Cea mai curajoasă propunere de test-drive: Englezii oferă la test actualul Jaguar XE alături de rivalii Seria 3, A4 și Clasa C
Jaguar are atât de multă încredere în actualul XE încât este gata să le ofere clienților săi la test și celelalte modele germane rivale.
Jaguar vrea să le arate clienților din țara mamă că nu se teme de concurența germană. Prin urmare, producătorul britanic a anunțat că actualul XE, berlina sa de clasă medie, va putea fi testată la pachet cu cele trei modele germane rivale.
Pentru a nu face publicitate gratuită adversarilor, Jaguar nu a anunțat modelele oferite spre comparație, dar este ușor de intuit că vorbim despre BMW Seria 3, Audi A4 și Mercedes Clasa C. Așadar, toți cei care vor dori să testeze un Jaguar XE în vederea achiziționării vor putea avea acces și la teste cu omologii săi germani.
Englezii vor să le demonstreze astfel tuturor că XE este un pachet mult mai echilibrat decât cel oferit de BMW, Audi sau Mercedes. Jeremy Hicks, directorul Jaguar Land Rover Marea Britanie, a declarat că inițiativa se va desfășura în primul weekend din septembrie și va reprezenta cea mai curajoasă inițiativă a unui producător auto. Englezii susțin că un astfel de test nu s-a mai făcut până în prezent.
Oficialul Jaguar Land Rover se bazează pe avantajul financiar al actualului XE, pe designul mult mai atrăgător și pe echilibrul dintre eficiență și performanțe. ”Noi o știm, criticii o știu, acum e timpul ca și publicul să știe că Jaguar XE e cea mai potrivită alegere din segment”, a declarat Hicks.
-
MoDin, miercuri, 31.08.2016 20:22
Sunt disperati. Masina nu se vinde, desi si-au pus mari sperante in ea.
-
lorinczi.thomas, joi, 01.09.2016 09:12
of cors, vor aseza un xf full-option langa triada cheala si dupa zic ca triada e mai scumpa decat xf-ul dau cu parerea
-
eee, joi, 01.09.2016 09:37
pe acelasi pret, cam va fi un jaguar bine dotat si cu un motor ca lumea versus versiunile chele si anesteziate ale nemtilor. Realistic vorbind, mai nou aproape toti producatorii germani aplica principiul asta, cu versiuni de baza chele si motoare super slabe care sa te forteze sa adaugi dotari. Iar cand adaugi dotari, iti dai seama ca mai cumperi inca o masina..
-
Moldovean, joi, 01.09.2016 09:55
Oameni buni, au început să apară noile A4 prin București. Ce mă frapează e că multe nu au stopuri LED pe spate. Adică variantele mai de bază nu au așa ceva. Mi se pare incredibil să nu ai o opțiune așa simplă la un Audi care e PREMIUM și are imaginea pe care o are pe când noul Megane, care e cu o clasă mai jos și produs de o marcă de volum (nu premium) are așa ceva în standard. Același lucru și la Golf - foarte puține au acest accesoriu. Acum, nu accesoriul în sine e problema, ci că ți se oferă prea puțin comparativ cu imaginea și prețurile pe care le promovează. VAG ar trebui să-și întoarcă din nou privirile spre oamenii de rând și să ofere mai mult, nu să vândă sigla de pe capotă la prețuri mai mari.
-
LauCalin, joi, 01.09.2016 11:12
O modalitate josnica si disperata de a atrage noi clienti. Ok, mergi la Jaguar, te dai cu masina asta, iti vinde cateva gogosi si consultantul (ca se pricep astia de minune), te dai cu masinile concurente, iti mai spune consultantul ala inca doua, trei dume cum ca nu mai fac nemtii masini cum faceau o data (atunci cand englezii faceau masini cool cu fiabilitate praf) si apoi alegi Jaguar. De bla-bla-uri ieftine la adresa concurentei credeam ca doar VW e in stare. Imi amintesc ca acum 3 ani am fost cu un prieten la VW sa se intereseze de o Jetta. Toate masinile concurentei erau niste petarde. Cand a adus in discutie Fluence, a inceput sa rada. Am ras si eu si i-am spus ca mergem sa vedem ce au Mazda, Ford, Opel, Renault si Toyota. Vom cumpara Jetta cand la asemenea pret (1.2 TSI 105 CP Trendline- 16500 de euro!) nu va avea platforma de Golf 5 si motor 1.2 TSI care se face pilaf rupandu-se un lant. Deodata i-am devenit dusman si mi-a zis ca am sa regret. Asa e. :)) Deci cam asa si cu astia de la Jaguar. Dar in privinta vanzarilor este o companie cu vanzari prea mici pentru ca BMW, Audi si Mercedes sa se ia de ei. Lasa-i sa manance si ei o paine, chit ca nu e frumos ce fac. Dar cred ca are legatura si cu marele Brexit. O "dovada" ca UK nu are nevoie de Germania nici in privinta masinilor.
-
@laucalin, joi, 01.09.2016 11:24
un raspuns firesc la camapaniile josnice din ultimii 25 de ani ai trioului, poate asa vede si potentialul comparator ce cumpara, ca pe moment cumpara doar liste si cifre, de exemplu unii prefera bmw pentru ca atinge suta cu juma de sec mai devreme, nu stiu ce relevanta are aceasta cifra in realitatea de zi cu zi, mai important este cum simti si te simti in masina respectiva, si nu vad nimic josnic in faptul ca un comparator are posibilitatea sa compare, sau ti-e frica ca in acest mod se vede adevarata valoare a masinilor tale multiubite.?
-
LauCalin, joi, 01.09.2016 11:35
In primul rand nu imi plac masinile nemtesti. Nu stiu de unde ai tras concluzia ca in general concurenta neloiala, ar insemna o "atingere" la valorile masinilor multiubie de mine. :))) In al doilea rand, este decizia fiecruia ce face cu banii lui. Simplu. Unii prefera BMW in loc de Mercedes, altii Lexus in loc de Mercedes, Jaguar in loc de... ce vrei tu, altii Renault in loc de Ford sau VW sau invers. Si tot asa. Faptul ca tu iei masinile concurentei si spui "uite ce buna e a noastra si ce proasta e a lor", este inainte de toate o chestie de bun simt. Si poate ca nu toata lumea se pricepe la masini. Dar aia care cumpara masini fara sa stie prea bine ce cumpara, poate se pricep f bine la altceva. Si ar putea spune la fel cand tu cumperi un telefon, mancare, o casa etc. Deci ti-ar putea spune la fel in alt domeniu, ca esti un habarnist. De-asta spuneam ca fiecare e liber sa faca ce vrea, fara sa i se impunca nimic, chiar si in mod indirect. Precum in cazul de fata.
-
Scorpionul.negru, joi, 01.09.2016 11:43
JAG-ul e un Mondeo mai bine finisat si mult mai aratos chiar si decat cele nemtesti. Dar cine a urcat in ele si a mers si cu C class-ul nou, va asigur ca lasati JAG si BMW in urma si alegeti fara ezitare C class-ul. E alta lume in Benz. Nu imi plac Mertanele noi....dar nu pot sa nu recunosc ca e superior multora !
-
Sam93@Scorpion, joi, 01.09.2016 15:23
Jag XE nu are nici o treaba cu Mondeo. Poate te gandesti la vechiul X-Type. Mondeo are puterea pe rotile fata si Jag XE pe spate. In mod clar sunt doua platforme tehnice diferite. In rest ai dreptate. C-Class are un interior mai bun.
-
@Lau, vineri, 02.09.2016 08:41
era o vorba cand eram copii: ce vrei Frantz? pe bune, ce lipsa de bun simt vezi aici? modalitate josnica? disperare? bla-bla? man, ti se pun masinile IN FATA !!!! le analizezi "la botu calului" le testezi asijderea...Nici un fel de smechereala sau dume pe care trebuie sa le crezi fara sa ai ceva concret langa tine. DE unde vezi tu disperare? Eu vad incredere maxima in produsul propriu.Atat e multa incat iti da posibilitatea sa alegi in cunostinta de cauza. Nu iti convine barbologia agentului? nu-l asculta pentru ca tu ai ochi de vazut, maini sa pipai si fund sa simti. dar ma mira si ca exista cativa ignorati care te voteaza pozitiv considerand ca politica asta de a compara direct produsul este o dovada a diperarii producatorului sau e cea mai cretina metoda de a vinde. Fratilor, cumparati masini nu becuri de pe internet.
-
LauCalin, luni, 05.09.2016 09:24
Atata timp cat aduci in discutie concurenta, care fie ca iti place sa recunosti sau nu, este peste Jaguar, nu inseamna decat ca vrei sa convingi posibilul client ca si masina ta e la nivelul concurentei. De ce sa nu-l lasi pe el singur sa aleaga? Este treaba lui, viata lui si sunt banii lui. De-asta avem atatea marci, modele, motoare, clase etc. Vine sa testeze un Jaguar. Merge la BMW si testeaza un BMW. Merge apoi la Mercedes si tot asa. Sau se opreste direct la Jaguar. Dar vezi tu, cazurile in care cineva alege un Jaguar dupa ce a testat si alte marci, sunt cam putine. Cand se intampla treaba asta intr-un showroom Jaguar si da si nea consultantul "cu papagalul", este o alta treaba. Vorbim aici de putere de convingere cand, despre acea masina despre care ti se vorbeste la superlativ, este pusa langa concurenta. Iar despre masinile concurente nu ti se spune mare lucru.
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
Mda, oricum mașinile nemțești sunt clișee imprimate în mintea omului. Ma rog, nu înțeleg dorința de a nu ieși din zona de confort și de a alege un Jaguar. Bine, asta nu înseamnă că nu urmează și comentarii inteligente cu menirea de a ma "lamuri" ca pe lumea asta sunt doar doua tipuri de mașini: nemțești și restul