
Buick lansează sub-brandul Electra în China
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă).
Buick poate că nu mai este la fel de important în Statele Unite, dar în China prosperă. Marca a vândut peste 10 milioane de mașini de când SAIC-GM a introdus brandul de lux pe piața locală în urmă cu aproape 30 de ani.
Acum, Buick își creează un sub-brand prin lansarea unei mărci separate pentru așa-numitele „vehicule cu energie nouă” (NEV). Dacă nu sunteți familiarizați cu termenul NEV, acesta se referă la vehiculele hibride plug-in și cele complet electrice.
Noua marcă fondată, Electra, va debuta cu 3 modele, inclusiv monovolumul de lux Encasa, care tocmai a fost dezvăluit. În următoarele 12 luni, acesta va fi urmat de un SUV și o berlină. Buick intenționează să lanseze 6 vehicule NEV pe o nouă arhitectură numită Xiao Yao.
Modelele viitoare vor utiliza baterii cu fosfat de fier-litiu furnizate de CATL și vor suporta o putere maximă de încărcare de 640 de kW. Buick susține că o încărcare de 10 minute va furniza suficientă energie pentru 350 de kilometri de autonomie.
Noua platformă a fost dezvoltată de Pan Asia Technical Automotive Center (PATC), un joint venture între compania-mamă GM și partenerul său chinez SAIC. Cele 3 modele prezentate dispun de faruri subțiri, senzori montați pe acoperiș, mânere de uși integrate, camere laterale și jante în două tonuri.
Sub-brandul Electra va fi dedicat pieței chineze. Buick intenționează să acopere toate segmentele de preț din piața locală de vehicule cu energie nouă.
via China Daily
De ce nu se cheamă BUICK?