Chevrolet a vândut în România 1361 de unităţi în perioada ianuarie-mai 2010

Publicat vineri, 11.06.2010 12:52 de Bogdan Mirică

Deşi sectorul auto din România a scăzut anul acesta, Chevrolet a reuşit să îşi majoreze cota de piaţă la 5.16%, după ce a vândut 1361 de vehicule.

Deşi anul acesta a debutat prost pentru sectorul auto românesc, care a înregistrat în primele cinci luni o scădere de 48.99%, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2009, Chevrolet a reuşit să îşi mărească cota de piaţă autohtonă. Divizia europeană a constructorului american a reuşit să vândă în România în perioada ianuarie-mai un total de 1361 de unităţi, ceea ce se traduce într-o cotă de piaţă de 5.16%.

Trendul ascendent s-a oglindit şi pe piaţa mondială, unde Chevrolet a reuşit să se claseze pe locul patru în topul celor mai vândute branduri auto în primele cinci luni ale lui 2010. Americanii au reuşit să vândă 961.000 de exemplare şi să îşi asigure astfel o felie de 5.38% din piaţa auto mondială.

În America Latină, Chevrolet rămâne marca numarul 1 cu o cotă de piaţă de 15.25% în primul sfert al anului. Aceleaşi rezultate pozitive se înregistrează şi în Asia, unde Chevrolet bifează o creştere de 142%. În America de Nord, Chevrolet a vândut peste 400,000 vehicule, cu o creştere de 32% faţă de primul sfert al lui 2009.

via | Chevrolet

  • iam, vineri, 11.06.2010 17:34

    ....NORMAL!!!nu stiu prea multe despre motoare desi tehnic sunt performante ....ma refer rap capacitate cilindrica -putere-consum...dar ca design e foarte fain...bine finisajele nu-s dintre cele mai bune...dar si pretul e pe masura...comparat cu octavia e mai fain ...ca design cel putin...si ca,, pret,,

  • Mohai, luni, 14.06.2010 01:47
    am studiat problema... concluzia?

    mult mai spatios si mai bine finisat ar fi un Fluence... are un raport calitate / pret mult mai bun dupa parerea mea

  • my, luni, 14.06.2010 11:21
    pff

    fii serios cu fluence...probabil nu esti sau nu ai fost posesor de renault. am eu un megane acasa si nu-mi mai trebuie.inclin spre cruze mai mult.