Când clienții își primesc mașinile direct la fabrică: BMW celebrează mașina 150.000 oferită clienților la BMW Welt Munchen
Serviciul prin care BMW le oferă posibilitatea clienților să-și primească noua mașină în cadrul unei ceremonii care are loc la BMW Welt din Munchen a trecut de o bornă importantă în lune decembrie.
Dacă europenii se pot bucura de un BMW și de drumurile din Alpi fără prea mari probleme dacă bugetul le permite, clienții americani și canadieni ai mărcii bavareze beneficiază de ceva vreme de ceea ce BMW numește serviciul "European Delivery", prin care aceștia intră în posesia mașinii cumpărate "acasă" la BMW, în Munchen, o conduc pe un traseu european prestabilit într-un concediu de câte zile, pentru ca apoi să-și primească mașina peste Ocean printr-o expediere pe vapor.
Acesta era și planul familiei Shannon și Jared Lantzy, doi americani din Maryland, care au optat pentru serviciul oferit de BMW atunci când și-au comandat noul Seria 3 Touring în versiunea 328i xDrive. Cei doi au avut însă o supriză mai mult decât plăcută atunci când, în momentul în care erau gata să primească cheile mașinii pe scena specială amenajată în BMW Welt, complexul expozițional al mărcii, au fost anunțați că livrarea lor este una importantă pentru brandul german. A fost livrarea cu numărul 150.000 realizată în cadrul BMW Welt din 2007 încoace, anul din care BMW le oferă posibilitatea clienților săi să intre în posesia mașinii într-o ceremonie simbolică care are loc la Munchen.
După ce Shannon, Jared și noua lor mașină au făcut o fotografie-amintire, cei doi americani au fost invitați de BMW în Muzeul mărcii, aflat în imediata apropiere a BMW Welt, pentru o vizită individuală care a inclus acces în zone care de obicei sunt inaccesibile de publicul larg.
Serviciul prin care clienții BMW pot să intre în posesia mașinii lor pe scena de la BMW Welt este unul dintre elementele centrale ale ofertei pentru vizitatorii complexului bavarez, acesta bifând de-a lungul timpului o serie de borne interesante. Printre acestea s-au numărat în 2015 livrarea exemplarului Seria 3 sedan cu numărul 10 milioane (în luna septembrie) sau înmânarea cheilor primului client al noii generații Seria 7 (octombrie).
În total, BMW a livrat în 2015 în propria "casă" 22.000 de mașini, numărul de clienți care aleg aceste serviciu și care primesc cheile noilor mașini variind între 80 și 160 pe zi.
bun asa~ esti mai sigur ca nu cumperi un bmw pt est{poate}\,,se stie ca masinile nemtesti vandute in Ro...nu s cam aceleasi la calitate