BMW vrea să întărească brandul Mini prin lansarea unor SUV-uri compacte: “Este un segment în continuă creștere”
Lansarea unor SUV-uri compacte în gama Mini va duce la întărirea brandului britanic, potrivit planurilor grupului BMW. “Toate brandurile se uită către acest segment de piață, este într-o continuă creștere,” au declarat oficialii BMW.
Creșterea popularității SUV-urilor a determinat majoritatea constructorilor să-și îndrepte atenția și eforturile către acest segment, fiind unul dintre punctele de atracție pentru tot mai mulți clienți.
În acest context, grupul BMW plănuiește “fortificarea” brandului Mini prin lansarea unor SUV-uri compacte în viitorul mai mult sau mai puțin apropiat.
“Este un segment care crește. Nu vrem să dezvăluim nimic acum, dar vom vedea o creștere în acest segment,” a declarat Pieter Nota, directorul de vânzări al grupului BMW, menționând totuși că vom vedea produse Mini în acest segment.
Countryman a fost cel mai mai căutat model Mini pe piața din SUA, în prima jumătate din 2019, un motiv în plus pentru Mini să mizeze pe dezvoltarea gamei în direcția SUV-urilor.
Via Automotive News
Păi, cum aşa, dragilor? Mi (ni) s-a tot împuiat capul – şi de către mass-media, şi de către…semeni – cum că SUV-ul reprezintă cea mai practică opţiune, “perfect” adaptată ritmului actual de viaţă ultra-pragmatică. Drept consecinţă, mi-am trimis puţin conştiinţa în…concediu, adică am admis, cu chiu, cu vai, că ar avea dreptate toţi aceşti “realişti”…Mai mult, devenind eu cameleonic (dar tot puţin, la limita decenţei), la un moment dat m-am trezit că râvnesc şi eu la un tractor asemenea…Şi mă uitam uimit în oglinda mea lăuntrică, fiindcă nu mai recunoşteam individul din “imagine”… Am construit acest cadru teoretic pentru a potenţa tonul critic al întrebării cu care mi-am început postarea curentă. Mai precis, parcă era vorba despre tractoare, nu despre…tractoraşe! SUV-urile mari ar trebui să treacă drept…pleonasm. Doar acelea relevă, fără echivoc, avantajul PRACTIC al spaţiului, destinat atât confortului personal, cât şi transportului de obiecte. Dar tu – adică “trendul” – pur şi simplu îmi iei hatchback-ul/mini-ul şi mi-l tragi de urechi în sus…Probabil ai tupeul să pretinzi că năstruşnicia astfel apărută ar cocheta cu aceleaşi atuuri (reale – recunosc încă o dată) precum în cazul SUV-urilor (MARI). Prin urmare, dă-mi voie ca, de data asta, să nu te (mai) cred! Şi ştii de ce? Fiindcă este prea clară motivaţia în cazul SUV-urilor mici (care fac plici!) : ca să-şi permită şi mocofanii, recte prostimea planetară. În fond şi la urma urmei, de la ei şi preponderent de la ei rezultă grosul profitului – până şi oligofrenii & autiştii realizează un truism de toată jena precum acesta. Cu alte cuvinte: băi, fraierilor fără deosebire de rasă şi naţionalitate, “prin legea firii” nu vi se pot “dezvolta” nicicând măciucile precum ale noastre, ale celor care formează Oculta, dar, în compensaţie, mulţumiţi-vă să se întâmple acest lucru cu boaşele voastre…Exclusiv graţie nouă, care vă punem la dispoziţie mărci de renume mondial, generatoare de pitici cocoşaţi, ridicoli, dar – mmm, ce minunăţie! – cu certificat de identitate şi capacitate sportivă; apropo, ia ascultaţi aici rezonanţă şi cădeţi orgastic pe spate: Spoot Iutiliti Viecăl… Dacă, prin absurd, “tractoraşele” ar perpetua doar cu motoare termice (doar ştiţi că le idolatrizez…), tot nu m-ar stârni interesul şi cu atât mai puţin nu m-ar determina să-mi deschid portofelul…Explicaţia? Concepţia mea auto “originală” nu va suferi nicio modificare, niciodată, fiind următoarea: producătorul trebuie să respecte caracterul şoferului oferindu-i în primul rând caroseria adecvată în acest sens…Sigur că mi-aţi putea riposta astfel: “Păi, şi dacă şoferul îşi doreşte chiar un SUV mic?”. Diferenţa esenţială de înţelegere constă în faptul că, în realitate, a fost DRESAT să şi-l dorească, mai ales vieţuitorul tipic de oraş… “The people will believe what the media tells them they believe” (George Orwell).