizat un program mai scurt, de la 8:00 la 14:00. Pe lângă modelele noi, cei de la Trans Car sunt pregătiţi şi pentru servisarea automobilelor Chevrolet ieşite din garanţie, totul la standardele dictate de General Motors. La nivel european, cel mai bine vândut model Chevrolet în 2012 a fost Aveo. Modelul Chevrolet de clasă mică a fost vândut în 46.650 unităţi în primele nouă luni ale anului 2012, urmat de Spark cu 40.370 unităţi şi Cruze, cu 29.620 unităţi. Captiva a înregistrat 18.950 unităţi vândute în primele nouă luni ale lui 2012, urmat de Orlando cu 18.780 unităţi şi Camaro cu 18.000 unităţi.
Chevrolet va lansa în luna februarie noul Spark facelift. În septembrie, marca americană va lansa noul său SUV de segment B, Trax. Preţul noului Chevrolet Spark facelift pleacă de la 8736 de euro şi este valabil pentru versiunea de 68 de cai putere în echiparea standard LS. Pentru cei care îşi doresc motorul mai puternic, de 1.2 litri, disponibil în echiparea superioară LT Plus, socotelile încep de la 11.236 de euro. Chevrolet Trax, noul SUV de segment B al constructorului american, a debutat la Salonul Auto de la Paris. Trax va fi oferit în compania a trei motorizări: 1.4 benzină Turbo, 1.6 benzină aspirat şi un diesel de 1.7 litri.
Via Chevrolet
Eu nici acum nu pricep valoarea asta: 18000 de Camaro vandute in Europa doar intr-un an. Mi se pare halucinanta......Ceea ce ma stupefiaza este ca n-am zarit niciunul pe strazile noastre. Romanii nu servesc muscle-car, nu? Se ocupa prea mult cu muscle-head (muschi pe creier) si de aia. OK, nu-i chiar floare la ureche ca pret, dar credeam ca imbogatitii "tranzitiei" se disting prin niste gusturi mai exotice, numai ca ei aleg sa se inscrie pe linia generala, cea frecventata de toti, indiferent de avere. Interesant. Adica, in comunism, tanjeam toti dupa "visul american", intaratati de filmele si documentarele despre "tarele capitalismului", dar, dupa "revolutie", in loc de maretia citadina a New York-ului, ne-am trezit ca luam cu asalt bazarul pestilential al Stambulului (cumva din pura motivatie geofizica, ca era mai aproape de noi?), apoi am vazut in Europa Occidentala si al ei El Dorado mancat de vicii si mozaicat de toate neamurile pamantului principala modalitate de a ne ridica standardul de viata. On topic: bravo, ma bucur ca Chevroletul asiatic incepe sa disemineze pe harta auto a tarii, dar eu nu-l pot alinta cu "Chevy", n-am cum, din moment ce spiritul istoric al lui Chevrolet nu-l simt a fi prezent......De aceea sunt binevenite asociatiile pro-clasice de pasionati, gen Retromobil Club Romania, iar gestul lor de a iesi deseori la drumul mare pentru a ne improspata memoria nostalgica il consider unul si de curaj, si de respect. Pentru zestrea incomparabila a trecutului, in primul rand.