Auto Cobălcescu renunță la Suzuki, dar deschide primul showroom BMW din estul Bucureștiului
Două milioane de euro este investiția pe care Auto Cobălcescu o face pentru deschiderea primul showroom BMW din estul capitalei. BMW Auto Cobălcescu vinde pe Splaiul Unirii 311 mașini noi și second-hand ale mărcii bavareze, dar oferă și service dedicat BMW.
Unul dintre cele mai mari complexe auto din România se îmbogățește începând cu această săptămână cu o nouă marcă. Auto Cobălcescu, dealership aflat în București pe Splaiul Unirii 131, își completează începând cu această lună portofoliul de mărci deschizând un showroom BMW la cele mai înalte standarde cerute de constructorul german.
Showroom-ul BMW deține acum 25% din suprafața totală a complexului Auto Cobălcescu, celelalte sferturi fiind ocupate de Dacia, Renault și Nissan, mărcile cu ajutorul cărora Auto Cobălcescu a reușit să se impună ca brand pe piața auto din București. Dispare, în schimb, marca Suzuki din portofoliul Auto Cobălcescu, motivul oficial fiind legat de faptul că brandul japonez nu ar mai fi beneficiat de o susținere proporțională corectă în raport cu celelalte mărci la nivelul suprafeței dedicate showroom-ului.
Investiția totală realizată de Auto Cobălcescu pentru găzduirea primului showroom BMW din estul Bucureștiului este de două milioane de euro. La deschiderea din 2007 a complexului de pe Splaiul Unirii, compania Auto Cobălcescu a investit 22 de milioane de euro, supafața totală construită fiind de 26.000 de metri pătrați.
Noul dealer BMW va oferi atât consultanță la achiziția unui model BMW nou, cât și service dedicat mărcii bavareze și un serviciu de vânzare a mașinilor second-hand certificate prin programul BMW Premium Selection.