Bugatti Veyron Supersports: 1200 de cai putere care promit 425 km/h

Publicat marţi, 15.06.2010 18:51 de Bogdan Mirică

Bugatti promite un Veyron Supersport, capabil să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 2.2 secunde şi să stabileasca un nou record de viteză: 425 de km/h.

După ce SSC Ultimate Aero a ameninţat supremaţia lui Veyron anul trecut, iar mai nou Hennessey se laudă cu potentul Venom GT, Bugatti promite că războiul cailor putere nu a luat încă sfârşit.

Se pare că Veyron ascunde încă un as în mânecă, propulsorul W16 fiind capabil de performanţe şi mai bune. Bazându-se pe acest atu, Bugatti înaintează ideea unei versiuni de performanţă a actualului Veyron, botezată Supersport, asemeni legendarului EB110.

Subsidiarul Volkswagen ar putea oferi astfel publicului o ediţie limitată a supercarului, capabilă să livreze o putere totală de 1200 de cai, care, combinată cu o masă redusă cu 300 de kilograme, ar putea duce la performanţe incredibile pentru o maşină de stradă. Vorbim despre o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în numai 2.2 secunde şi despre o viteză maximă de 425 de km/h.

Aşteptat să debuteze în toamna acestui an în cadrul Salonului Auto de la Paris, Veyron Supersport va fi produs în doar 30 de exemplare, toate cu un preţ destul de piperat, cu mult peste cel al unui model standard actual.

via | autoblog

  • C-G-C, marţi, 15.06.2010 19:17
    VEYRON SUPREM

    Am spus-o si o mai spun, Veyron nu poate fi depasit. Motorul are resurse extrordinare singurul impediment fiind dat de racire, de greutate, de transmisie si de aerodinamica. Si cum tehnologia evolueaza in fiecare an Bugatti poate aduce modificari Veyron-ului astfel incat acesta sa ramana Nr. 1.

  • semaka, marţi, 15.06.2010 19:50

    asta e racheta.......................nr 1

  • bbb, marţi, 15.06.2010 19:51

    Si autonomie 2 km. Asta da rahat de masina.

  • @bbb, marţi, 15.06.2010 19:53

    http://blogs.insideline.com/roadtests/2010/05/2010-honda-accord-crosstour-adding-some-oil.html

  • mario, marţi, 15.06.2010 20:13
    @bbb

    :)) ce idioti si astia de la vw ... trebuia sa faca o masina cu performantele de mai sus si care sa consume 4% - in oras...

  • Vortex66, marţi, 15.06.2010 20:27
    @C-G-C

    ia trage un ochi pretene :)) http://www.4tuning.ro/motorsport-7/curse-legale-57/bugatti-veyron-1-001-cp-versus-nissan-gt-r-730-cp-batalia-continua-6268.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_10642

  • RTI, marţi, 15.06.2010 20:29
    inutil

    o masina care nu poate merge cu vieza maxima prea mult pentru ca ramane fara cobustibil sau expoldeaza cauciucurile (asta daca ai inchiriat o autostrada pentru ca nu ai unde sa mergi la maxim ) - pacat de aceasta tehnologie care ramane mai mult pentru prezentare si fite

  • ene, marţi, 15.06.2010 20:36

    inca o data vw arata cine e liderul,vag un grup care acopera tot segmentul auto de la mini..........super car

  • bbb, marţi, 15.06.2010 21:06

    mario - Esti tare, ce sa mai zic. Super masina sa pleci cu ea de acasa si sa stai cu emotii ca nu ajungi nici macar la primul peco si sa mai si coste un camion de bani. Cu adevarat o investitie cu cap.

  • tds, marţi, 15.06.2010 21:41

    iar vorbim de consum la o masina supersport?!?! cine isi permite asa ceva sigur detine toate benzinariile sau banii sa-si cumpere fill'n'go la toate :)

  • Alex, marţi, 15.06.2010 21:59
    Reclame Hyundai ix35

    http://www.autoblog.com/2010/06/15/video-hyundai-goofs-on-top-gear-for-new-ix35-tucson-ads/#continued

  • bernd, marţi, 15.06.2010 22:11
    veyron

    Asa cum am mai mentionat,Veyron e cea mai buna in linie dreapta, pe un circuit sau pe un drum virajat e lasat in urma de masini ce au jumatate din puterea sa, gen Ferrari 458Italia, Porsche 911GT2, Nissan GT-R sau Pagani Zonda F(la Nurburgring Veyron a obtinut un timp de 7'40, cu 14 sec su GT-R de exemplu).Motorul e realizat prin unirea a 2 V8-uri VW.Indiscutabil, masina e o realizare inginereasca de exceptie, dar nu poate emite pretentii de suprematie la toate capitolele.

  • Dan, marţi, 15.06.2010 22:27
    Audi R8 V10 vs Mercedes SLS AMG vs Porsche 911 Turbo

    http://www.youtube.com/watch?v=dC39PNxUkT0&feature=player_embedded

  • mowgli, marţi, 15.06.2010 22:29
    halt

    Stati!!! dragii mei, iubitii mei, nu radeti... va spun eu cand! Acum o sa vina cativa utilizatori si o sa zica "honda civic si VW Polo" e mai distractiv de condus decat un Veyron si nu-si merita banii. Audi R8 si Corvette Z06 sunt mai putin distractive decat honda civic respectiv, ceva Polo TSI sau nu stiu, idee e ca expertii nostri asta au concluzionat.Deci VEYRON? pune domle un 2.0 VTEC sa avem si noi senzatii tari si pune si tractiune fata, termina dracului cu motorul ala W16 de 2 lei. Acum puteti sa radeti.

  • ZZZ, marţi, 15.06.2010 23:41
    pai cum sa nu

    Asa e mowgli, Veyron asta e un jeg de plastic facut intr-o dimineata de fetele de la departamentul de marketing de la VAG in timp ce se fardau inainte de a merge la servici. Agaricii astia nemti habar nu au ce ce e aia masina adevarata. Pai ce e aia motor W16 cu 4 turbine sincronizate perfect? Pai de-astea invata bbb sa faca la gradinita...Mai consuma si mult si nu poate sa ajunga bietul RTI la cea mai apropiata oaza de civilizatie cand pleaca de la el din catun. Unde mai pui ca are si garda joasa, ii da fum Dusteru pe ulita. Pai ii si explodeaza cauciucurile domne, mai ales ca sunt facute din guma de mestecat de amaratii aia de la Michelin de costa 4.000 euroi fiecare. Bleahhh @Vortex GT-R-ul ala e tunnat, are aproape 800cp si masa mai mica. In filmuletul ala foloseste si instalatia NOS, fara asta rezultatul a fost complet invers (vezi filmuletul anterior facut de aceiasi rusi). Daca bagi atatia bani cat au bagat rusii aia si in Fiesta pe care ti-a cumparat-o taticu tau ia sa vezi ce avion iti iese.

  • andrei, miercuri, 16.06.2010 00:17
    consum

    daca dai 1 mil de euro pe o masina nu cred ca iti mai pasa cat consuma..daca tiai permis masina de 1 mil de euro inseamna ca ai si bani sa o intretii...si oricum..din cate stiu...masina asta nu e profitabila deloc pt VW...ba chiar e cu minus profitul adus de pe urma ei...dar performantele trebuie sa recunoastem sunt uimitoare...sa ajungi la 407km/h fara probleme si apoi sa revii la 70...nu orice masina poate face asta

  • Excomunicatorul, miercuri, 16.06.2010 00:29
    :)

    :)) Sunteti criminali fratilor =))

  • C-G-C, miercuri, 16.06.2010 07:52
    Low Brain Activity

    Dupa mintea unora nu ar trebui sa evoluam. De ce sa dezvoltam o masina de 1000 cp care inglobeaza cea mai sofisticata tehnologie pt o masina de strada si care se conduce ca o masina normala (nu o sa uit o emisiune pe Discovery in care au pus o bunicuta sa conduca un Veyron pt a demonstra usurinta cu care se conduce) daca nu consuma ca diesel de 1.3L de pe Fiat Panda. De ce sa prinda peste 400 km/h daca nu sunt autostrazi (RTI cauciucurile nu explodeaza fi tu sigur)? Pai atunci de ce am inventat aerul conditionat daca poti sa deschizi geamul si e mai economic? Sau de ce ce sa avem frate servodirectie ca volanul se invarte si fara si nu risti sa se strice pompa de servo? Masina asta este un varf tehnologic, este o declaratie de potenta, o vitrina a nivelului tehnologic la care a ajuns Bugatti. Nu mai comparati Veyron cu toate masinile astea care incearca sa-l depaseasca in putere sau cu toate masinile tunarite la extrem pt ca nu exista grad de comparatie deoarece Veyron poate concura cu ele si in acelasi timp iti confera un confort demn de o limuzina. Asta nu o sa reuseasca niciodata ceilalti!

  • bbb, miercuri, 16.06.2010 08:15

    Cu ce va ajuta pe voi cotetul asta de gaini mai supraevoluatilor? Voi nu aveti bani sa va luati maine paine si vorbiti aici de parca ati avea actiunu la VAG-inisti.

  • aaa, miercuri, 16.06.2010 10:06
    National Geographic : Cum se fabrica Bugatti Veyron

    http://www.automarket.ro/stiri/4xvideo-iata-cum-se-fabrica-bugatti-veyron-29815.html

  • @ bbb, miercuri, 16.06.2010 11:04

    Ti-ai completat uleiul la masina ?

  • Flo, miercuri, 16.06.2010 12:20
    il compatimesc pe bbb

    2,2 sec si ai 100km/ora...e ceva tinand cont ca asa o cumperi de la showroom si ca stai in ea ca-n sufragerie....... Cu cat citesc mai multe comentarii si le vad pe cele ale lui bbb mai ales imi dau seama ca saracu nu are mari asteptari de la viata. Ma intreb daca ar avea 4 miliarde de euro , si-ar lua si el veyron??????? Sunt destui oameni care detin sumele astea ...si ei cu siguramta ar da, nu cred eu ca si-ar lua gtr ca sa-l mai tuneze:)))!!!!!!!!!!!

  • GreeN, miercuri, 16.06.2010 13:53
    @VORTEX

    CASCA OCHII SI URECHILE AICI. http://www.youtube.com/watch?v=yZ1oTisQQHY CEL DE 4TUNING E UNPIC MODIFICAT ! VERSIUNEA ORIGINALA PE YOUTUBE Niciodata o masina de 1000 de cai nu va lua bataia de la una cu 300 de cai mai putin. Nu cred ca raportul greutate / putere este atat de mare incat sa faca o asa diferenta. sau gumele,sau ce vrei tu. NU TOT CE ZBOARA SE MANANCA.

  • bolovan, miercuri, 16.06.2010 15:51

    GreeN o masina de F1 are cu aprox 200 cp mai putin decat Veyron. Cu toate asta...daca merge in regimul in care merge un Bugatti Veyron...se considera mers la relanti (poate chiar se supra incalzeste...pentru ca nu are suficienta viteza incat sa se raceasca). Chiar daca nu consider TopGeaar o masina despre measini...totusi au facut un test...Buggati Veyron pe pista lor: 1 min si 18 secunde. O masina de F1 : 56 secunde. Ca sa-ti mai faci o idee: DSN (75 CP)...lasa un passat de 101 cp in urma...de fapt, passat-ul nu apuca nici macar sa ii vada numarul. De ce? DSN are 920 kg...iar passat-ul are 1300 kg. Adevarat, ii cea mai rapida in linie dreapta masina asta. Dar asta nu-i o chestie inedita (sunt n+1 masini ce au demaraje mai mari...si viteze mai mari -> vezi cursele de dragstere). Dar ii singura cu performantele asta...ce se poate coduce legal pe strada. Iar faptul ca au reusit sa scoata 1200 CP...si sa fie si omologata ca masina de strada...ii o realizare...chiar foarte mare) Scopul? pentru ca se poate...atat.

  • Dpp, miercuri, 16.06.2010 18:18
    @Andrei

    Mai nou , cam orice masina poate sa revina la 70 km/h. Ca unele ajung mai greu , asta este. Si la 407 km/h pot ajunge marea majoritate ,........................daca e haul destul de adanc. Personal consider cam useless masina asta. Da , este o realizare din punct de vedere tehnologic , dar tot useless. Sa spunem ca daca Prodrive se hotarau sa faca P2-ul (in serie/editie limitata) si VW lasau Veyron-ul la stadiul de prototip (adica invers decat in realitate) , nu mi-ar fi parut asa de rau. (Da , stiu ca P2 si Veyron nu sunt din aceeasi clasa , drept urmare nici nu le compar.)

  • @ bolovan, miercuri, 16.06.2010 18:35

    Nu poti compara un Bugatti Veyron de 1888 kg cu o masina de F1 ce are o greutate de 600 kg !

  • RTI, miercuri, 16.06.2010 21:12
    @ C-G-C

    mai mare fan , mai cerceteaza , cauciucurile chiar pot exploda daca se merge prea mult cu peste 400 km/h... dar deh bugatti...bugatti

  • Flo, miercuri, 16.06.2010 23:37
    @RTI

    Vezi cum se fabrica un Bugatti Veyron si vorbeste dupa desteptule...pneurile sunt facute sa reziste cu mult peste viteza maxima a unui Veyron!!! E mai sus link-ul la film....priveste atent, lasa Cartoon Network si mai baga si tu un National Geographic din cand in cand!!!!!!!!!!!!!!

  • RTI, joi, 17.06.2010 10:27
    @ flo

    Problema este ca nu rezista foarte mult ( ca timp de utilizare la viteza maxima se distrug in 15 minute si in mod normal se face schimbul de anvelope la 8000 km ) , asa ca fi mai atent si sa nu crezi ca daca ai descoperit National Geographic cunosti tot , apropo filmuletul are si rol de marketing asa ca ar trebui ,, sa citesti printre randuri '. Inca odata masina este o bijuterie tehnica lansat de Vag pe un brand cu istorie (Bugatti ) sa arate lumii ca se poate reliza , practic este o declaratie ca acum fac parte din elita constructorilor auto. Daca vorbim strict de masina , atunci pe cat este de bine facuta cam la fel este de inutila . ( parerea mea..)

  • I.O.N, joi, 17.06.2010 10:46

    Se pare ca lipsa drumurilor din romania ii intorc in trecut pe unii.Ar trebui sa mergeti pe afara ca sa vedeti ce inseamna infrastructura ca acolo ai unde sa ii dai in gura la Veyron.Am impresia ca toti care au comentat aici au minim 100 mil de euro in cont si sunt indecisi sa isi ia Veyron sau o Honda respectiv Polo ca e mai Fun.

  • RTI, joi, 17.06.2010 10:50
    @ion

    daca ai fi fost ,, afara '' ai vedea ca nu o sa mergi cu 300km/h pentru ca la ei nu merge cu spaga, cine are bani se duce pe circuit

  • @RTI, joi, 17.06.2010 11:08
    esti capsoman rau

    Parlez vous roamain???Sau nu intelegi engleza alora.Acuma oamenii gata sunt mincinosi ca stii tu, ai facut tu proba si ai vazut ca cu niste cauciucuri care sunt facute sa mearga cu viteza de peste 470km/ora(veyron prinde cel mult 420km/ora) , poti rula doar 15 minute...:))))))...ori nu-ti merge ceasul...ori vorbeste gura fara tine...arata-mi dovada...da-mi tu datele astea tehnice scrise undeva,dar nu inventate de tine sau de alt priceput d'asta ca tine...si atunci o sa zic ca ai dreptate!!!!!!Arata-mi tu informatie verificata cu spusele tale sau vino cu prietenul tau care are veyron sa-mi arate ca-l tin cauciucurile 15 min... Plus ca nu stiu cine ar merge mai mult de 1 min cu viteza asta! Iti spun eu ca dupa 300km/ora ti se pare destul.... Si vezi ca afara mai exista si autobahn.... ,,o stradutza" pe care lumea pe anumite portiuni poate sa mearga cu cat ii duce!!

  • RTI, joi, 17.06.2010 11:55
    @ agitatul de mai sus

    daca tot ai descoperit netul ar trebui sa mai cauti... ,si despre cauciucuri si despre Autobahn... prea multi copii pe acest sit

  • Dpp, joi, 17.06.2010 12:55
    @ agitatul de mai sus (adica @RTI)

    Hai sa facem invers , demonstreaza tu ca nu crapa dupa 15 minute la 420 km\h.(adica exact invers fata de ce zice RTI). In afara de aduce injurii la adresa lui RTI (nu ca i-as lua apararea) n-ai facut nimic. Daca tot ceri date , furnizeaza-ne si noua datele care te-au determinat sa afirmi cele de mai sus. Cat despre "stradutza" de care zici tu , doar pentru ca pot sa mearga cu cat ii tine motorul (desi doar pe anumite portiuni ) nu inseamna ca si merg. E o chestie de mentalitate.

  • @rti, joi, 17.06.2010 13:32
    e mai sus linkul cum a zis si Flo

    In ,, Cum se fabrica Veyron'' este mentionat clar ca pneurile rezista la viteza mult mai mare decat viteza maxima a acestuia(de altfel el este are limitare)...ceea ce nu a inteles Rti e ca daca Veyronul ruleaza cu 400km/ora in aprox 15min ramane fara conbustibil!!...eu m.am justificat,your turn!

  • GreeN, vineri, 18.06.2010 16:17
    @bolovane

    Vorbeam strict de acele 2 masini. Gt-R si Bugatti ! Tu chiar crezi ca nu stiu ce inseamna masina F1 sau raport greutate putere ? Eu doar am postat filmuletu in varianta orignala....

  • Costi, sâmbătă, 19.06.2010 20:12

    Motorul de 8,0L 4 turbine configuratie in W,este ca o mina de aur,dar resursele ei sunt aproape inepuizabile.Ganditi-va putin,sunt acum pe piata numeroase masini care scot din motoare de 4-5L,biturbo cat Bugatii,gen Koenigsegg Agera,ultimul model,motorizare 4,7 V8,biturbo,910 CP,1100Nm,intr-adevar mai putin CP,si cuplu,dar este acolo,langa Bugatti,cu aproape jumatate de cilindree si jumatate de turbine.Alt exemplu:Hennessey Venom GT, 6,2L,V8,1184CP si 1537Nm.Ultimul exemplu este graitor de ce este capabila tehnica.Adica au scos atat de mult din 6,2L si doar cu 2 turbine.Imaginati-va cat poate scoate Bugatti din motorul lor.Eu zic pe putin 1500CP si 1800Nm,dar nu se doreste asta deodata,ci treptata,Bugatii au o strategie de marketing bazata pe "simtul pulsului",cand observa un competitor puternic,maresc si ei puterea,cuplul,imbunatatesc performantele. Sa nu va mire,ca peste 5-6 ani,sa iasa presedintele Bugatti,sau VAG,sa spuna ceva de genu:de prima data cand am construit acest model am obtinut aceste valori ale puterii,cuplului,dar era inutil sa dam tot,deodata!

  • buggati, miercuri, 26.03.2014 20:28

    m-am uitat la top gear si au mers pana la 425 cu un bugatti asemanator.sunt cauciucuri special pt viteza aceasta