BMW Seria 1 are o nouă versiune entry-level: 114i
BMW a anunţat introducerea unei noi versiuni de bază pe ambele variante ale modelului Seria 1. Se numeşte 114i şi este pusă în mişcare de un motor pe benzină de 1.6 litri şi 102 cai putere.
Odată cu debutul noului Seria 1 cu 3 uşi, BMW a anunţat introducerea unei noi versiuni entry-level în gama hatchback-ului său, indiferent de tipul de caroserie. Este vorba despre 114i, un indicativ ales pentru a recunoaşte motorul de 1.6 litri şi doar 102 cai putere. Cuplul motor nu are nici el valori astronomice, fiind de numai 180 Nm.
Cu asemenea resurse şi performanţele sunt unele destul de modeste pentru un model BMW. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 11.2 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 195 km/h.
Din fericire, versiunea entry-level va beneficia de o cifră redusă de consum, doar 5.5 litri/100 de kilometri şi o valoare a emisiilor de 129 g/km.
Versiunea 114i va fi oferită alături de mai multe tehnologii create special pentru a spori eficienţa: un sistem start-stop, indicator de schimbare a treptei de viteză, cutie manuală cu şase rapoarte, optimizată pentru un consum bun, şi un sistem de regenerare a energiei pierdute la frânare.
-
unu, marţi, 15.05.2012 19:55@dan
ba da dan, vor avea succes pentru cei care vor sa cumpere sigla si cei 1000 de euro diferenta de pret fata de modelul superior (presupun pretul) poate conteaza pentru unii...sau poate nu au nevoie de mai mult... multi romani au cumparat logan 1.4 in loc de 1.6 si diferenta era foarte mica de pret...si au regretat.
-
iuli, marţi, 15.05.2012 19:58114i
De ce.. "numai" 180 Nm? Mi se pare o valoare ok. Pentru un motor de 1.6. Nu scrie niciunde ca e turbo?sau?Si daca e.. mi se pare super ok. Niciodata BMW Seria 1 nu s-a comparat cu cu un Seria 3 ca si alegere a motorizarilor. E vorba despre un alt segment, despre alte preturi. Asa ca poate sa aiba si acest motor cota din vanzari.
-
dan_grc, marţi, 15.05.2012 20:27
Daca nu au nevoie de mai mult trebuie sa caute alta marca, 102 cai pe un Bmw care nu e chiar asa micut si usurel este o decizie proasta, iar pretul de achizitie nu este oricum mic, ai sa vezi daca te va mai interesa subiectul asta cate versiuni 114i vei vedea si cate se vor vinde in general prin Europa
-
LauCalin, marţi, 15.05.2012 21:51
Asa ceva se ofera si pentru ca segmentul premium are nevoie de un entry level. Cam de la puterea asta porneste si Clasa A si A3. Deci era intr-un fel normal ca si Seria 3 sa aiba si un asemenea motor. Sa nu uitam ca cel mai slab motor de pe Seria 3 este de 116 CP.
-
Jupiter, miercuri, 16.05.2012 00:42BMW
O fi BMW autentic, o avea calitate ... dar cert este ca punctul forte al acestei masini nu este designul si frumusetea (asta ca sa fiu un domn totusi), Cum dracu se face ca, in trecut masinile aveau un design extraordinar desi tehnica era clasica, iar acum au un design pueril desi tehnica este avansata. Nimeni nu mai intelege nimic.
-
Firestarter, miercuri, 16.05.2012 11:02Motor pentru tineri!
Cred ca ar trebui, inainte sa criticati motoarele cu putere mica de pe Alfa, BMW, Audi si alte marci cu pretentii sportive, sa intelegeti si motivele pentru care acestea exista in portofoliu. In majoritatea pietelor europene importante, tinerii pana in 25 de ani nu au voie sa conduca masini peste 105 CP. Pentru a nu pierde aceasta piata, in care alte marci au suficiente oferte, se opteaza pentru aceste versiuni cu cilindree si putere redusa. Cu siguranta nu ar avea succes in Romania, insa masura in care aceasta piata conteaza pentru industria auto, este minuscula. Eu inca astept totusi sa apara si la noi aceasta lege privind puterea automobilelor care pot fi conduse de catre persoanele sub o anumita varsta. Astfel, un elev de 18 ani, cu parinti bogati, nu va aparea la scoala cu Seria 1M ci cu acest 114i cu care cel putin nu va pune in aceiasi masura in pericol viata lui si pe a altora.
-
LauCalin, miercuri, 16.05.2012 11:04
Eu cred ca poti sa pui viata celorlalti in pericol la fel de bine si cu un Logan de 1.4 si cu un BMW M. Totul tine de cum se invart "rotitele" in capul soferului.
-
Firestarter, miercuri, 16.05.2012 11:25@LauCalin
De acord ca totul tine de cantitatea de materie cenusie insa posibilitatea ca un 114i, condus de un tanar incepator, sa provoace un accident este semnificativ mai mica fata de sansele pe care le are cu un Seria 1M. Ca idee: http://www.youtube.com/watch?v=aW5tnh7xv5A&feature=results_main&playnext=1&list=PL30316818102FEB37 PS. Nu comentam subiectul Huidu ci doar fragmentul din emisiune in care copii din imagini traiesc o iluzie alimentata de niste parinti si mai lipsiti de discernamant decat odraslele lor. Nu sunt incercat de invidie sau de alte prejudecati ci doar consider un act de normalitate punerea in practica a unei legi privind puterea masinilor destinate tinerilor.
-
BMW, miercuri, 16.05.2012 22:26@Bayerische
Motorul asta nu e nou . Motorul asta a fost si pe BMW 316 E36 are vreo 15 ani merge vorba de M43B16 iau facut numai un upgrade mic si lau pus pe seria 1. 102 cai putere pe acest BMW nu sunt putini cred ca sunt suficienti pentru a scoate un consum decent de aia si au ales asemenea motor . Daca puneau 1.8 M43 de 115-118 hp sunt sigur ca echilibrul pleca spre un raport mai mare de consum cred ca pe benzina 102 hp si 1590 cm3 au fost combinatia perfecta putere/greutate/consum. Plus la asta va fi un motor foarte fiabil , deja are o vechime de peste 10 ani de zile acest motor care facea din BMW 316i E36 sa bata Mercedes-Benz W124 E200, personal am fost depasit la o liniuta de E36 cu ai lui 102 hp si motor de 1.6 va zic sincer W124 de E200 ia bataie de la E36 316i L4 8VALVE. Asa ca e destul de rafinat acest motor de pe BMW ca si toate motoarele BMW.
-
Login, joi, 17.05.2012 20:06@unu
nu toti...
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Aceasta versiune si cu 316d sunt de departe ofertele submotorizate de la Bmw si nu cred ca vor avea mare cautare