Când nu lansează mașini, Bugatti își răsfață clienții cu o șampanie de colecție
Bugatti și-a unit forțele cu Champagne Carbon și a dezvăluit o sticlă de șampanie personalizată, al cărei preț nu a fost anunțat.
Pentru că modelele Bugatti se lansează atât de rar, iar cererea este uriașă, constructorul de supercaruri s-a gândit să mai vândă și altceva în afară de mașini. Și-a unit forțele cu Champagne Carbon și comercializează, bineînțeles, o șampanie care se numește pretențios „La Bouteille Sur Mesure”.
Pachetul oferit de Bugatti include sticla de șampanie și o cutie construită din 314 de fâșii de fibră de carbon. Cutia imită designul a patru modele emblematice Bugatti: adică Mistral, Bolide, Chiron și Divo.
Clienții pot comanda diverse personalizări pentru cutie. Spre exemplu, există o celulă de răcire termodinamică, o tehnologie folosită în cazul sateliților care orbitează Pământul. Sticla rămâne mereu rece în cutia căptușită cu piele Havana maro, folosită și pe exclusivistul Bugatti La Voiture Noire. În plus, sticla poate fi comandată cu un finisaj fotoluminiscent.
Bugatti nu a dezvăluit prețuri complete pentru această sticlă, însă ne putem aștepta la valori de peste 10.000 de euro.