BMW rămâne lider în segmentul premium după 9 luni
BMW îşi păstrează poziţia de lider în segmentul premium şi la finalul lunii septembrie. După 9 luni grele, în care Mercedes şi Audi au bifat de asemenea creşteri, BMW a vândut 1.23 milioane de maşini.
În segmentul premium, constructorii auto germani duc o bătălie cruntă. Până acum însă, BMW a reuşit să ţină cu dinţii de prima poziţie, în ciuda atacurilor repetate venite din partea Mercedes şi Audi.
Luna septembrie reconfirmă evoluţia bună a bavarezilor, care au reuşit să livreze la nivel mondial un total de 128.446 de unităţi, în creştere cu 9.3 procente faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Rezultatul pozitiv face ca grupul BMW să se laude cu o creştere de 16 procente în primele nouă luni ale lui 2011.
Mai exact, după finalul celui de-al treilea sfert de an, vânzările conglomeratului german au totalizat 1.23 milioane de unităţi. Modelele X1, X3 şi Seria 5 sunt creditate pentru acest succes.
Ian Robertson, directorul diviziei de vânzări BMW, a declarat: "La finalul celui de-al treilea sfert al lui 2011, suntem pe drumul cel bun către atingerea ţintei de 1.6 milioane de maşini, prognozată pentru acest an. Astfel ne vom putea declara în continuare liderii segmentului premium."
Mercedes a anunţat luna trecută că îşi doreşte să livreze anul acesta un total de 1.35 milioane de unităţi. Până la finalul lui septembrie nemţii vânduseră 919.288 de maşini şi se aflau pe drumul cel bun.
De cealaltă parte, Audi a vândut până acum 973.000 de maşini, în creştere cu 17.4 procente, şi intenţionează astfel să depăşească BMW până în 2015. Anul acesta, ţinta de vânzări fixată de oficialii din Ingolstadt este de 1.3 milioane de maşini.
via | automotivenews
bmw grup : 1.232.584 unitati, bmw : 1.021.927 , mini: 200.000, rolls: 2.441, bmw mottorad : 8.612 motociclete. Husqvarna Motorcycles: 6.080 motociclete. audi: 973.000 unitati.