BMW Welt: 100 de zile, 500.000 de vizitatori
Complexul comercial inaugurat de BMW in luna octombrie a insumat pana acum 500.000 de vizitatori in doar 100 de zile.
La inceputul lunii octombrie, va anuntam ca BMW si-a inaugurat cel mai modern centru comercial in Munchen. In primele 100 de zile de la deschiderea din 17 octombrie BMW Welt a inregistrat mai bine de o jumatate de milion de vizitatori.
Numai weekend-ul de deschidere a atras 80 000 de persoane interesate de noutatea conceptului, modelele expuse si arhitectura speciala. De atunci, tururile speciale BMW Welt au atras peste 15 000 participanti, inregistrand un nivel de ocupare de 100%. BMW Welt a fost si punctul de plecare pentru 25 000 de vizitatori ai fabricii BMW din apropiere, unde de pe linia de asamblare ies zilnic 900 de automobile BMW Seria 3.
Cele trei restaurante si un Coffe Bar din interiorul complexului au adunat si ele aproape 140 000 de oaspeti care au savurat specialitatile culinare germane. Salile de conferinte au gazduit 10 000 de participanti prezenti la diferite evenimente, in timp ce 6000 de persoane s-au bucurat de concerte de Jazz si muzica clasica sustinute de artisti renumiti. Magazinele speciale BMW Welt au fost vizitate de 100 000 de clienti care au achizitionat 55 000 de produse.
In interiorul complexului exista si un spatiu dedicat copiilor cu varsta de pana in 13 ani botezat Junior Campus. 4800 de mici vizitatori au participat la ateliere pe tema mobilitatii si au construit propriile automobile. Pana acum 71 de clase de elevi au vizitat Junior Campus si 700 de copii si-au serbat aici ziua de nastere.
Super tare designul cladirii... Chiar as face tot posibilul sa merg acolo si eu...