Cadillac ATS Coupe - rivalul lui BMW Seria 4 va fi expus la Salonul de la Detroit

Publicat marţi, 26.11.2013 11:55 de Bogdan Mirică

Cadillac va încerca să ofere variante de caroserie diferite pentru modelul de segment mediu ATS. Prima dintre ele va debuta la Salonul de la Detroit.

Pentru a se putea bate cu numele grele din segmentul mediu premium, Cadillac şi al său ATS trebuie să mizeze pe diversitate. Rivalul american al lui BMW Seria 3 şi Audi A4 trebuie să promită, pe lângă diversitatea gamei de motorizări, şi posibilitatea de a alege între mai multe variante de caroserie.

Urmând exemplul celor de la BMW, care au acum noul Seria 4, şi a celor de la Audi, care au deja popularul A5, Cadillac promite la rândul său o variantă coupe a actualului ATS. Modelul de clasă medie cu numai trei uşi este aşteptat să debuteze la începutul anului viitor, în luna ianuarie, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit.

Modelul de serie se va adapta liniilor sedanului, cu un design sportiv, însă caracterizat ca fiind ceva mai conservator decât fratele său mai mare, CTS Coupe.

Gama de motorizări va rămâne identică cu cea a fratelui cu patru uşi. Asta înseamnă un motor de 2.5 litri şi 202 cai putere, unul supraalimentat de 2.0 litri cu 272 de cai putere şi un V6 de 3.6 litri şi 321 de cai putere.

Dacă va exista cerere, Cadillac nu exclude nici o versiune de performanţă ATS-V Coupe, dispusă să dezvolte mai mult de 500 de cai putere, adică peste ce promite viitorul BMW M4, aşteptat şi el tot la Detroit 2014 în versiune de serie.

via wcf

  • DAC, marţi, 26.11.2013 13:02

    Poate doar in USA va avea succes! In Europa ma indoiesc ca va avea succes. Oricum cei de la Cadillac nu au atins nivelul tehnologic pe care il are BMW sau Audi.

  • Sam, marţi, 26.11.2013 13:08

    Voi vorbiti despre ATS dar in titlu a-ti scris CTS.

  • Mda, marţi, 26.11.2013 13:42

    ATS Coupe poate, CTS e alta mancare de peste

  • 4motion, marţi, 26.11.2013 13:56

    In titlu ati scris CTS,este vorba despre ATS. Masina arata destul de bine in varianta sedan,sunt sigur ca nu o sa dezamageasca nici varianta coupe.

  • Fane, marţi, 26.11.2013 14:40

    @DAC La unele aspecte Cadillac a depasit nivelul tehnologic pe care il are BMW si Audi.Cauta review-uri cu noul CTS si o sa te convingi.

  • Scorpionul.negru, marţi, 26.11.2013 15:47

    @DAC E greu sa fie macar la egalitate cu BMW seria 3 dar cu siguranta a egalat Audi (A4).

  • Lau, marţi, 26.11.2013 16:22

    N-are stofa de masina premium, nici n-ar trebui sa se spuna ca e rival cu seria 4 , asta e masina care sa intre in rivalitate cu vw ;)

  • Fane, marţi, 26.11.2013 16:24

    @Scorpionul.negru Mai nou,Cadillac a devenit etalonul in segmentul asta la tinuta de drum si manevrabilitate,furand coroana pe care o detinea BMW la acest aspect.Ultima generatie Magnetic Ride Control e superior sistemelor care se afla pe BMW,Audi,Merc..

  • ala, marţi, 26.11.2013 17:22

    Eu nu as lua "sarba inainte" zic sa asteptam niste teste de specialitate.Mi se pare destul de greu de doborat trio sunt putin sceptic.Nu contest ca acest ATS nu este bun ar fi urmatoarea optiune pe lista mea.

  • auto_fan, marţi, 26.11.2013 18:00

    @Fane: nu Cadillac a devenit etalonul, ci (momentan) doar CTS-ul se bate de la egal la egal cu seria 5, in clasa Executive. ATS-ul nu reuseste aceleasi rezultate in clasa lui.

  • Sam, marţi, 26.11.2013 18:00

    Daca privim lucrurile obiectiv este clar ca singurul aspect la care Cadillac este in urma trioului german este consumul. Pentru Europa ei nu am motoare diesel de nici un fel si cel mai economic este 2.0 turbo. Deci pentru cei care cauta economie la carburant nu sunt recomandate. In rest sunt ori la egalitate ori superiori competitiei.

  • @Fane, marţi, 26.11.2013 18:33

    ATS a devenit etalon doar in unele teste facute de americani, dar culmea ca publicul american inca n-a aflat acest lucru pt ca vanzarile sale sunt modeste comparativ cu rivalii germani chiar pe teritoriul american. Magnetic Ride Control este superioara suspensiei standard de pe seria 3, asa este, dar nu si a suspensiei reglabile cu cele 3 programe Confort, Sport si Sport+.