Cel mai scump Ford Mondeo s-a lansat în România: echipare premium, consilier personal și spălare gratuită
Ford a lansat oficial linia Vignale pe piața din România. Nivelul de echipare premium se găsește doar pe Mondeo și oferă servicii care abia acum apar și la BMW, Audi sau Mercedes.
În urmă cu șase ani, Citroen dădea naștere liniei sale premium, botezate DS. Intenția francezilor a fost bine primită de public, iar brandul a devenit unul de sine stătător în 2015. La rândul lor, francezii de la Renault au lansat în urmă cu un an echiparea cu accente premium denumită Initiale Paris.
Trendul transformării unor modele de volum în adevărate mașini cu pretenții elitiste pare să fi luat avânt. În anul 2013, cei de la Ford se înscriau în trend și anunțau oficial că vor să le ofere clienților și o alternativă premium la câteva modele importante din gamă. La doi ani de atunci, linia Vignale a devenit realitate și a ajuns în România.
Botezat după un vechi carosier italian, Alfredo Vignale, nivelul de echipare de top vrea să schimbe complet percepția publicului despre modelele Ford. Clientul va interacționa nu doar cu o mașină nouă, dar și cu un consilier de vânzări altfel antrenat, cu un showroom separat și cu servicii pe care abia dacă le găsești la Triada germană premium.
Echipare premium pe un model de volum
Disponibilă momentan doar pe Mondeo, linia Vignale promite în primul rând o echipare superioară față de Titanium. Este cam tot ce îți poți dori de la un Ford și este așteptată în viitor atât pe S-Max, cât și pe Edge.
Schimbările încep de la nivel exterior, unde avem elemente cromate din abundență, jante unice de 18 inch, culori de caroserie speciale, lumini LED adaptive și oglinzi încălzite și acționate electric. Interiorul dispune și el de o tapițerie din piele care îmbracă scaunele Windsor, cusături speciale, scaune cu memorie și reglare electrică pe 10 direcții, ajustare lombară, sistem de sunet Sony, sistem de acces și pornire fără cheie, senzori de parcare față și spate și cameră pentru marșarier.
Pentru tot acest pachet de dotări estetice și tehnologice, clienții vor trebui să scoată din buzunar 36.600 de euro. Asta înseamnă cu 7300 de euro mai mult decât echiparea Titanium a aceleiași versiuni: 2.0 TDCI de 180 de cai putere și cutie manuală cu șase trepte. În funcție de motorizare și de tipul de caroserie ales, crește nivelul de echipare și prețul de achiziție.
Ford Mondeo Vignale |
||
Varianta de caroserie | Motor | Prețuri în România (euro cu TVA) |
Mondeo Sedan | 2.0 TDCI 180 CP |
36.600 |
Mondeo Sedan | Hybrid | 41.540 |
Mondeo Wagon Ecoboost | 2.0 Ecoboost 240 CP |
43.470 |
Mondeo Wagon Diesel | 2.0 TDCI 180 CP Powershift |
45.470 |
Servicii personalizate care îți oferă timp
Indiferent de mașina aleasă, toți clienții Vignale au parte și de servicii specializate, menite să valorifice timpul. Fiecare client va sta de vorbă cu un Relationship Manager, dedicat exclusiv acestei mărci. În plus, va exista și un consultant Vignale One Call, disponibil 24 de ore pe zi, pentru asistență suplimentară.
Clienții pot suna pentru a afla răspunsul la o întrebare tehnică, pentru stabilirea unei vizite într-o locație FordStore, pentru soluționarea unei probleme sau programarea unei operațiuni service.
De asemenea, în cazul unei defecțiuni, clientul Vignale va primi ca mașină de înlocuire tot un Vignale. Fiecare vizită făcută la dealerul specializat va presupune o spălare gratuită a mașinii.
Doar cinci dealeri Vignale în România
Am spus dealer specializat pentru că doar anumite showroom-uri, botezate Ford Store, vor fi autorizate pentru a comercializa linia Vignale. În România există doar cinci, dintre care două sunt în București: BDT și Țiriac Auto. Restul centrelor Ford Store sunt inaugurate în Iași, Cluj și Timișoara. Fiecare Ford Store trebuie să asigure un spațiu prietenos și să separe experiența de achiziție a unui Vignale de cea a unui model clasic.
-
FixOrRepairDaily, luni, 07.12.2015 20:25
Ha ha ha...45k euro pentru un Ford. Or sa se plimbe cu ele prin Bucuresti cei de la reprezentanta pentru ca nu o sa le cumpere nimeni. La ce devalorizare are Ford-ul in max. 2 ani o cumperi din targ cu 9-11k euro.
-
costin, luni, 07.12.2015 20:43
180 de cai putere oferă dieselul de 180 de cai putere. ????
-
vianu, luni, 07.12.2015 20:54
https://vignale.ford.ro/ro-RO/specs/
-
sam, luni, 07.12.2015 21:31
degeaba perceptia e focalizata pe sigla nu pe calitate sau....ma rog alte servicii sau nivele de echipare....si-a permis mercedes cu acel mercedes maibach (un S mai mare si mai bine echipat)care se vrea afi rival pt. Bentley (ca pt. RR nici nu poate fi vorba)...dar e Mercedes...totusi...nu Stiu daca le va iesi acum...depinde de preturi...vw vs audi e......putin alta masina audi.... hai sa zicem dar e.....si alta sigla e audi frate nu vw....morala:tot ford e!
-
@costin, luni, 07.12.2015 21:54
Cred ca cam asta e ce se poate scoate dintr-un motor de 2l diesel supraalimentat cu turbina (o singura turbina cu geometrie variabila). Pentru mai mult ...trebuie biturbo ...care probabil e mai scump si mai putin fiabil.
-
antonny, luni, 07.12.2015 22:21
daca se defecteaza masina la Bacau ???? ce fac astept masina la schimb de la IASI sau Bucuresti ???
-
Andy, marţi, 08.12.2015 02:31
E cam ceea ce oferea Mercury pe vremuri. Peste Ford, dar sub Lincoln. E de vazut daca vor avea succes. Preturile sunt chiar mai mici decat in cazul modelelor omoloage de Passat cu echipari/motorizari asemanatoare deci teoretic au un as mare in maneca, mai ales ca 2016 va fi un an foarte slab pentru VW la nivel mondial.
-
unckle, marţi, 08.12.2015 06:53
Din pacate, pentru a fi premium iti trebuie ceva mai mult decat o cusatura personalizata si un pret premium. Clientii trebuie sa te perceapa ca Premium si o declaratie de presa (sau mai multe in cazul Ford) nu vor schimba atitudinea clientilor peste noapte. Cand calci in zona de 40k+ trebuie sa ai cu ce, altfel o sa ai de clienti niste orbeți frustrati care isi zic "lasă bre ca și asta este mișto, ce atâta Mercedes" ... de ce credeti voi ca Audi a tinut sa mentioneze cu "bold" ca noul A4 este conceput de la zero, fiind diferit de tot ce mai are VAG in gama ?
-
Sak, marţi, 08.12.2015 07:26
Citroen a scos gama DS dar chiar si la inceput arata diferit (exterior/interior) fata de cele "normale". Si asa au avut succes. Dar sa vi cu aceasi masina cu cateva ornamente mai frumoase si sa-mi spui ca mi-o speli gratuit cand vin cu ea la service.....
-
@Andy, marţi, 08.12.2015 08:48
Tare sunt curios daca iti poti sustine afirmatia cu argumente. Eu am facut acum un comparativ la nivel de preturi cu Vw si Ford este mult mai scump la echipari si motorizari similare (sigur, acolo unde este cazul pentru ca Ford nu are motorizari disele de 240 CP si pe benzina de 280 CP). Si sa cumpar un Ford supraevaluat masiv doar pentru ca imi spala masina gratuit nu cred ca as vrea.
-
Alex, marţi, 08.12.2015 08:57
Cand merg la revizie, schimbare de pneuri, verificare iarna, primavara etc la un dealer Vw din Bucuresti ( nu dau numele sa nu fac reclama) primesc gratuit spalare a masinii, gresarea usilor si verificarea presiunii anvelopelor. Si nu, nu dau spaga, nu am prieteni acolo, rude sau sunt vreo vedeta! Deci da, se poate si la noi!
-
Pana, marţi, 08.12.2015 10:31
35000 de euro pentru o masina care se vrea premium si se lauda cu asta prin dotari si servicii? :)) Adevărul e ca de-asta un Seria 3 nu ar fi premium la 35000 de euro pe lângă acest model. Sorry, Ford nu a inteles reteta castigatoare a lui DS. Masina asta la 35000 de euro poate sa arate cam la fel ca un Mondeo de 20 000 de euro. Sa vedem ce va face Renault. Desi deja preconizez un deznodamant. Nu spun care, ca unii de pe-aici sunt mai sensibili si se aprind repede.
-
vianu, marţi, 08.12.2015 10:48
@Pana Renault merge pe reteta lui Vignale si chiar mai putin. Citroen a fost mai inteligent si a dezvoltat o marca aparte. Pana la urma. Dar Renault nu cred ca va face pasul asta prea curand
-
Andy, marţi, 08.12.2015 11:15
@vianu Renault a avut in anii '80-90 linia Baccara, incepand cu 5/Clio si terminand cu 25/Safrane (ca o paranteza, Safrane Baccara 3.0 avea un motor biturbo de 268 cp!, asta ca-s multi pe aici care cred ca Passat-ul cu motor de 280 cp in 2015 e vreo minune). Greu de crezut insa ca in anii in care traim noi Ford sau Renault vor avea Fieste, Clio-uri, Focus-uri sau Megane-uri mai spre premium.
-
@Andrei, marţi, 08.12.2015 11:32
SONY face unele dintre cele mai bune sisteme audio din lume, peste Harman Kardon la Bowers&Linkins, SONY, dincolo de SONY-ul de pe piata, entry-level, chinezesc, au fost una din cele mai inovative si revolutionare companii in domeniul audio din lume, nu stiu daca ai auzit si de Matsushita.......asa ca nu mai debita prostii. Si i-a spune de cand are Seria 3 laser lights ??? @Pana, habar nu ai ce inseamna notiunea de premium omule. Uita-te la calitatea materialelor din Mondeo si apoi arunca privirea in varianta Vignale si vei vedea diferenta. Vignale are insertii de piele de la un capat la altul inclusiv pe bord, cu curaturi detaliate si bine imbinate in orice coltisor al habitaclului. Un BMW seria 3 nu are asa ceva nici in varianta de TOP . Uita-te la dotarile din Vignale si ai sa vezi ca sunt identice cu cele de pe masini premium. Uita-te la trenul de rulare, motoare, transmisii si ai sa pricepi ca totul este PREMIUM. Evident nu se compara cu Renault Talisman Initiale Paris, dar asta e o alta poveste. Cel din urma vine cu sisteme avansate de pe clase de lux, cum ar fi 4Control cu sistem Activ de handling si alte exemple.
-
@@andrei, marţi, 08.12.2015 12:02
Daca te-ai pricepe la masini ai ati ca premium nu înseamnă dotari multe si cu impresie de premium. Asa poti lua si un Logan, ii tragi niste dotari de Vignale si te-ai facut cu masina premium. O masina premiumse simte altfel si dupa 15-20 de ani. Ca asa tendinte premium pot avea toti. Dar una e sa fi premium si alta e sa ai tendinte premium.
-
vianu, marţi, 08.12.2015 12:07
@@andrei nu vreau sa incep un fight dar: - "premiera" lui 4 control au avut-o japonezii cu Honda Prelude...am comentat la articolul cu Talisman - sistemul Activ a fost inceput (daca nu ma inseala memoria) odata cu lansarea lui BMW serie 8 in 1989
-
Pana, marţi, 08.12.2015 12:22
@vianu Da, bre, asa e. Dar nu au fost puse pe o masina de clasa medie si cu dotari multe care sunt plăcute si sa lase impresie de Mercedes. De-asta acel Renault va avea tendinte sau va fi premium. Pentru ca dotari cool. :)) Stai linistit ca tocmai ai început un fight. :))
-
@@@Andrei, marţi, 08.12.2015 12:25
''Daca te-ai pricepe la masini ai ati ca premium nu înseamnă dotari multe si cu impresie de premium'' . Trecand peste gramatica de balta, te intreb urmatorul lucru. Ce inseamna premium in mintea ta ? Logan cu dotari de Vignale ? De unde pana unde ? Dupa 15-20 ani un BMW este deja topit iar fierul ''reincarnat'' in alt BMW nou . @vianu, nu despre asta era vorba aici.
-
Tony_LPP, marţi, 08.12.2015 12:37
Hei guys, nu va mai certati. Premium se defineste prin dotari, calitate, performante superioare si, desigur, prin pret, nu prin sigla de pe caroserie asa cum cred unii. Drept urmare, Mondeo Vignale este o masina premium asa cum o spune constructorul. Pretul de 41.540 pentru varianta hybrid pare unul destul de anemic in comparatie cu ''greul'' segmentului D : VW Passat care nu este premium ca Vignale, cu toate ca sentimentul exista si la bordul lui.
-
@@...@Andrei, marţi, 08.12.2015 13:20
Poti tu sa faci pe desteptul cat vrei ca tot prostii spui. Daca vei pune o masina premium lângă una nonpremium si le vei lua la "puricat" vei vedea niste diferente clare. Bine, poate nu tu. Si comparatia cu Loganul am facut-o ca sa-ti demonstrez ca o masina care nu a fost proiectata ca una premium, nu are cum sa fie asa punand dotari multe si care lasa impresia de calitate. Vorbim de insonorizare, de tren de rulare, tinuta de drum, chiar si feeling-ul transmis de masina. Nu e vorba de dotari. M-as mira ca un Mondeo care apropo, nu are cea mai noua si performanta platforma tehnica (masina se vinde de vreo 3-4 ani in State), sa stea pe viraje la fel de bine ca un Seria 3 sau Clasa C. Desi Seria 3 sau Clasa C nu ar avea dotările lui Mondeo. Este o prostie in opinia mea sa dai atatia bani pe o masina ce isi doreste a fi (premium) ce nu este, bazandu-se pe dotari. PS: Te rog sa mă ierti ca scriind de pe telefon nu ai capacitatea sa intelegi mesajul meu. Se pare ca esti singurul.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.12.2015 14:00
Ce de meseriasi. Observ ca se inmultesc pe zi ce trece. Nu sunt fan Ford, iar cei care mi-au citit pe aici postarile si-au dat seama ce preferinte am. Dar sa spui ca Mondeo Vignale nu este premium, sincer nu stiu ce sa cred. Sutele de specialisti care au lucrat la lansarea acestei echipari si care au spus ca este premium, sau un mucos care baleste printre comentarii ca e non-premium desi el chiar pt premium a fost creat ? Pai voi crede prima varianta, si tin sa cred ca sustele de specialisti, ingineri, proiectanti au avut dreptate. Vignale are calitatea interioara mai ridicata decat un Lexus IS ( veti spune ca sunt nebun, ca tocmai mi-am criticat marca favorita ), dar realitatea asa e. La Vignale vad mult mai multa atentie la detalii decat in Seria 3, C class si IS , in primul rand toate componentele sunt imbracate in piele cu cusatura: de la bord, panourile de usi > zona superioara+inferioara+ manere, totul este premium. Premium nu inseamna sa ''stea pe viraje'' mai bn. Daca te gandesti la acest lucru alegi tata masina sport. Toyota Gt86 sta de 15 ori mai bn pe viraje decat un Seria 3 si Clasa C si este NON-Premium si ce sa vezi ? Are si un diferential cu alunecare limitata. Acum stai jos amice, esti varza la a trage concluzii, nu esti cu nimic mai presus decat cel caruia te adresezi .
-
mtk, marţi, 08.12.2015 14:39
Cei care spuneau ca si la alte marci se spala masinile la revizie ...aici nu este vorba de spalare la revizie si oricand. Daca vrei o poti spala in fiecare zi.
-
Pana, marţi, 08.12.2015 14:48
Madalescule, pai cand tu vorbesti de stabilitate pe viraje compari un coupe cu un sedan? :))) Asta apropo de experti.
-
Auto_Blender, marţi, 08.12.2015 15:00
Deci insertiile de Crom, 3 bucati de piele, masaj la kur, beculetze cu LED si alte bling-bling'uri (aka kitsch) = Premium. Si eu care credeam ca fiabilitatea ar trebui sa fie pe primul loc la un produs ce se vrea premium.
-
zic si eu, marţi, 08.12.2015 15:03
@Madalescu, Acum ceva timp o fatuca de la Vw imi trimitea emailuri kilometrice incercand sa ma convinga ca Vw este o marca "premium", cu argumente cam ca cele mentionate de tine, ca asa i-au spu ei cei de la Vw, ca marca este premium:)). Iti spun asta pentru a-ti dovedi ca nu orice spun angajatii producatorului este litera de lege, dimpotriva. Am postat insa pentru ca am constatat ca oamenii se "cearta" pe aceasta tema far sa aiba de fapt un motiv de disputa. Daca ar citi cu atentie ar vedea, inca din titlul articolului, ca Ford nu sustine ca este un producator Premium, ci ca a lansat o linie de echipare Premium. Cred ca toata lumea este de accord ca este o diferenta intre linie de echjipare si producator. Personal eu cred ca in Romania nu o sa aiba mare success aceasta linie de echipare datorita preturilor. Un wagoon la 45,5 mii euro, la care mai poti adauga cel putin 5mii euro pe alte optionale gen scaune ventilate si cu masaj, te duce in final la pretul unui VW cu aceleasi dotari (poate nu la fel de "premium")+ iti mai ramane d'un Golf pentru sotie. Asta ca sa nu spun ca daca vrei premium, iti iei un Jaguar de banii astia si atunci chiar dai un mesaj ca ai masina premium. Probabil ca si cei de la Ford sunt constienti de aceasta realittate, de aceea nu s-au grabit cu lansarea
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.12.2015 15:48
@mtk, de acord cu tine. @Pana...... Mai sa fie felicitari . In sfarsit pot spune ca ai priceput si tu ceva. Tocmai asta era ideea , GT86 nu-i o masina premium si are un interior net inferior, dar in schimb ''i-a virajele'' mai bine decat niste modele ''premium'' care ''i-au virajele mai bine'' decat un Mondeo Vignale intelegi ? Si ce sa vezi ? Are si un diferential cu alunecare limitata, lucru la care un Seria 3 si un C class nu au , desi ele sunt ''premium'' . Si acum ca sa raspund si la aberatiile unuia de sus. Si Logan ar fi premium daca s-ar bucura de asemenea nivel superior ca si Vignale, dar din pacate nu e. @zic si eu- Pai cine a zis ca Passat este un model premium ? M-ai auzit pe mine afirmand vreodata aberatia asta ? Passat nu ofera decat iluzia unei masini premium si un pret umflat cu pompa. Ca sa fiu finut si sa nu pornesc un ''fight'' cu puristii marcii, am sa zic ca ofera dar un sentiment de premium in varianta de varf, atat . In rest am mai zis-o si o mai zic : Sa cred sutele de specialisti/ingineri/proiectanti care au lucrat la lansarea acestei echipari si care au afirmat ca este premium, sau niste ''meseriasi'' de pe AM care balesc printre comentarii ca e non-premium desi el chiar pt premium a fost creat ? Sa inteleg ca ce ziceti voi e litera de lege , iar echipa intreaga care au proiectat acest model ar trebui sa se angajeze la Fast Food ? Penibili baietasi.......
-
pana, marţi, 08.12.2015 16:01
Omule, tu compari dude cu portocale. GT 86 nu este o masina premium, dar este o masina sport. Un simplu Seria 3 nu este o masina sport, ci înainte de toate este un sedan de familie. Dar totul paleste cand spui ca daca pe un Logan ai pune dotările acestui Mondeo, l-ai face premiu. Multi spun prostii pe-aici. Însă nimeni nu te întrece . Felicitari! :))
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.12.2015 16:07
Inca odata ca sa inteleaga toti ''meseriasii'' care induc in eroare cititorii : Nu puterea/performantele sunt un indicativ al clasei de masini "premium", un EVO poate avea 400 de cai si pretul unei masini premium... dar tot nu pretinde nimeni, nici macar producatorul, ca ar fi o masina premium. Acelasi lucru si cu GT86, care se tine pe viraje mult mai bn decat un Seria 3 si C class , si cu toate astea nu are ''platforma tehnica premium'' . Premium inseamna : Tinuta de drum confortabila si lipsita de ''greierasi'' , un sistem de sunet de inalta fidelitate , materiale interioare bine imbinate si finisate cu insertii de piele ori lemn ( dupa caz ) , confortul scaunele de la interior ( suport lombar, sprijin lateral bun , incalzite, etc ) , si intr-un final pretul. Asta defineste Vignale ca fiind premium. @pana- BLING , felicitari maestre, inca odata ti s-a aprins becul verde. Ma uimesti ! GT86 nu-i o masina premium tocmai asta-i si ideea. In rest, exact : Daca Logan s-ar bucura de inalta calitate din Vignale cu siguranta ar fi premium....acum i-a loc si mai citeste niste reviste auto :))))
-
Andy, marţi, 08.12.2015 16:16
@Auto_Blender Din pacate masinile premium sunt cele mai putin fiabile si asta se vede cam in orice clasament din ultimii 5 ani. Explicatia e foarte simpla: cu cat complexitatea e mai mare (senzori, dotari, electronica, soft), cu atat fiabilitatea e mai mica. E o lege general valabila legata de fiabilitate. Ca o paranteza, asta ca probabil ca mai sunt pe aici unii care sunt pasionati de tehnica militara (istorica sau actuala), in al doilea razboi mondial nemtii au avut niste tancuri cu performante excelente la toate capitolele culminand cu Panther, Tiger si King Tiger. Cel mai mare minus al lor a fost insa complexitatea foarte mare din care au rezultat fiabilitate scazuta si productie mica. T-34 a fost exact opusul. Un tanc simplu cu fiabilitate mare care putea fi produs in cantitati foarte mari. Valabil si pentru Sherman-ul american. Nemtii produceau 1 tanc, rusii 5 si americanii 4 :-)
-
Pana, marţi, 08.12.2015 16:30
@madalescu, nu inteleg ce vrei tu sa demonstrezi, ca un GT86 sta mai bine pe viraje ca un Seria 3? Foarte corect, dar care e ideea? GT86 a fost gandit pentru asa ceva. Este o masina coupe sport. Deci? Un Seria 3 la aceiasi bani este gandit cu totul diferit. E un sedan care sta in banca lui cand vine vorba de stabilitate pe viraje si dinamica a la GT86 pentru ca NU a fost gandit in acest sens. Deci ce e de comparat? Dar se poate si altfel, exista M3 care a fost mult modificat comparativ cu un Seria 3 entry level si da, se poate "la tranta" cu multe masini puternice si sportive. Dar te intreb o chestie: poti sa pui egal intre acest Mondeo si un Lexus IS? Si te rog sa-ti motivezi raspunsul.
-
Auto_Blender, marţi, 08.12.2015 16:36
@Andy Nu sunt de acord cu ideea ca o complexitate mai mare = fiabilitate mai mica. Lucrez in domeniul Aparatura Medicala si crede-ma ca exista aparate de o complexitate (pe partea de electronica) la care masinile "premium" vor ajunge poate in 15-20 de ani si functioneaza de ani buni fara cea mai mica problema. Nesimtirea, lacomia si tupeul producatorilor este problema.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.12.2015 17:03
@Pana, consider ca acesta va fi ultimul dialog cu tine. Am ajuns la concluzia ca esti total depasit de domeniul auto. Subaru Impreza WRX STI 4-doors si EVOX 4-doors sunt a fel ca si seria 3 si C class , adica niste sedanuri de familie. Ele nu-s premium. si nu au platforma tehnica ''premium'', dar in schimb se comporta pe viraje si macadam mai bn decat cele doua ''premium'' ........ Argumentul cu Gt86 nu l-ai inteles. Acum aduci in discutie Divizia de Performanta de la BMW . Si daca eu acum aduc in discutie divizia de performanta de la Nissan care e NON-Premium si care ofera un intreg ansamblu tehnic non-premium pe Juke R , dar ce sa vezi matale ? Juke-R este mai performant decat orice M Autentic premium. Spui in ultima faza ca ''BMW seria 3 NU a fost gandit pt a aborda virajele '' dar sus spui ca platforma tehnica este atat de ''premium'' incat abordeaza mai bn virajele decat o masina non-premium , pai cum vine asta mestere ?Mai sus strigai in gura mare ca acesta este ATUUL unei masini premium, iar acum te sucesti la 180 de grade ? :))))) Te intreb si eu o ''chestie'' : Tu stii care-i notiunea de premium sau nu ? Te rog sa explici
-
vianu, marţi, 08.12.2015 17:08
@andy verde pentru exemple...germanii finisau cordoanele de sudura si eliminau bavurile. Obsesii si timpi pierduti...:) @auto_Blender verde pentru contraexemplu. In WW2 cam toata tehnologia era noua, presiunea razboiului, necesitatea de a arunca in lupta top-notch, presiunea sefilor scelerati, lipsa materiilor prime facea ca nemtii sa incerce sa fac putin si bun. Rusilor li se rupea in paishpe ca mureau mii de tanchisti erau alte mii in rezerva si oricum valurile de tancuri era strategia de baza. Americanii asijderea...aveau materie prima non-limits. dar lucurile astea nu pot fi un argument cu ce se intampla in automotive in prezent....
-
Mihai, marţi, 08.12.2015 17:13
Eu cred ca Mondeo Vignale se vrea o alternativa la masinile premium mai slab dotate. De exemplu, la aceiasi bani (pret tranzactie, nu pret de lista) cumpar un Modeo de 210 CP cu toate optiunile pe el, sau un A4 150 CP fara prea multe optiuni.
-
Pana, marţi, 08.12.2015 17:48
Madaleacule mi se pare corect. Spui ca este un ultim mesaj fără sa-mi răspunzi la întrebare. Pai e frumos? Apoi tu nu intelegi niste lucruri. Impreza WRX STI si Lancer EVO au fost gandite DIFERIT fata de un Seria 3 de baza. Au fost gandite si pentru circuit. Nu sunt pemium si nici nu s-a dorit asta. Dar tu le bagi in aceiasi oala. Daca vrei ceva dela BMW care sa se pună cu ele te uita la divizia M. Simplu. Si totusi, acest Vignale se ridica la nivelul unui Lexus IS?
-
nedumeritu', marţi, 08.12.2015 17:50
ok, ok, toata lumea are dreptate. e buna, e frumoasa, dar ... pe unde ne dam cu ea ???
-
robert, marţi, 08.12.2015 19:36
ceva pare in neregula cu diferenta de aproape 9000 euro intre sedanul de 180 si wagon powershift 180. deobicei breakurile sunt mai scumpe cu 1000e si transmisia inca 2000e; deci daca ar fi versiuni echipate identic unde este diferenta ramasa de 6000e.
-
Madalescu_Georgian, marţi, 08.12.2015 20:02
@Mihai, Total de acord. Mondeo 2.0 EcoBoost 240CP Aut Titanium costa 31.050 euro in varianta cu ''de toate'' . Pe cand un Vignale costa vreo 40 mii dotat cu acelasi propulsor. Diferenta este perceputa doar de nivelul de calitate si finisaje superioare. @Pana, e clar cu tine. Daca chiar tot te consideri atat de abil , te las pe tine sa definesti notiunea de premium. E clar ca stii mai bn decat sutele de proiectanti care au asistat la dezvoltarea lui Vignale si care au creat aceasta varianta fix pt categoria premium. Mai sus te bateai cu pumnii in piept spunand ca ''nu are cea mai noua si performanta platforma tehnica'' si ca '' nu sta pe viraje la fel de bine ca un Seria 3 sau Clasa C''. Iar mai sus eu ti-am demonstrat mai sus ca nu acesta e reperul care defineste o masina premium, drept dovada ti-am dat exemplu de GT86 si de Juke-R cu motor de 600HP care ofera performante superioare oricarei BMW M ''premium'' . Acum ai lasat impresia sa se inteleaga altceva, probabil ti-ai dat seama ca ai spus o mare bazaconie. E OK, lasa asa, te-ai facut orikum destul de ras. Mai bine spune cateva idei ce defineste notiunea de premium. Eu am clasificat mai sus, iar mai corect de atat nu exista. Inca odata eu nu sunt fan Ford, nu imi face nici o placere sa-l laud. Dar sa spui ca nu-i premium......... pai atunci specialistii care au zis asta ar trebui sa se angajeze la KFC nu ?
-
Pana, marţi, 08.12.2015 20:47
Premium vs volum înseamnă o calitate a materialelor mai buna, finisaje mai bune, o tehnica de top (repet, platforma tehnica de la Mondeo nu e chiar noua), tinuta de drum mai buna, ambianta interioara mai primitoare, atentie mai mare la detalii (de exemplu imbinari) si la atmosfera interioara si, de ce nu, prestanta pe care masina o emana si o performanta dinamica mai buna raportat la putere. Cine a mers cu 150 CP de pe Clasa C de exemplu, parca s-au simtit mai multi ca la... Opel Insignia sa zicem. Nu este o rusine. Repet. Aici vorbim inclusiv de preturi. Mie aceasta masina mi se pare un Mondeo cu multe dotari si atât. Masina poate sa ajungă si la 45000 de euro. Ori aici poti sa gasesti o masina premium pe bune. Aici m-as uita la Lexus clar. Pe de alta parte ridici in slavi o masina asa cum nici Ford nu o face. Ford nu spus "da, Vignale înseamnă premium". Daca Ford era inteligent putea sa nu arunce pe Volvo la gunoi. Sansele in liga premium erau mai mari cu Volvo. Chiar. Uite o alternativa serioasa la 35000 de euro pentru un Mondeo: Volvo S60. Vad ca este imposibil sa intelegi ca Vignale nu are nici o treaba cu nici o masina sport gen Toyota GT 86. Acum o dai si cu Nismo. Intelege ca a fost gandita pentru altceva. Ti-am spus asta si ti-am demonstrat de doua ori in mesajele de la sus. Si vad ca intentionat eviti răspunsul referitor la Vignale vs Lexus IS. Spui ca Vignale e premium. Poti sa o pui lângă Lexus? Si de ce.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 09.12.2015 11:49
BUN! Multumesc pentru raspuns, pentru asta ai un +1 din partea mea. Acum hai sa iti spun ce inseamna notiunea de premium si sa-ti arat unde gresesti. Pai in primul rand nu, e mai simplu, premiumul este o chestie strict legata de vanzari si dictata de piata libera. Un produs premium are cumparatori care platesc mai mult decat pentru un produs similar din aceeasi categorie ( drept urmare Vignale ) . De asta premium inseamna ca ai un produs facut cu resusrse mai scumpe sau, teoretic, ai un produs targetat pentru o anumita nisa definita by default ca premium. In al doilea rand, premium la o masina se defineste prin : Tinuta de drum confortabila si lipsita de ''greierasi'' , un sistem de sunet de inalta fidelitate , materiale interioare bine imbinate si finisate cu insertii de piele ori lemn ( dupa caz ) , confortul scaunele de la interior ( suport lombar, sprijin lateral bun , incalzite, etc ) , si intr-un final pretul. Si acum sa citam din greselile tale si sa le rectificam : 1. ''ambianta interioara mai primitoare, atentie mai mare la detalii (de exemplu imbinari) si la atmosfera interioara '' ~ Pai acest lucru il ofera Vignale : ambianta mai primitoare fata de un Mondeo obisnuit si atentia mai mare la detalii fata de un Mondeo obisnuit. 2. ''prestanta pe care masina o emana '' . Ce-a fost in capul tau cand ai spus o asemenea bazaconie ? Prestanta ???? Ca sa pari cat mai ''cool si jmeker'' sa inteleg nu ? Pai sorry, dar Vignale nu este acea masina ''premium'' Germana cu care sa asculti manele de ''prestanta'' . Tocmai am cumparat din targ un ZAZ , ii pun sigla AMG pe caroserie si ti-l vand cu 60k euro.........pomana vere, si are si ''prestanta'' NU ? 3.'' o performanta dinamica mai buna raportat la putere'' . Aici din nou repeti aceeasi greseala . Pai GT86 are o dinamica mai buna raportat la performanta decat un Seria 3 si nu-i nici premium, ba mai mult are si diferential cu alunecare limitata pt a accentua performantele cat mai bn . Iar cum tu spui ca GT86 a fost facut pt altceva, acelasi lucru iti zic si eu : Vignale a fost facut pt altceva decat un Mondeo simplu, adica ~ pentru a fi PREMIUM. 4. ''Cine a mers cu 150 CP de pe Clasa C de exemplu, parca s-au simtit mai multi ca la... Opel Insignia sa zicem'' ..... Bay esty nebun ? :)))))) Eu cred ca au facut pui si s-au inmultit peste noapte :)))) . Probabil Mercedes scapase printre caii aia si cateva iepe care au nascut pui vii, NU geniule ? Bun. Lasand gluma la o parte. Aici nu-i vorba de ''premium vs volum'' , asa cum am zis un EVO poate scoate 400CP si are o platforma tehnica NON-PREMIUM . Aici e vorba si de felul in care norma de poluare Euro5 sau Euro6 ii forteaza pe producatori sa niveleze demarajul si sa optimizeze astfel consumul. Asta inseamna demaraje mai lenese si perforante mai reduse desi ai teoretic putere si cuplu mai mari sau asemanatori. Lucrul asta tinde de constructia fiecarei masini si pentru ce a fost ea gandita ~ ori pt economie , ori pt performante . Chiar tu ziceai mai sus ( am ajuns sa te citez iar ) ca ''ca GT86 a fost facut pt altceva'', acelasi lucru il voi spune si eu: C class de 150CP a fost creat pentru altceva , decat pt economia cu care a fost conceput un Opel Insignia .Dar Opel Insignia este premium cumva ? Apropo de asta ? Vad ca tu esti cel care compari mere cu pere, nu eu . 5. ''Mie aceasta masina mi se pare un Mondeo cu multe dotari si atât'' . Nu exista un Mondeo cu mai multe dotari. E practic acelasi Titanium, doar ca insonorizarea, sistemul audio, finisajele, respectiv imbinarile suna a premium la Vignale. 6.'' Uite o alternativa serioasa la 35000 de euro pentru un Mondeo: Volvo S60'' ~ Volvo S60 este deja o masina depasita si imbatranita. Nu ofera nici macar guri de ventilatie CENTRALE pentru locurile spate pt anul 2015 , iar spatiul interior este execrabil de inghesuit. Nici Mondeo nu este o masina chiar noua ( e aparuta drept Fusion de 3 ani in State ) , dar finisajele si multitudinea insertiilor de piele sunt demne de premium si asta fiindca avem un produs targetat cu costuri inalte . Altceva domnule ''specialist'' auto ?
-
Pana, miercuri, 09.12.2015 13:24
Prietene, atata timp cat tu repeti o prostie comparand Toyota GT 86 cu BMW Seria 3, nu are nici un rost sa iti raspund punctual la acest mesaj. Pur si simplu nu am nici un motiv sa o fac. Bagand in aceiasi oala doua masini care nu au nici o treaba una cu cealalta, demonstrezi ca in capul tau e un mare haos. Esti unul dintre multii care se "pricep" la masini si care, pentru ca se "pricep" atat de bine, nici nu merita bagati in seama. Greseala mea este ca totusi am facut-o. Hai, la revedere!
-
Pana, miercuri, 09.12.2015 13:26
Ah, din nou vad ca nu mi-ai raspuns la intrebare. Multumesc, mi-ai demonstrat cat de impartial esti.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 09.12.2015 14:35
Citez : ''Chiar tu ziceai mai sus ( am ajuns sa te citez iar ) ca ''GT86 a fost facut pt altceva'', acelasi lucru il voi spune si eu: C class de 150CP a fost creat pentru altceva , decat pt economia cu care a fost conceput un Opel Insignia. Dar Opel Insignia este premium cumva ? Apropo de asta ? Vad ca tu esti cel care compari mere cu pere, nu eu '' ''Iar cum tu spui ca GT86 a fost facut pt altceva si nu are legatura comparatia lui cu Seria 3, acelasi lucru iti zic si eu : Vignale a fost facut pt altceva decat un Mondeo simplu, adica ~ pentru a fi PREMIUM'' ''Pai in cazul asta fiecare model premium a fost proiectat diferit, oferind feedback propriu de premium: C class a fost proiectat pt confort sporit si finisaje superioare, iar Seria 3 pentru dinamicitate si performante ridicate, lucru care vine in sprjinul ca si Vignale este o masina premium care ofera un feedback diferit de cele doua''
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
Si care sunt acele lucruri care de abia acum apar la BMW??? BMW are laser lights...nu am vazut la Mondeo. BMW are O-LED pentru lampile spate. Spalarea autoturismului este de ani de zile la BMW....sistem de sunet Sony....BMW a trecut de la Harman Kardon la Bowers&Linkins.... Deci unde sunt acele lucruri pe care BMW nu le are????